Tam otomatik olarak sınırlamadim ki ben. MMT yi savunacaksan bana hiç başlama bencetam otomatik şanzımanının üzerine muadil daha iyi olan söyler misin
Tam otomatik olarak sınırlamadim ki ben. MMT yi savunacaksan bana hiç başlama bencetam otomatik şanzımanının üzerine muadil daha iyi olan söyler misin
cümlemin ilk başında tam otomatik yazıyorTam otomatik olarak sınırlamadim ki ben. MMT yi savunacaksan bana hiç başlama bence
Tam otomatik olarak sınırlamadim ki ben. MMT yi savunacaksan bana hiç başlama bence
Beyler niye anlaşamadınız ? @2jzihtiyar yüksek ihtimal otomatikleştirilmiş tek kavramalı mmt şanzımanı kastetti. @motorsinann da tam otomatik tork konvertörlü şanzıman anladıcümlemin ilk başında tam otomatik yazıyor
Sen tam otomatik olarak daha iyisi olmadığını söyledin. Ben de bu sınıftaki rakiplerinin elinin daha güçlü olduğunu söyledim. Ikisi arasında hiçbir alaka yok. Sanırım yanlış anladınız. Tam otomatik olarak sınırlamadim ben. Çift kavrama tork konvertorlu hepsi içindecümlemin ilk başında tam otomatik yazıyor
MMT yi uzun zamandır kullanıyorum. Artıları da var eksileri de. Arabaya çok abes durmuyor. Arabanın genel karakterine ve üretiliş amacına cok aykırı değil. Hatta uygun bile. Araba 180 beygir filan değil ki performansı torpulesin zaten Corolla nin olayı o değil. Ama aynı sinifta PowerShift , DSG , kısmen EDC aşağı yukarı aynı fiyatlara daha iyi işler yapıyor.Beyler niye anlaşamadınız ? @2jzihtiyar yüksek ihtimal otomatikleştirilmiş tek kavramalı mmt şanzımanı kastetti. @motorsinann da tam otomatik tork konvertörlü şanzıman anladı
Tamam işte sinan da bahsettiğin şanzımanın tam otomatik tork konvertörlü bir şanzıman olduğunu zannetti. Tepkisi ondan sanırım Mmt, mcp, i-shift, Easy - R v.s bunların hepsi cidden berbat şanzımanlardır. Bakımı ucuz, kolay bozulmuyor artıları sadece bunlar. Özellikle 1-2 2-1 geçişleri kafayı yedirtir. Yokuşlu yollarda iseniz hepten kafası karışır. Ben 3 sene mcp kullandım otomobil kullanmaktan soğudum. Bu şanzımanlar maalesef ki acemi bir manuel sürücüsü tepkilerine sahip. Yoruyor insanı.MMT yi uzun zamandır kullanıyorum. Artıları da var eksileri de. Arabaya çok abes durmuyor. Arabanın genel karakterine ve üretiliş amacına cok aykırı değil. Hatta uygun bile. Araba 180 beygir filan değil ki performansı torpulesin zaten Corolla nin olayı o değil. Ama aynı sinifta PowerShift , DSG , kısmen EDC aşağı yukarı aynı fiyatlara daha iyi işler yapıyor.
1 den ikiye geçişte özellikle çok sıkıştırırsam önde bişeyler oluyorTamam işte sinan da bahsettiğin şanzımanın tam otomatik tork konvertörlü bir şanzıman olduğunu zannetti. Tepkisi ondan sanırım Mmt, mcp, i-shift, Easy - R v.s bunların hepsi cidden berbat şanzımanlardır. Bakımı ucuz, kolay bozulmuyor artıları sadece bunlar. Özellikle 1-2 2-1 geçişleri kafayı yedirtir. Yokuşlu yollarda iseniz hepten kafası karışır. Ben 3 sene mcp kullandım otomobil kullanmaktan soğudum. Bu şanzımanlar maalesef ki acemi bir manuel sürücüsü tepkilerine sahip. Yoruyor insanı.
kalp kırmadiktan sonra yanlış anlaşılalim anlayalim önemli değil.Tamam işte sinan da bahsettiğin şanzımanın tam otomatik tork konvertörlü bir şanzıman olduğunu zannetti. Tepkisi ondan sanırım Mmt, mcp, i-shift, Easy - R v.s bunların hepsi cidden berbat şanzımanlardır. Bakımı ucuz, kolay bozulmuyor artıları sadece bunlar. Özellikle 1-2 2-1 geçişleri kafayı yedirtir. Yokuşlu yollarda iseniz hepten kafası karışır. Ben 3 sene mcp kullandım otomobil kullanmaktan soğudum. Bu şanzımanlar maalesef ki acemi bir manuel sürücüsü tepkilerine sahip. Yoruyor insanı.
