KAPALI YENİ VİTARA 1.6 GLX 4*4 120HP NASILDIR ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan gynk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gynk

Taklacı Güvercin
29
MERHABA ARKADAŞLAR İYİ GÜNLER OLSUN. GEÇENLER SİZE LEON MU İ30 MU DİYE SORMUŞTUM 120 BİN TL KADAR BÜTÇEM VAR C HB ALMAK YERİNE UCUZ YOLLU YERDEN BİRAZ YÜKSEK ARAÇ MI ALSAK DİYE KONUŞURKEN PİYASA Kİ MODELLERE BAKTIK VE SUZUKİ VİTARA MODELİNİ DIŞ GÖRÜNÜŞ OLARAK BEGENDİK VE ARACIN 4*4 OLMASI DA BİZİM HOŞUMUZA GİTTİ DİĞER TÜRLÜ TAMAMEN YERDEN YÜKSEK C HB ARABA ALMIŞ GİBİ OLUYORUZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM. HAFTA SONU BAYİYE GİDİP İNCELEYECEĞİM ONDAN ÖNCE KULLANAN ARKADAŞLAR VARSA EĞER BİLGİ ALMAK İSTİYORUM. YENİ VİTARA NIN YAKIT YÜKETİMİ NASILDIR ? KONFOR ? YOL TUTUŞ? SUZUKİ YEDEK PARÇA SIKINTISI YAŞAR MIYIM (BURSA DA YAŞIYORUM) ?

VİTARA 1.6 GLX 4*4 120HP 118.050 TL.

VİTARA 1.4 S 4*4 140HP 120.550 TL.

2. EL KAYGIM ÇOK YOK EN AZ 4-5 YIL SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE KULLANMAK İSTİYORUM. BÜTÇEM DEDİĞİM GİBİ 120BİN TL KADAR BU FİYATLARA BAŞKA SUV SEÇENEKLERİ SÖYLEYEBİLİRSİNİZ MESELA YENİ SUBARU XV ORTA DONANIM 125 BİN TL O DA AKLIMDA AÇIKCASI… (2. EL ARAÇ DÜŞÜNMÜYORUM)
 
Valla ben pek anlamadım dediğinizden birşey...
Kusura bakmayın ama konunun başında I30 olarak yola çıkmışssınız sonra vitara ya kaymışssınız yerden yüksek diye... bana 4*4 gereksinimiz pek yokmuş gibi geliyor.. eğer öyle olsaydı ilk başta bu şekil ilerlerdiniz gibime gelmişti...

Yerden yüksek araç şehir içinde de bazı avantajları beraberinde getiriyor.. illa araziye girmek için üretilmiyorlar artık ..
En temelde yüksek te olmanın getirdiği görüş ve frahlık hissi... inip binmelerde kolaylık ve ufak tefek yol problemlerinde altını "düşünmemek" gibi avantajları var...

Ben alınmalı demiyorum, hatta kocaman bir adam olmama rağmen Crossover segmentine karşıyımdır... ama yani gerçekten araziye girilmeyecekse QQ ( o kadar boş modeli değil 120k, Tekna alınıyor), bence gayet rahat tercih edilir Vitaraya ...

Tercih sizin tabi
yeni qq de direksiyon ve dış tasarımda ki ufak değişiklikler dışında değişen bir şey yok donanım olarak ise tekna vitara nın gerisinde vitara da standart olan donanımlara pek çok araçta + ücret karşılığı alınabiliyorsun
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar,

Tek tek cevap yazmiyim, kişisel görüşünüzdür, saygı duyuyorum lakin QQ yu gömdünüz sanki :)
O kadar da kötü ve eski bir araç değil QQ ki karşılaştırdığımız araba da ne öyle çok ucuz, ne de bu sınıfın liderliğine oynayan bir araç...
Neyse, uzatmaya gerek, ben bu sınıfa pek ısınamasam da QQ yu kısa listemde tutar, Vitara ile de kafa karıştırmazdım..

