HABER Toyota C-HR | İlk Sürüş

alfhonso

Hakan BIÇAK
Eski İnfazcı, Yeni Eğitici
Yönetici
Admin
9 Eyl 2016
24,617
1
64,385
6,820
34
Denizli
Marka
Mercedes
Yaşlanmayı önlüyormuş @maximaorhan alalım bundan birer tane :D
Durağan bi ilk sürüş videosu gibi görülse de ince espriler içeren keyifli bi videoyu , Mini'ler fenaydı :)

Başkalarını bilemem ama ben Nehir Hanım'ın yorumları seviyorum. Kendisini daha sık görmek isterim.

CH-R tasarım olarak farklılık isteyenler için ideal, ön göğüslük tasarımını dışardan daha çok beğeniyorum. Arka tarafın buhranlı havası pekte hoş değil. Onun harici ideal duruyor bahsedildiği gibi

Teşekkürler Abi @sinan

Edit: Şarjı bitecek gibi duran kameraya attığın bakış fenaydı :D
 
Son düzenleme:

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,104
45,650
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Aynen öyle, düşünülebilir ya ben ciddi anlamda ön göğüslüğü falan sevdim
Ben de beğendim aracı. Türkiye'de üretiliyor olması parça sıkıntısı çekilmeyeceğini de gösteriyor. Pillerin garantisi uzun. Tek sevmediğim yanı, biraz sert gibi duruyor yani biraz fazla pat küt ediyor gibi geldi bana izlediğim videolardan ama zaten günlük hayatta kullandığımız otomobiller de öyle konforun dibini sunmuyor.
 

alfhonso

Hakan BIÇAK
Eski İnfazcı, Yeni Eğitici
Yönetici
Admin
9 Eyl 2016
24,617
1
64,385
6,820
34
Denizli
Marka
Mercedes
Ben de beğendim aracı. Türkiye'de üretiliyor olması parça sıkıntısı çekilmeyeceğini de gösteriyor. Pillerin garantisi uzun. Tek sevmediğim yanı, biraz sert gibi duruyor yani biraz fazla pat küt ediyor gibi geldi bana izlediğim videolardan ama zaten günlük hayatta kullandığımız otomobiller de öyle konforun dibini sunmuyor.

abi sertlikte en fenası mokka sanırım :D via: @gtepro
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Cenk

Ozgur Gunes

Özgür Güneş
Panpa
7 Eyl 2016
4,158
1
8,076
4,820
28
Ankara
Marka
Peugeot
Testi izlerken bir şey fark ettim, araç duruken benzin motoru ile elektrik motorunu şarj ediyordu, anlamadığım kısım şu, her enerji dönüşümü kayıba sebep olmaz mı? Bu elektrik motorunun avantajı daha çok yokuş aşağı inişlerde ve frene basıldığında ısıya dönüşen enerjiyi alarak verimliliği arttırması gerekmez mi? Ayrıca evet, ben a noktasından b noktasına yoğun olmayan trafikte gidiyorum ama o noktalar arasında frene hiç basmadığım için benim için yol tutuş önemli :) en yüksek verimlilik olabildiğince az frene basıp virajlara limitte girmektir :D (hızlı sürmeyi sevmem akıcılığı severim)
 
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım