Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ioniq 0.24 ve rahat oturuyorsun ;) azıcık daha özenilebilir ki ioniq d segment değil
İoniq ile aynı boyutta mı ki uzunluk-genişlik:) bildiğim kadarıyla d sınıfındaki en iyi değer bu. Ama kesinlikle arkası sınıfı için dar (baş olarak en azından) bide üstüne siyah tavan kaplaması varsa arkasına sığsan bile çok klostrofobik oluyor güzelinden bir cam tavan lazım. Aile kullanımından çok biraz daha bireysel bir araba.

Edit: sanırım astra nın baş mesafesi daha iyiydi :)
 
Son düzenleme:
İoniq ile aynı boyutta mı ki uzunluk-genişlik:) bildiğim kadarıyla d sınıfındaki en iyi değer bu. Ama kesinlikle arkası sınıfı için dar (baş olarak en azından) bide üstüne siyah tavan kaplaması varsa arkasına sığsan bile çok klostrofobik oluyor güzelinden bir cam tavan lazım. Aile kullanımından çok biraz daha bireysel bir araba.

Edit: sanırım astra nın baş mesafesi daha iyiydi :)
Bir suv değilse 0.27 ler genel anlamda hakim.0.02 için baştan çalmışlarsa sıkıntı.D segmentinden daha çok büyütülmüş C izlenimi verdi bana yeni insignia.Fiyat olarak da öyle konumlanmış gibi.Bireysel olabilir dediğin gibi 30 yaş nişli gibi diğer D lere göre.Evet astra daha iyi bencede baş mesafesinde.
Not: passat 0.27 avensis 0.28 peugeot 508 : 0,255
 
Son düzenleme:
Son düzenleme:
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...ynaudio-keyless-kamera-isitma-463388924/detay
hqdefault.jpg
 
Bir suv değilse 0.27 ler genel anlamda hakim.0.02 için baştan çalmışlarsa sıkıntı.D segmentinden daha çok büyütülmüş C izlenimi verdi bana yeni insignia.Fiyat olarak da öyle konumlanmış gibi.Bireysel olabilir dediğin gibi 30 yaş nişli gibi diğer D lere göre.Evet astra daha iyi bencede baş mesafesinde.
Not: passat 0.27 avensis 0.28 peugeot 508 : 0,255
Sonuç olarak hepsinden iyi :P Bu bide genişletilmiş hali sen benimkini kullansan küfredersin o zaman :D iç hacim kesinlikle c sedan gibi hissettiriyor hatta octi,jetta filan bu araba çok daha büyük. İşte diyorum yaa birazcık daha genç ve bireysel kullanıcı arabası öyle klasik d sınıfı ağırlığı yok.
Ekleyeyim: saydığın 4 arabadan arka yaşam alanı olarak en büyük 2. araba da insignia gs :P

Ben leon ve astra iptal eder şöyle güzelinde allure donanım 1.6 dizel otomatik 308 alırım. İçi kaliteli ve orijinal,tutuş-konfor dengesi iyi,otomatik vites ikisininkinden de iyi. Motor da opelinkine göre baya sessiz daha ne istiyor arkadaşın :) arkadaşın derse bu fransız dersin şasi opel ile şanzıman da japonlarla ortak diye.

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...ure-cam-tavan-deri-doseme-ful-466323550/detay örnek olsun bu da
 
Sonuç olarak hepsinden iyi :p Bu bide genişletilmiş hali sen benimkini kullansan küfredersin o zaman :D iç hacim kesinlikle c sedan gibi hissettiriyor hatta octi,jetta filan bu araba çok daha büyük. İşte diyorum yaa birazcık daha genç ve bireysel kullanıcı arabası öyle klasik d sınıfı ağırlığı yok.
Ekleyeyim: saydığın 4 arabadan arka yaşam alanı olarak en büyük 2. araba da insignia gs :p


Ben leon ve astra iptal eder şöyle güzelinde allure donanım 1.6 dizel otomatik 308 alırım. İçi kaliteli ve orijinal,tutuş-konfor dengesi iyi,otomatik vites ikisininkinden de iyi. Motor da opelinkine göre baya sessiz daha ne istiyor arkadaşın :) arkadaşın derse bu fransız dersin şasi opel ile şanzıman da japonlarla ortak diye.

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...ure-cam-tavan-deri-doseme-ful-466323550/detay örnek olsun bu da
Hocam bazı algılar vardır kırması zor oluyor seninde takdir edeceğin üzere. Gidip test etmeden biraz zor anlaşılması ama genede sıcak bakmıyorlar Peugeot işine :D
 
Sonuç olarak hepsinden iyi :p Bu bide genişletilmiş hali sen benimkini kullansan küfredersin o zaman :D iç hacim kesinlikle c sedan gibi hissettiriyor hatta octi,jetta filan bu araba çok daha büyük. İşte diyorum yaa birazcık daha genç ve bireysel kullanıcı arabası öyle klasik d sınıfı ağırlığı yok.
Ekleyeyim: saydığın 4 arabadan arka yaşam alanı olarak en büyük 2. araba da insignia gs :p


Ben leon ve astra iptal eder şöyle güzelinde allure donanım 1.6 dizel otomatik 308 alırım. İçi kaliteli ve orijinal,tutuş-konfor dengesi iyi,otomatik vites ikisininkinden de iyi. Motor da opelinkine göre baya sessiz daha ne istiyor arkadaşın :) arkadaşın derse bu fransız dersin şasi opel ile şanzıman da japonlarla ortak diye.

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...ure-cam-tavan-deri-doseme-ful-466323550/detay örnek olsun bu da
Hacı net söylüyorum D segmenti arabası değil bu ya.Hangi saydığım 4 araba? Bundan sonra C+ segmenttir gözümde insignia ..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Hacı net söylüyorum D segmenti arabası değil bu ya.Hangi saydığım 4 araba? Bundan sonra C+ segmenttir gözümde insignia ..
passat,avensis,508 bide insignia işte. Segment iç hacme göre belirlenmiyor bildiğim kadarıyla aks mesefasine göre. hem + kapmış işte daha ne :D
Hocam bazı algılar vardır kırması zor oluyor seninde takdir edeceğin üzere. Gidip test etmeden biraz zor anlaşılması ama genede sıcak bakmıyorlar Peugeot işine :D
Valla 308 bana kalırsa sınıfının en iyisi. Gözümdeki en büyük eksiği bagaj/arka yaşam alanını dengesiz ayarlamışlar onun dışında harika bir araba gidip baksın yoksa her virajda tedirgen edecek veya her çukur da a..... diye küfredecek bir araba istiyorsa kendisi bilir :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan
Bir suv değilse 0.27 ler genel anlamda hakim.0.02 için baştan çalmışlarsa sıkıntı.D segmentinden daha çok büyütülmüş C izlenimi verdi bana yeni insignia.Fiyat olarak da öyle konumlanmış gibi.Bireysel olabilir dediğin gibi 30 yaş nişli gibi diğer D lere göre.Evet astra daha iyi bencede baş mesafesinde.
Not: passat 0.27 avensis 0.28 peugeot 508 : 0,255
Yeni İnsignia'yı beğenmedin mi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...