Tercih sizin
 
  • Beğeni
Tepkiler: ahmet.kocak
13 diye aklimda kalmis
13.9 sn

Jip alacaksam bende 4x4 isterdim açıkcası ama bir yandan da şehir içinde kaç kere kullanacaksınız ki 4x4 alıyorsunuz. Ortalama 70-100 kilo ağırlık ekliyor ve ayda yılda bir kez kullanacağınız bir sistem için sürekli o ağırlığı taşıyıp daha çok yakıp daha yavaş gideceksiniz. Önceliğiniz de yakıt olarak gözüküyor yani ne kadar hafif olursa aracınız o kadar iyi. Bundan dolayı QQ öyle yabana atmayın ben de çok sevmiyorum ama öyle çok kötü bir araba değil fiyatını düşününce ya da kardeşi renault kadjar da bakabilirsiniz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
13.9 sn

Jip alacaksam bende 4x4 isterdim açıkcası ama bir yandan da şehir içinde kaç kere kullanacaksınız ki 4x4 alıyorsunuz. Ortalama 70-100 kilo ağırlık ekliyor ve ayda yılda bir kez kullanacağınız bir sistem için sürekli o ağırlığı taşıyıp daha çok yakıp daha yavaş gideceksiniz. Önceliğiniz de yakıt olarak gözüküyor yani ne kadar hafif olursa aracınız o kadar iyi. Bundan dolayı QQ öyle yabana atmayın ben de çok sevmiyorum ama öyle çok kötü bir araba değil fiyatını düşününce ya da kardeşi renault kadjar da bakabilirsiniz.
Şu noktada katılmıyorum. 4x4 şansım varsa ben tercih ederim. 4x4 aranan kötü yol koşulları vb. bir sürü farklı senaryo şehir içinde bile yaşanabiliyor.
 
Şu noktada katılmıyorum. 4x4 şansım varsa ben tercih ederim. 4x4 aranan kötü yol koşulları vb. bir sürü farklı senaryo şehir içinde bile yaşanabiliyor.
İşte kaç kere lazım. Öyle kötü yol koşulu olan bir yer de mi yaşıyorum?Şuanki aracımla oraları çıkarken ne kadar sorun yaşıyorum? Alacak kişinin sorgulaması gerek şey bu.
 
İşte kaç kere lazım. Öyle kötü yol koşulu olan bir yer de mi yaşıyorum?Şuanki aracımla oraları çıkarken ne kadar sorun yaşıyorum? Alacak kişinin sorgulaması gerek şey bu.
Şehir içinde her kış mevsiminde 4x4 arıyor insan o zaten cepte. Çok dik yokuşlarda yağmurlu havalar bile çekiş sorunu yaşatıyor. Onun dışında bazen park sorunu yaşayınca o kadar saçma sapan yerlere araba park etmek durumunda kalınıyor ki, mecburen arabayı zorlayacak noktalara tırmanılıyor. Neden? Sana "buraya park edebilirsin" diye gösteriyorlar. Yanında ancak Lada Niva gibi bir araç park edebilmiş. :'D Orası olmasa belki 500-600 metre uzağa gitmek durumunda kalınacak. Ana yolda bir bakıyorsun yol yapım çalışması, tali yolda ara yollara yönlendiriyor. Haydi bakalım deyip gidiyorsun, öyle bir yere sokuyorlar ki, bineklerin yarısı patinaja kalıyor :) Bu garip senaryoların hepsini farklı farklı şehirlerde yaşadım. O yüzden imkan dahilinde 4x4 tercihim olur. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: kenblock ve g.c.
Şehir içinde her kış mevsiminde 4x4 arıyor insan o zaten cepte. Çok dik yokuşlarda yağmurlu havalar bile çekiş sorunu yaşatıyor. Onun dışında bazen park sorunu yaşayınca o kadar saçma sapan yerlere araba park etmek durumunda kalınıyor ki, mecburen arabayı zorlayacak noktalara tırmanılıyor. Neden? Sana "buraya park edebilirsin" diye gösteriyorlar. Yanında ancak Lada Niva gibi bir araç park edebilmiş. :'D Orası olmasa belki 500-600 metre uzağa gitmek durumunda kalınacak. Ana yolda bir bakıyorsun yol yapım çalışması, tali yolda ara yollara yönlendiriyor. Haydi bakalım deyip gidiyorsun, öyle bir yere sokuyorlar ki, bineklerin yarısı patinaja kalıyor :) Bu garip senaryoların hepsini farklı farklı şehirlerde yaşadım. O yüzden imkan dahilinde 4x4 tercihim olur. :)

İşte kullanıcının değerlendireceği bir şey. Biz 3 yıldır 1 tane arabamıza kış lastiği bile taktırmıyoruz bu sene de matador diye bir lastik alıp taktırdık. Neden çünkü yaşadığımız şehirde her sene max 3 gün boyunca keşke kış lastiği olsaydı cümlesini kuruyoruz. Şimdi kış ayında bile o 3 gün dışında 20 derece olan şehirde ben niye kış lastiği ile gezeyim. Veya belki de hiç işime yaramayacak 4x4 kullanayım. Herkesin kendi bileceği iş sana 4 çeker lazım olur bana kış lastiğine bile gerek olmaz.
 
