Sizce en kaliteli otomobil üretimi hangi yıllar?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Akın
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Sizce en kaliteli otomobil üretimi hangi yıllar

  • 1950'ler öncesi

    Kullanılan: 3 5.0%
  • 1960-1969

    Kullanılan: 3 5.0%
  • 1970-1979

    Kullanılan: 1 1.7%
  • 1980-1989

    Kullanılan: 4 6.7%
  • 1990-1999

    Kullanılan: 30 50.0%
  • 2000-2005

    Kullanılan: 14 23.3%
  • 2006-2010

    Kullanılan: 3 5.0%
  • 2011-2016

    Kullanılan: 2 3.3%

  • Kullanılan toplam oy
    60
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
2005 2009 arası vw ler çok kaliteli ydi bence o yüzden 2005 ve 2010 arası derim. Ayrıca vw 2005 ve 2010 arasında ülkemizde iyice popüler oldu.
 
Bence 1998-2008 arasıdır. Ağırlığı azaltma, maliyeti düşürme gibi kaygıların az olduğu, markaların kaliteyi yükselterek yarıştığı dönemdir. Tofaş bile kuş serisi ve Uno'nun üretimlerini bitirip Palio/Siena üretimleriyle airbag'li immobilizer'lı yeni modern bir döneme başladı.
Bugün verimine burun kıvırılan vag grubu hitler motorlu arabalar, efsane kasa leon, eski kasa fiesta, astra G & H, bmw e46, 7. nesil civic, Corolla E120 kasa, focus mk1, fiesta mk6... Bunlar gibi sinir bozucu sağlamlıkta çok sayıda araba var bu dönemde üretilen.
 
90'lı yılların arabalarını kaliteli buluyorum , geleceğe en yakın kalite donanım teknoloji kombimini bu yıllarda oldu bence çok beğendiğimiz otomobil markalarının çoğu 90lar da alınabilir arabalar yapmaya başladı bence
 
başta mustang olmak üzere ,camaro ,challenger , charger , gto gibi efsaneler canlanmadı mı gözünüzde . o yüzden 60-69 bence
 
Yaşım yetmiyor hatta babamın yaşı bile yetmiyor klasik arabalara bakıyorumda gerçek krom kullanılmış, gerçek deri herşeyin orjinali var yani.
 
Elektronik arabalara hepten karşıyım, özellikle piyasa da hothatch olarak gezinip daha kendi becerisiyle yolda gidemeyen ( ESP ) araçlara hepten kılım. Benim için atmosferik ve karbüratörlü araçlar iyidir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Elektronik arabalara hepten karşıyım, özellikle piyasa da hothatch olarak gezinip daha kendi becerisiyle yolda gidemeyen ( ESP ) araçlara hepten kılım. Benim için atmosferik ve karbüratörlü araçlar iyidir.
Hocam hepsi tamam da karbüratör de biraz şey kalıyor ya... Ayarı kendin yapacaksan eyvallah ama enjektörle verimli yanıyor, otomatik jikle filan da iyi yani... :)
 
Hocam hepsi tamam da karbüratör de biraz şey kalıyor ya... Ayarı kendin yapacaksan eyvallah ama enjektörle verimli yanıyor, otomatik jikle filan da iyi yani... :)
yakın arkadaşımda Skoda Formen var 94 model, otomatik jikle var :) jikle sorun değil verdiği hisleri anlatmaya çalışıyorum.
Okul çıkışı karbüratörün 2. kelebeğini açmasıyla mutlu olan motor öğrencileriyiz biz :) öyle turbo araç bize gelmez.
Zaten hangi motorcuya bakarsan bak isterse okulda ki öğretmen isterse 40 yıllık sanayi ustası, hiç biri turbo benzinli düşük hacim motorları sevmez ve istemezler, çünkü ne olduklarını biliyorlar. Karbüratörlü araçlarda benzin, pistonların kurs zamanında yaptığı vakum ile yanma odasına çekiliyor çok saf bir sistem, enjektörlülerde emme manifolduna 12v ile yönlendirilen enjektörler gönderiyor buda sorunsuz ve iyidir ama şu direk enjektörlerde 100 bar basınç gerekli ve 70v istiyor enjektörler, erkenden enjektör arıza verip yeni enjektör isteyebiliyorlar.
 
Son düzenleme:
yakın arkadaşımda Skoda Formen var 94 model, otomatik jikle var :) jikle sorun değil verdiği hisleri anlatmaya çalışıyorum.
Okul çıkışı karbüratörün 2. kelebeğini açmasıyla mutlu olan motor öğrencileriyiz biz :) öyle turbo araç bize gelmez.
Zaten hangi motorcuya bakarsan bak isterse okulda ki öğretmen isterse 40 yıllık sanayi ustası, hiç biri turbo benzinli düşük hacim motorları sevmez ve istemezler, çünkü ne olduklarını biliyorlar. Karbüratörlü araçlarda benzin, pistonların kurs zamanında yaptığı vakum ile yanma odasına çekiliyor çok saf bir sistem, enjektörlülerde emme manifolduna 12v ile yönlendirilen enjektörler gönderiyor buda sorunsuz ve iyidir ama şu direk enjektörlerde 100 bar basınç gerekli ve 70v istiyor enjektörler, erkenden enjektör arıza verip yeni enjektör isteyebiliyorlar.
Karbüratörde ikinci boğaz demek, evde fazladan bir boğaz demek. :) evin rızkını paylaşır valla. Yoksa ben de severim basit bir vidayla rölanti ayarı yapmayı. Benim için de araba gibi araba, kaput açıkken elle motora gaz verebilmek demek. =) direksiyonda hidrolikten daha ileri gitmemek demek, kaputta her türlü tamiri yapacak yeterli boş alan demek. Ama bir takım gerçekleri de göz önünde bulundurmak gerek. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: TSIDSG
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...