Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İlginç bilgilerde bugün: Zf 8 ileri tk şanzımanları hepimiz beğeniyoruz fakat bir dezavantajı varmış.Önden çekişli araçlara sığdıramama problemi.O yüzden Vw 2000 lerin başında zf le masaya oturuyor sonra ise teknik imkansızlıklardan dolay.. Ardından kendi şanzımanını üretmeye başlıyor.
Not:Enlemesine konumlandıralamayan zf önden çekiş için gerekli alanı kısıtlıyor.
 
İlginç bilgilerde bugün: Zf 8 ileri tk şanzımanları hepimiz beğeniyoruz fakat bir dezavantajı varmış.Önden çekişli araçlara sığdıramama problemi.O yüzden Vw 2000 lerin başında zf le masaya oturuyor sonra ise teknik imkansızlıklardan dolay.. Ardından kendi şanzımanını üretmeye başlıyor.
Not:Enlemesine konumlandıralamayan zf önden çekiş için gerekli alanı kısıtlıyor.
Bu mevzuyu duymuştum. Bmw 1 serisi için arkadan itiş son 1 serisi deniyor. Bundan sonra önden çeker olarak üretilirse zf şanzıman mevzusu ne olacak acaba ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
İlginç bilgilerde bugün 3 : MQB platformundan üretilen A segmentinden D+ a kadar her segmentten araba üretiliyor bunu sağlayan şey; fazla aluminyum parça kullanılması ve şase geometrisi gereği ön aks ve sürücü pedalı arasındaki boşluk dışında istenildiği gibi oynanabilmeye imkan tanıması
 
İlginç bilgilerde bugün 4 : 70 ler ve 80 lerde turbo motorların daily drive arabalarda kullanımı çok zordu.Max çalışma aralığı kısa ve tork çizelgesi yüksekti.Bunu çözmek için çift turbolu sistem getirdiler.Bir turbo 1 ve 2. silindire egzos gazı pompalarken diğeri 3 ve 4. silindirlere pompalıyordu.Fakat downsizing motorlarda bu sistem motordan daha ağır ve maliyetli haldeydi.Çözüm twinscroll sistemi oldu.Turboda tek turbo türbini 2 ayrı egzos kanalından besleniyor.Kanallardan biri 2 silindirin egzos çıkışına; diğer kanal da diğer 2 silindirin egzos çıkışına bağlı olaak bir sistemdi bu twinscroll denen meret.Sonuçta rölanti devirden itibaren kesintisiz güç verimi(teoride)
 
İlginç bilgilerde bugün 4 : 70 ler ve 80 lerde turbo motorların daily drive arabalarda kullanımı çok zordu.Max çalışma aralığı kısa ve tork çizelgesi yüksekti.Bunu çözmek için çift turbolu sistem getirdiler.Bir turbo 1 ve 2. silindire egzos gazı pompalarken diğeri 3 ve 4. silindirlere pompalıyordu.Fakat downsizing motorlarda bu sistem motordan daha ağır ve maliyetli haldeydi.Çözüm twinscroll sistemi oldu.Turboda tek turbo türbini 2 ayrı egzos kanalından besleniyor.Kanallardan biri 2 silindirin egzos çıkışına; diğer kanal da diğer 2 silindirin egzos çıkışına bağlı olaak bir sistemdi bu twinscroll denen meret.Sonuçta rölanti devirden itibaren kesintisiz güç verimi(teoride)
valla ufkumuza açıyon gece gece kaynağı nere bunları :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Ne demek bilgi paylaştıkça değer kazanıyor.Subaruclub forumlarından ya harbiden bu subarucular arabadan anlıyor
Kanka gece gece güldüreyim seni ergen pozumla :D

Görünt003.jpg
 
İlginç bilgilerde bugün: Zf 8 ileri tk şanzımanları hepimiz beğeniyoruz fakat bir dezavantajı varmış.Önden çekişli araçlara sığdıramama problemi.O yüzden Vw 2000 lerin başında zf le masaya oturuyor sonra ise teknik imkansızlıklardan dolay.. Ardından kendi şanzımanını üretmeye başlıyor.
Not:Enlemesine konumlandıralamayan zf önden çekiş için gerekli alanı kısıtlıyor.
Şimdi anladım neden bmw 2 active de 6 ileri kullanıldığını:D
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Yay kesmek avrupada da hala yapılıyormuş:Dözellikle 5:30 6:10arasındaki konuşma çok güzel
"Neden yapıyorlar anlamıyorum. Çoğu araba icin spor yaylar 150£.Ailenize arabanızı alçalmak istediğinizi bunun tüketime ağırlık merkezine vs yararlı olacağını söyleyin eğer sizi seviyorlarsa yeni yaylar için 150£u verirler.eğer sevmiyorlarsa yayları kesip ölmenize izin verirler":D
Ya bunlar hiç basmadı ki ''yerlan bir'' olması lazımdı :D :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...