HABER 2018 Ford Fiesta ST | TEST

Baris Inselel

Yönetim
Editör
8 Eyl 2016
2,170
624
1,920
Merakla beklenen Fiesta ST Testi yayında!

Yeni ST, 1.5 litrelik Ecoboost ünite ile 200 hp ve 290 Nm tork üretiyor. Bu değerler ile otomobil 0-100’ü 6.7 saniyede tamamlamakta. Karşılaştırma yapmak gerekirse önceki jenerasyon 1.6 litrelik EcoBoost motor ile 180 hp ve 240 Nm tork değerlerini üretiyordu. Güzel gözükmesinin yanı sıra otomobil hothatch segmentinde 3 silindirli motor kullanarak bir ilke imza attı. Ibiza Cupra, 208 GTI ve Polo GTI gibi rakiplerinde ise alışılagelmiş olarak 4 silindirli motorlar kullanılmakta.



Siz yeni Fiesta ST hakkında ne düşünüyorsunuz ?

+ Sürüş Dinakmikleri
+ Motor

Frenler








Diğer testlerimiz için BURAYA tıklayabilirsiniz.

Read the whole post here.
 

Ugur

Panpa
Destekçi
Beta Programı
10 Eyl 2016
2,295
6,325
4,270
.
Haydaaa daha testi izlemeden freni eksilerde gördüm, üzdü :( Standart 1.0 olanını çok sevmiştim, bakalım testi izleyelim. @Cenk gel abi, senin test gelmiş :rolleyes:
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,050
45,585
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Testi çok beğendim.. Daha önce de çok kez söyleme fırsatım olmuştu; şekilli şukullu, görsel efektleri üst düzey videolara hiç gerek yok. 2-3 tane go pro ile tek başına yapılan şöyle gazlamalı bir test izleyiciyi resmen mest ediyor. Tabii yolların güzelliğinin de bunda etkisi var.

Gazladığında 20 litreleri bulmasını çok yadırgamadım. Neticede turbo motorlar sıkıldığı vakit tüketim alıp başını gidiyor. Fakat sakin kullanımda 6 - 6,5 - 7,5 litre gibi değerler oldukça iyi diyebilirim. Belli ki ekonomi de yapabiliyorsun. Fren mevzusunda ise aracı aşırı sıktığınızda belli ki zorlanabiliyor. Bu aracın sahibi olsam kendi kullanım karakterime göre değerlendirir, yetersiz görürsem bir güncelleme yapabilirdim. Ama benim gibi sıradan bir kullanıcıya yetecektir tahminimce.

Kullanılan Force Vectrorin Springs mevzusunu biraz yeni çıkacak mk4 focus başlığında da anlatmıştım. Ford mühendisleri bu yeni yaylara güveniyor anladığım kadarıyla. Eğer mk4 focus'a adaptesi de ST kadar başarılıysa torsiyonun fazla bir dezavantajını görmeyebiliriz. Tabii benim için bağımsız süspansiyon her zaman baş tacıdır, tercihimdir :D

Yayların görselini isteyenler için linki şöyle bırakabilirim
https://www.topgear.com/car-news/hot-hatch/ten-things-we-learned-about-new-ford-fiesta-st#4
 
10 Mar 2017
3,246
4,058
4,820
25
Antalya isparta aydin
Marka
Ford
Bütün testler böyle olsa keşke. Yol tutuş kısmı biraz kisalabilir, tamamen ortadan kalkarsa olmaz. 20 dakika ortalama süreyle bütün testler böyle çekilse çok güzel olurdu. Gerçekten bilgi istiyoruz öyle süslü çekim guzel müzik falan arayan yok :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur

stan

Rahmi Tanır
Panpa
8 Eyl 2016
1,713
1
6,421
4,070
36
İzmir
Marka
Alfa Romeo
yalnız frenler ne tüttü be:)

fren kiti şart arabaya, onun dışında muazzam olmuş.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım