Bir cenabetlik hikayesidir

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Renard
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tüm bu olanlara rağmen iyi dayanmışsınız. Sanırım ben 3.olaydan sonra soğur satardım. Cana gelmesin diyelim
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard
@Ozgur Gunes İstanbul'dan Ankara'ya dönerken sıkılıp Bolu Tüneli sonrasını 180+'la gelmiştim, yanımda arkadaşım da vardı, hiçbir virajda ne korkuttu ne de burayı alamaz dedirtti valla. Bilmiyorum, bence yüksek hızlarda çok başarılı yola tutunma konusunda. Yatmayı hissettirmesinin sebebi koltuklar da olabilir. Sırt desteği neyse de bacak desteği yok gibi bir şey, olduğum yerde kalmak için bacağımla kapıyı ittirmem gerekiyor virajda.

3'ün öyle hissettirmesinin sebebi uzunluğudur muhtemelen. Alt takımda ortak parça bayağı fazla çünkü. Dediğim gibi, beni ne yüksek hızda ne de viyadük birleşim noktalarında (ki Eskişehir yolunda Bağlıca dönüşünün viyadüğünden ve Taurus'un orada yapılan yeni yoldan sürekli geçiyorum) tedirgin etmedi. O konuda çok memnunum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
@fksarall hahaha, aynı viyadüklerden geçmemiz iyi olmuş :D acaba runflat sert yanak yapısı ile daha mı iyi yol tutuyor acaba diyeceğim ama geçen yaz P7 RFT ler takılıydı zaten, oradaki tecrübelerimde aklımda. Acaba bizim arabanın süspansiyon sisteminde bir sıkıntı mı var? 1-2 arkadaşın daha 1 ine bindim, bizimki kadar langır lungur değildi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
@fksarall hahaha, aynı viyadüklerden geçmemiz iyi olmuş :D acaba runflat sert yanak yapısı ile daha mı iyi yol tutuyor acaba diyeceğim ama geçen yaz P7 RFT ler takılıydı zaten, oradaki tecrübelerimde aklımda. Acaba bizim arabanın süspansiyon sisteminde bir sıkıntı mı var? 1-2 arkadaşın daha 1 ine bindim, bizimki kadar langır lungur değildi.
RFT'den değildir muhtemelen, bir süspansiyonlara bakmakta fayda var. Önceki sahibinin nasıl kullandığı da önemli, eğer çok yaylanma varsa damperler eskimiş olabilir.
 
Aslında yazmam doğru değil ama Alım-Satım bölümünde paylaştığım bir daire var. 1 seneyi devirdi alalı daireyi, takas üzerine aldım ama elimde kaldı. Kaç tane alıcı geldi ya anlaşamadık ya vazgeçtiler. Oturduğum yerde güvenlik olan bir ağabey oğlu için istedi benden, geldi baktı anlaştık kapora verdi. Cuma günü öğleden evvel satış verecektim. Ağabey Cuma sabahı 3-4 gibi uyku halinde kalp krizi geçirip vefat etmiş. Sabah duştan çıktığım da annem söyledi güvenlikte ki Zekeriya ölmüş diye. O anda yaşadığım şok ciddi anlamda dizlerimin bağını çözdü. 6-7 aydır bir türlü satamadığım daireyi tam sattım ve ödemelerime bir yön verebildim derken... Allah tekrar rahmetiyle merhametiyle muamele etsin diyelim.
 
Aslında yazmam doğru değil ama Alım-Satım bölümünde paylaştığım bir daire var. 1 seneyi devirdi alalı daireyi, takas üzerine aldım ama elimde kaldı. Kaç tane alıcı geldi ya anlaşamadık ya vazgeçtiler. Oturduğum yerde güvenlik olan bir ağabey oğlu için istedi benden, geldi baktı anlaştık kapora verdi. Cuma günü öğleden evvel satış verecektim. Ağabey Cuma sabahı 3-4 gibi uyku halinde kalp krizi geçirip vefat etmiş. Sabah duştan çıktığım da annem söyledi güvenlikte ki Zekeriya ölmüş diye. O anda yaşadığım şok ciddi anlamda dizlerimin bağını çözdü. 6-7 aydır bir türlü satamadığım daireyi tam sattım ve ödemelerime bir yön verebildim derken... Allah tekrar rahmetiyle merhametiyle muamele etsin diyelim.

Allah rahmet eylesin, benzer bi durum bizim de başımıza geldi. Uzun süredir satılık bi arsa var.Geçtiğimiz sene babamın 40 senelik arkadaşı talip oldu, alım satım işleriyle uğraşıyordu. Fiyatta vs her şeyiyle anlaştık, İStanbuldaki amcamı çağıracaktık tapu işlemleri için, talip olan babamın arkadaşı başka bi arsanın işlemleri sırasında noterde kalp krizi geçirmiş, vefat etti. Allah büyük.... Mekanları cennet olsun inşallah...
 