Zaten 3-4-5.vitesler problem değil. O viteslerde hız yükseldiği için silkeleme yapsa bile fazla konforsuz olmuyor ki genelde de silkeleme yapmıyorlar. Önemli olan 1-2 2-1 geçişlerinde ki konfor ki o konuda cidden kötüler. Tepkileri hiç ön görülemiyor, vites değişimi sırasında silkelemesin diye ayağı gazdan çekmek gerekiyor, trafikte ya da yokuştaysan sürekli şanzımanı kontrol altında tutman gerekiyor, öyle şanzımanı unut git gibi bir sürüşe izin vermiyorlar, motorun performansını gerçekten yiyor.. yani açıkçası bu şanzımanların yerine 5 ileri ortalama bir tam otomatik yani tork konvertörlü şanzıman koyulsaymış en azından konfor konusunda kafa rahat olurdu1 den ikiye geçişte özellikle çok sıkıştırırsam önde bişeyler oluyor
Dedigim gibi otomobilin genel karakterine çok aykırı değil. Sonraki viteslerde ve diger viteslerde devir bandına alisirsaniz çok sorun olmuyor.
Manueliyle otomatiğin 0-100 leri arasında neredeyse 1,5 , 2 saniyelik fark var. manuel i 12 saniye otomatiği 14.7 olmasi lazimZaten 3-4-5.vitesler problem değil. O viteslerde hız yükseldiği için silkeleme yapsa bile fazla konforsuz olmuyor ki genelde de silkeleme yapmıyorlar. Önemli olan 1-2 2-1 geçişlerinde ki konfor ki o konuda cidden kötüler. Tepkileri hiç ön görülemiyor, vites değişimi sırasında silkelemesin diye ayağı gazdan çekmek gerekiyor, trafikte ya da yokuştaysan sürekli şanzımanı kontrol altında tutman gerekiyor, öyle şanzımanı unut git gibi bir sürüşe izin vermiyorlar, motorun performansını gerçekten yiyor.. yani açıkçası bu şanzımanların yerine 5 ileri ortalama bir tam otomatik yani tork konvertörlü şanzıman koyulsaymış en azından konfor konusunda kafa rahat olurdu
kalp kırmadiktan sonra yanlış anlaşılalim anlayalim önemli değil.
kalp kırmadiktan sonra yanlış anlaşılalim anlayalim önemli değil.
Kırılma olmaz hayırlısıyla.. Sadece ufak bir yanlış anlama hepsi bu. İnternet ortamında oluyor böyle şeylerManueliyle otomatiğin 0-100 leri arasında neredeyse 1,5 , 2 saniyelik fark var. manuel i 12 saniye otomatiği 14.7 olmasi lazim
Daha once de H kasa astramda Easytronic vardı. Üstüne bu da olunca büyük konuşmayayım ama bir daha tek kavrama robotize zor.Kırılma olmaz hayırlısıyla.. Sadece ufak bir yanlış anlama hepsi bu. İnternet ortamında oluyor böyle şeyler
0-100 konusunda ben kendimden daha güçsüz motorlu kaç tane araçtan fark yedim hatırlamıyorum. 112 hp e-hdi 270 nm torklu motoru citroen'de mcp şanzımanla kullandım. Motor çok güzeldi anlıyordum ama şanzımandan dolayı araba ölü gibiydi. Aynı motorlu 115 hp 270 nm torklu manuel focus alınca motorun gerçek performansı ortaya çıktı. İşin özü, mecbur kalınmadığı müddetçe tek kavramalı otomatikleştirilmiş şanzımanlardan uzak durmak gerek. Tercihen para verip alınacak şanzımanlar değil.
En güzeli.. Tam otomatik bir şanzıman alıp bak keyfine derim. Hem arıza falan uğraştırmaz kafan rahat olur, hem çok konforlu, hem de iyi kalibre edilmiş bir otomatikse performansı da tatmin eder.Daha once de H kasa astramda Easytronic vardı. Üstüne bu da olunca büyük konuşmayayım ama bir daha tek kavrama robotize zor.
E arkasi koltuk genisligi ve bagaj yuzunden. Ben yine alacak olsam sedan araba alirim ihtiyac meselesiHatchbacki arkası Mazda 3'e banzemesi harici çok güzel. Günümüzde sedan araba alan insanları anlamıyorum.