Bir otomobili uzun süre satmadan kullanacağımı biliyor olsam, alacağım otomobilde Turbo, Cift kavrama, euro 6 dizel motor istemezdim.
Bunların hepsi masraftan başka bişey yaratmıyor kanımca. Çift kavramanın bozulması, turbonun sarması, particul filtresinin tıkanması, hep masraf hep masraf. Güvenilir bulmuyorum..
1,6 atmosferik benzinli ve tork konverterli bir otomobili yeğlerim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mcanerg
uludağ ın eteğinde yaşıyorum ve her k
İşte kullanıcının değerlendireceği bir şey. Biz 3 yıldır 1 tane arabamıza kış lastiği bile taktırmıyoruz bu sene de matador diye bir lastik alıp taktırdık. Neden çünkü yaşadığımız şehirde her sene max 3 gün boyunca keşke kış lastiği olsaydı cümlesini kuruyoruz. Şimdi kış ayında bile o 3 gün dışında 20 derece olan şehirde ben niye kış lastiği ile gezeyim. Veya belki de hiç işime yaramayacak 4x4 kullanayım. Herkesin kendi bileceği iş sana 4 çeker lazım olur bana kış lastiğine bile gerek olmaz.
kendi yorumunuz saygı duyuyorum ancak 4*4 ü yılda lazım olduğunda 1 kere bile kullansam bu bir artıdır günümüz araçlarında kullanmadığımız ama kağıt üzerinde hoşumuza giden pek çok özellik yok mu ? Komik gelebilir size ancak 4*2 ve 4*4 olarak iki farklı traktörümüz oldu inanın hafif bir zorlanmada traktörün 4 çekere geçip yürüdüğü hissetmek bile ayrı bir haz yaşatıyor :)
 
uludağ ın eteğinde yaşıyorum ve her k

kendi yorumunuz saygı duyuyorum ancak 4*4 ü yılda lazım olduğunda 1 kere bile kullansam bu bir artıdır günümüz araçlarında kullanmadığımız ama kağıt üzerinde hoşumuza giden pek çok özellik yok mu ? Komik gelebilir size ancak 4*2 ve 4*4 olarak iki farklı traktörümüz oldu inanın hafif bir zorlanmada traktörün 4 çekere geçip yürüdüğü hissetmek bile ayrı bir haz yaşatıyor :)
Tamam işte yaşadığınız koşullara göre değerlendirin o zaman 4 çeker bakın tabiki. günümüzde kullanmadığımız bir çok donanım olan arabayı almaya da karşıyım zaten imkanımız varken gidip aynı aracın boş paketini aldık ve tek aradığımız donanım şuan Afl+ farlar üst paketle kıyasla yok hayalet ekranmış,yok makam perdelermiş filan gereksiz geldi 12k fark vermedik. Bide şöyle bir durum da var iyi 4 çeker ile göstermelik 4 çekerlerde var. Vitara daki nasıl hiç bir fikrim yok açıkcası.
 
Awd sistemi zevk olsun diye aracimda ben de isterdim sanirim. Dizelse fazladan acacagi yakit maliyetini onemsemem ama benzinliyse bir hesap kitap yapmam gerekebilir.

Ayrica her awd'yi bende almam. Kuga'da ki gibi asfalt lastigiyle islak cimenli yokustan cikariyorsa gozum kapali alirim. Ama kalitesiz bir sistemse ona para vermem.
 
Bu qashqai'nin nesi bu kadar beğenilip tutuluyor anlamıyorum hiç, aynı fiyata malzeme kalitesi 2 gömlek üstte golf var arazi aracı desen alakası yok. Bari yere yakın olsun, yol tutuşu daha iyi olur
 
Bu qashqai'nin nesi bu kadar beğenilip tutuluyor anlamıyorum hiç, aynı fiyata malzeme kalitesi 2 gömlek üstte golf var arazi aracı desen alakası yok. Bari yere yakın olsun, yol tutuşu daha iyi olur
Öncelikle Motor&şanzıman: 1.6 sınırı içerisinde Dizel&otm, benzinlisi de 1.2 :)
Bir de göreceli olarak uygun fiyata ortamlarda arabadan anlamayana suv'ye bindim diyorsun. Kocabaş, heybeli, kabarık bir tasarımı var =) Çevremde 2 qq sahibi var. Biri direk bu son söylediğim sebeple aldı, ötekisine de aynı sebeple başkası tav olup arabayı pazarladı, aklını çeldi :D Tabii bu 2. tanıdığımın yerden yüksek olması, güvenlik kaygısı, beli nedeniyle rahat inip binmesi gibi etkenler de vardı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...