Arabayı alalı 2-3 ay olmuştu babamın arkadaşı bindi arabaya beğendi filan neyse 1 hafta sonra sürücü koltuğu kumaşı garantiden değişti.Biri de arabayı almak istedi 2 gün sonra kapıyı sürttük göçükler filan oldu düzeltilip boyandı sonra annem de geri geri gelirken arkayı dokundurmuş duvara stop çatlak tampon çizik biraz duruyor hala bakımda stop değişecek tampon pasta cila rötüş halledilecek.Bi de bi şerefsiz aynaya vurup kaçtı ayna sinyalimiz çatlak adghfdllddkd belalım


Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
 
THP BEY NAPIYORSUNUZ?

cenabetlik ile ilgisi yok da.. kronik hataların hepsini yaşıyoruz diyelim. hazır ilgili başlık varken buradan devam edeyim dedim. a180'in yerine aldığımız f30 316'nin tüm kronik sorunlarını yaşadık sanırım:D (İNŞALLAH)

arabayı aldık. öncelikle tüm radyatör ve soğutma boruları değişti. arabanın harareti sürekli yüksekti. meğerse çatlaklardanmış. alayıNI değiştik bu işe girmişken 2500tl civarı tuttu.
yazılım yaptık. tahrik hatası aldık.(klasik thp işte:) ) bujileri değişmiştik. bobin de değiştik. şimdi maşallahı var.
2 gün önce de ventil cortladı. bu da kronikmiş. 287tl girdi.

böyle çok büyük sorunlar olmadan geçsin gitsin de gerisi pek önemli değil. siz siz olun hiçbir markaya sorun çıkarıyor diye çöp falan demeyin bakın arıza mercedes bmw dinlemiyor benden söylemesi:D arabaları çok yermeyin yani işin ucu hepsine dokunuyor:p
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar bu sabah wp grubumuzda şu "titrek s serisinin" linkini paylaşınca bana bir ilham geldi, kuvvet geldi ve sizler ile uzun zaman önce sonlanan bir cenabetlik hikayemizi paylaşmak istedim.

Araç: 2013 Mercedes A180 amg (kırmızı)
Durum: 0km alındı 98000km'de satıldı
Yer: Çorlu/İstanbul
Bayiler: Mengerler ve Has
Alış fiyatı: 2013 Şubat 88000tl
Satış fiyatı: 2016 ağustos 80000tl
Cenabetlik sebebi:
A.Abim
B.Arabanın rengi
C.Arabanın kendisi
D.Hepsi

Abim 2012 yılının son aylarında büyük bir heves ile incelemelerin sonuna gelerek Mercedes'ten A180 Amg siparişi verdi. 2 ay bekleme süresinin sonunda aracı 2013 şubat ayında teslim aldı.olaylar bundan sonra gelişmeye başladı

1.25000km'lik sorunsuz ve olaysız kullanımdan sonra kendisine yetkili servisten 25000kmde balataların bittiği söylendi. balata ömrü kullanım şartları ile direkt alakalıdır ancak piste dahi girmeyen ve gayet normal kullanılan bir arabanın balataları 25000kmde nasıl biter hala anlamış değilim. balatalar değişti.
2. Arabanın sol iki kapısı boydan boya kimliği belirsiz kişilerce bilinçli bir şekilde çizildi. sol iki kapı boyandı
3.Park halindeyken meşrubat dağıtımıyapan bir kamyonet geri geri gelirken kasası ile park halinde duran arabanın sol farını kırdı. far komple değişti.
4.köpeğe çarptı. ön tampon onarıldı
5.çorlu'dan istanbula sehayat esnasında 120 130km aralığında giderken karşı şeritten uçup gelen yaklaşık 1 metre çapındaki bir sunda sonradan taktırılan elmas panjura bir ok gibi saplandı. panjur kırıldı, ön sensörler zarar gördü ltampon yine çatladı. panjur ve tampon değiştirildi.
6.araba serviste 2 hafta panjur bekledi. aradılar. araba hazır dediler. teslime gidildi. arabaya elmas panjur değil çift çizgili normal panjur takılmıştı. hayde 1 hafta daha bekledi. doğru panjur geldi
7.tarihi belirsiz bir zamanda yoldan fırlayıp karteri delip orada duran taş bir gün ışıklarda bir şangırtı ile yere indi ve arabanın altını saniyeler içinde yağ kapladı.hemen sağa çekildi. stop edildi. çekici geldi. araba 3 hafta kadar serviste yattı. motora birşey olmamıştı ama turbo cortlamıştı. turbo değişti (8000tl)
8.araç 3hafta sonra teslim alındı. alındığı gün istanbul'a geldi.yolda arıza verdi. çekici geldi. araba has otomativ'e çekildi. ertesi sabah oldu gittik. sorduk. bilmem ne sensör arıza olmuş 450tl dediler. değiştik.
9.ertesi hafta mengerler'e gidildi. bu arabanın herşeyine baktınız sorun çıkmayacak dediniz 450tl daha istediler. sizin yüzünüzden dedik o parayı geri aldık.

arabayı tüm bu olaylardan sonra 8000tl civarı hasar kayıtlı ve hasar kayıtsızlar da dahil 16000tl gibi bir masraf edildikten sonra sorunsuz bir şekilde sattık. arabada satarken bir sorun yoktu ama yaşananlar zaten çoktan bezginlik yaratmıştı.
Pismik tavuğu bildinmi hocam daha az zarar görmüstür herhalde :) benim başıma gelmedi ama arkadaşım benimle aynı gün 1 litre focus aldı o benden daha iyi bakar aracına zorlamaz 2bin devirde vites atar yavaş kullanır perfomasla ilgisi olmayan bir kisilik 2. Ayda subab eritti 5. Ayda turbo patlattı 6. Ayında vites 2de kitlendi garibim götürüp verdi 1.5 dizel focus aldı
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard ve bt
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...