Dediğin arabaların içi bildiğin odun gibi sert kalite neresinde?başta mustang olmak üzere ,camaro ,challenger , charger , gto gibi efsaneler canlanmadı mı gözünüzde . o yüzden 60-69 bence
Niden golf galiteli degilmi?ahhaha o değil de hangi aritmetik arkadaş 2011-2016 dedi
yha prdn golf klitelydi .s.s hm ESP de kapnyr.s.S artık o grçk br hthatch <3Niden golf galiteli degilmi?
yanlış açıdan bakıyorsanızbirader sende gereksiz bir agresiflik görüyorum yorumlarda
estağfurullah hocam ne siniri size öyle gelmişbaksın kardeş ne olacak ya. alt tarafı araba. bu kadar sinirli bakma olaya.
Seni tanıyorumbence biraz var özellikle elektronik fazla arabalara ve ona zaten birçok kişiden alışığız vag a
Hocam hepsi tamam da karbüratör de biraz şey kalıyor ya... Ayarı kendin yapacaksan eyvallah ama enjektörle verimli yanıyor, otomatik jikle filan da iyi yani...Elektronik arabalara hepten karşıyım, özellikle piyasa da hothatch olarak gezinip daha kendi becerisiyle yolda gidemeyen ( ESP ) araçlara hepten kılım. Benim için atmosferik ve karbüratörlü araçlar iyidir.
yakın arkadaşımda Skoda Formen var 94 model, otomatik jikle var jikle sorun değil verdiği hisleri anlatmaya çalışıyorum.Hocam hepsi tamam da karbüratör de biraz şey kalıyor ya... Ayarı kendin yapacaksan eyvallah ama enjektörle verimli yanıyor, otomatik jikle filan da iyi yani...
Karbüratörde ikinci boğaz demek, evde fazladan bir boğaz demek. evin rızkını paylaşır valla. Yoksa ben de severim basit bir vidayla rölanti ayarı yapmayı. Benim için de araba gibi araba, kaput açıkken elle motora gaz verebilmek demek. =) direksiyonda hidrolikten daha ileri gitmemek demek, kaputta her türlü tamiri yapacak yeterli boş alan demek. Ama bir takım gerçekleri de göz önünde bulundurmak gerek.yakın arkadaşımda Skoda Formen var 94 model, otomatik jikle var jikle sorun değil verdiği hisleri anlatmaya çalışıyorum.
Okul çıkışı karbüratörün 2. kelebeğini açmasıyla mutlu olan motor öğrencileriyiz biz öyle turbo araç bize gelmez.
Zaten hangi motorcuya bakarsan bak isterse okulda ki öğretmen isterse 40 yıllık sanayi ustası, hiç biri turbo benzinli düşük hacim motorları sevmez ve istemezler, çünkü ne olduklarını biliyorlar. Karbüratörlü araçlarda benzin, pistonların kurs zamanında yaptığı vakum ile yanma odasına çekiliyor çok saf bir sistem, enjektörlülerde emme manifolduna 12v ile yönlendirilen enjektörler gönderiyor buda sorunsuz ve iyidir ama şu direk enjektörlerde 100 bar basınç gerekli ve 70v istiyor enjektörler, erkenden enjektör arıza verip yeni enjektör isteyebiliyorlar.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.