Merakla beklenen Fiesta ST Testi yayında!
Yeni ST, 1.5 litrelik Ecoboost ünite ile 200 hp ve 290 Nm tork üretiyor. Bu değerler ile otomobil 0-100’ü 6.7 saniyede tamamlamakta. Karşılaştırma yapmak gerekirse önceki jenerasyon 1.6 litrelik EcoBoost motor ile 180 hp ve 240 Nm tork değerlerini üretiyordu. Güzel gözükmesinin yanı sıra otomobil hothatch segmentinde 3 silindirli motor kullanarak bir ilke imza attı. Ibiza Cupra, 208 GTI ve Polo GTI gibi rakiplerinde ise alışılagelmiş olarak 4 silindirli motorlar kullanılmakta.
 
Siz yeni Fiesta ST hakkında ne düşünüyorsunuz ?
+ Sürüş Dinakmikleri
+ Motor
– Frenler







Diğer testlerimiz için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Read the whole post here.
				
			Yeni ST, 1.5 litrelik Ecoboost ünite ile 200 hp ve 290 Nm tork üretiyor. Bu değerler ile otomobil 0-100’ü 6.7 saniyede tamamlamakta. Karşılaştırma yapmak gerekirse önceki jenerasyon 1.6 litrelik EcoBoost motor ile 180 hp ve 240 Nm tork değerlerini üretiyordu. Güzel gözükmesinin yanı sıra otomobil hothatch segmentinde 3 silindirli motor kullanarak bir ilke imza attı. Ibiza Cupra, 208 GTI ve Polo GTI gibi rakiplerinde ise alışılagelmiş olarak 4 silindirli motorlar kullanılmakta.
Siz yeni Fiesta ST hakkında ne düşünüyorsunuz ?
+ Sürüş Dinakmikleri
+ Motor
– Frenler







Diğer testlerimiz için BURAYA tıklayabilirsiniz.
Read the whole post here.
 
	 
	 
 
		
 
 
		 Standart 1.0 olanını çok sevmiştim, bakalım testi izleyelim.
 Standart 1.0 olanını çok sevmiştim, bakalım testi izleyelim. 
 Bu 1.0 motor yakıyormuş ha
 Bu 1.0 motor yakıyormuş ha 
 
		 
 
		 
 
		
 
 
		 
 
		