Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
158.gif

bu da efsaneymişş eyvallahh
 
okan abi sabaha kadar konuşsun dinlerim gerçekten çok bilgili ve donanımlı bence gayet güzel noktalara değinmiş ki eleştiriler çok yerinde bana soracak olursanız ben bu araca 300 bin tl verip imkanı yok almam. @CenkGs yorumuna yüzde yüz katılyorum bizim kullanıcı profili hala daha dizelde takılıp kalmış durumda mahalle jargonu ile ve 10 yıl öncesinden kalmış kulaktan dolam bilgi ile araba profesörü edasıyla bayiye gidip müşteri temsilcisinin öpüp arabayı satmasıyla olay bitiyor bundan dolayı tdı ilk seçenek
 
okan abi sabaha kadar konuşsun dinlerim gerçekten çok bilgili ve donanımlı bence gayet güzel noktalara değinmiş ki eleştiriler çok yerinde bana soracak olursanız ben bu araca 300 bin tl verip imkanı yok almam. @CenkGs yorumuna yüzde yüz katılyorum bizim kullanıcı profili hala daha dizelde takılıp kalmış durumda mahalle jargonu ile ve 10 yıl öncesinden kalmış kulaktan dolam bilgi ile araba profesörü edasıyla bayiye gidip müşteri temsilcisinin öpüp arabayı satmasıyla olay bitiyor bundan dolayı tdı ilk seçenek
Premium'lar bir yana kendi aracim olan focus'un cicek gibi 1.6 150 hp'lik ecoboost motoru var hani nerede ?? Distributor neyin para ettiginin farkinda. Bizim milletin dusuncesi de belli. Bunu kucumsemek icin demiyorum cunku ben de dizel bir focus kullaniyorum. Ama premium modeller icinde bakalim kac tane 156'lik benzinli c180 var, kac tane 180d ve 200d var. Ayni sekilde 3 ve 5'e de bakabiliriz. Videodaki beyefendi 280'lik tsi var yorumunu koln'de, new york'da, londra'da falan yapsa cuk oturur ama burasi Turkiye. Burada o yorum tutmaz.
 
Ciğerli dizelin tadı başkadır hocam bu tip araçları alan insanlar genelde haftada 3-4 kere Ankara İstanbul vb. yapanlar :)
Valla benim RR Sport, Cayenne, Panameralı 3 tanıdık da ful şehir içi kullanıyor, sadece bayramda memlekete gideceklerse uzun yola gidiyorlar. Psikolojik bir durum var bence, adam araca 1 trilyon veriyor ama o parayı hiç görmüyor. Ama benzinliğe her gidişte paranın 300-500 gittiğini, bir de yol bilgisayarında yazan 15-20 lt leri görünce sinir stres yapıyor olabilirler :D
 
Valla benim RR Sport, Cayenne, Panameralı 3 tanıdık da ful şehir içi kullanıyor, sadece bayramda memlekete gideceklerse uzun yola gidiyorlar. Psikolojik bir durum var bence, adam araca 1 trilyon veriyor ama o parayı hiç görmüyor. Ama benzinliğe her gidişte paranın 300-500 gittiğini, bir de yol bilgisayarında yazan 15-20 lt leri görünce sinir stres yapıyor olabilirler :D
Valla benim kişisel görüşüm ülkemizde yakıt fiyatları belli ben öyle bir araba aldığım zaman tepesinden inmem sürekli uzun yola vs çıkarım, zırt pırt benzicide de durmak hoş değil, o yüzden ciğerli dizellerin hastasıyım :D
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...paket-borusan-hatasiz-boyasiz-347684887/detay

250 sabit 11 litre :P
 
Valla benim RR Sport, Cayenne, Panameralı 3 tanıdık da ful şehir içi kullanıyor, sadece bayramda memlekete gideceklerse uzun yola gidiyorlar. Psikolojik bir durum var bence, adam araca 1 trilyon veriyor ama o parayı hiç görmüyor. Ama benzinliğe her gidişte paranın 300-500 gittiğini, bir de yol bilgisayarında yazan 15-20 lt leri görünce sinir stres yapıyor olabilirler :D
Ama tdi az yakıyorhdhddh her petrole girdiğinde en azından az yakıyor diye teselli ediyorsun kendini

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Dürüst konuşalım, 2.0 tsi 280 hp'lik bir alet altımızda olsa şu forumun %90'ı fabrika verisini geçtim, gerçekçi tüketim verisini bile tutturamaz. İnsanın altında öyle bir alet varken o gaza basar. Şehir içinde de basar dışında da basar. O yüzden böyle makinelerde gerçekçi tüketim değerleri genellikle yüksektir. Bu psikolojiden dolayı da 400-500 nm torklu dizel makineler ülkemizde sıkça tercih edilme sebebi oluyor.
 
Dürüst konuşalım, 2.0 tsi 280 hp'lik bir alet altımızda olsa şu forumun %90'ı fabrika verisini geçtim, gerçekçi tüketim verisini bile tutturamaz. İnsanın altında öyle bir alet varken o gaza basar. Şehir içinde de basar dışında da basar. O yüzden böyle makinelerde gerçekçi tüketim değerleri genellikle yüksektir. Bu psikolojiden dolayı da 400-500 nm torklu dizel makineler ülkemizde sıkça tercih edilme sebebi oluyor.
valla basarım =)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...