Yeni Uzakdoğulumuz Hayırlı Olsun Mitsubishi Spacstar 1.2 intense CVT :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cerberra
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Featured
Amatör ve dandik telefon çekimlerimle küçük samuray :cool:

WhatsApp Image 2024-12-16 at 12.05.11 (2).jpeg


WhatsApp Image 2024-12-16 at 12.05.11 (1).jpeg

WhatsApp Image 2024-12-16 at 12.05.11.jpeg


WhatsApp Image 2024-12-16 at 12.05.12 (2).jpeg
WhatsApp Image 2024-12-16 at 12.05.12 (3).jpeg


WhatsApp Image 2024-12-16 at 12.05.12.jpeg
WhatsApp Image 2024-12-16 at 12.05.12 (1).jpeg
 
MIVEC sanıyorum ki bir atmosferik motorun teknoloji anlamında çıkabileceği en üst noktalarda yer alıyor. Hem emme hem de egzoz subaplarında değişken zamanlama ve açılma aralığının kademeli olarak yönetilebilmesi ile hem alt devir torku hem de tüketimde avantaj sağlıyor.

Tecrübe etme fırsatı bulduğum markanın 1.6 litrelik MIVEC versiyonundaki motorun devirlenme canlılığı ve neredeyse rölanti devrinde sunduğu tork ile kaputun altında 2.5 litrelik bir motor varmış hissiyatı beni etkileyen noktalar olmuştu.

900 kiloluk Space Star'ın hafiflik avantajı ve cvt şanzımanı ile birlikte şehir içinde eğlenceli bir sürüş sunduğunu tahmin ediyorum. Güle güle kullanın.
 
  • Beğeni
Tepkiler: cerberra ve g.c.
MIVEC sanıyorum ki bir atmosferik motorun teknoloji anlamında çıkabileceği en üst noktalarda yer alıyor. Hem emme hem de egzoz subaplarında değişken zamanlama ve açılma aralığının kademeli olarak yönetilebilmesi ile hem alt devir torku hem de tüketimde avantaj sağlıyor.

Tecrübe etme fırsatı bulduğum markanın 1.6 litrelik MIVEC versiyonundaki motorun devirlenme canlılığı ve neredeyse rölanti devrinde sunduğu tork ile kaputun altında 2.5 litrelik bir motor varmış hissiyatı beni etkileyen noktalar olmuştu.

900 kiloluk Space Star'ın hafiflik avantajı ve cvt şanzımanı ile birlikte şehir içinde eğlenceli bir sürüş sunduğunu tahmin ediyorum. Güle güle kullanın.
Evet 1.2 mivec araç, cvt normal moddayken tamamen ekonomi odaklı, gaz tepkileri cansız ama ds moduna aldığınızda aracın karakteri ciddi şekilde değişiyor. 905 kg olan aracı şehir içinde çok rahat sürükleyebiliyor. Daha önce dediğim gibi hafiflikle birleşince 1.4 araçlardan pek geri kalır yanı yok. 1.6 ve 1.5 mivec lerin tadı bir başka ama gerçekten atmosferik motorlar içinde en iyiler grubuna girebilir sanırım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mete25
Gündelik binmeye de, kısmet olursa manuel bir Lancer kovalayirorum aslında ama marttan önce olmaz gibi. ERAcan çok kahrimizi çekti 148.000 de aldım 220.000 km'ye dayandı. Bir kac sene daha yeni ve yine km 150.000 altında makul bir Lancer hedeflerim arasında, kim bilir belki 1.8 intense 😏
 
  • Beğeni
Tepkiler: g.c.