HABER 2018 Ford Fiesta ST | TEST

Baris Inselel

Yönetim
Editör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
993
Beğeni puanı
348
Puanları
1,420
Merakla beklenen Fiesta ST Testi yayında!

Yeni ST, 1.5 litrelik Ecoboost ünite ile 200 hp ve 290 Nm tork üretiyor. Bu değerler ile otomobil 0-100’ü 6.7 saniyede tamamlamakta. Karşılaştırma yapmak gerekirse önceki jenerasyon 1.6 litrelik EcoBoost motor ile 180 hp ve 240 Nm tork değerlerini üretiyordu. Güzel gözükmesinin yanı sıra otomobil hothatch segmentinde 3 silindirli motor kullanarak bir ilke imza attı. Ibiza Cupra, 208 GTI ve Polo GTI gibi rakiplerinde ise alışılagelmiş olarak 4 silindirli motorlar kullanılmakta.



Siz yeni Fiesta ST hakkında ne düşünüyorsunuz ?

+ Sürüş Dinakmikleri
+ Motor

Frenler








Diğer testlerimiz için BURAYA tıklayabilirsiniz.

Read the whole post here.
 

Ugur

Panpa
Destekçi
Beta Programı
Katılım
10 Eyl 2016
Mesajlar
2,099
Beğeni puanı
5,884
Puanları
4,270
Yaş
23
Konum
Elazığ
Marka
Skoda
Haydaaa daha testi izlemeden freni eksilerde gördüm, üzdü :( Standart 1.0 olanını çok sevmiştim, bakalım testi izleyelim. @Cenk gel abi, senin test gelmiş :rolleyes:
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
14,161
Beğeni puanı
38,404
Puanları
6,820
Konum
Zonguldak
Marka
Ford
Testi çok beğendim.. Daha önce de çok kez söyleme fırsatım olmuştu; şekilli şukullu, görsel efektleri üst düzey videolara hiç gerek yok. 2-3 tane go pro ile tek başına yapılan şöyle gazlamalı bir test izleyiciyi resmen mest ediyor. Tabii yolların güzelliğinin de bunda etkisi var.

Gazladığında 20 litreleri bulmasını çok yadırgamadım. Neticede turbo motorlar sıkıldığı vakit tüketim alıp başını gidiyor. Fakat sakin kullanımda 6 - 6,5 - 7,5 litre gibi değerler oldukça iyi diyebilirim. Belli ki ekonomi de yapabiliyorsun. Fren mevzusunda ise aracı aşırı sıktığınızda belli ki zorlanabiliyor. Bu aracın sahibi olsam kendi kullanım karakterime göre değerlendirir, yetersiz görürsem bir güncelleme yapabilirdim. Ama benim gibi sıradan bir kullanıcıya yetecektir tahminimce.

Kullanılan Force Vectrorin Springs mevzusunu biraz yeni çıkacak mk4 focus başlığında da anlatmıştım. Ford mühendisleri bu yeni yaylara güveniyor anladığım kadarıyla. Eğer mk4 focus'a adaptesi de ST kadar başarılıysa torsiyonun fazla bir dezavantajını görmeyebiliriz. Tabii benim için bağımsız süspansiyon her zaman baş tacıdır, tercihimdir :D

Yayların görselini isteyenler için linki şöyle bırakabilirim
https://www.topgear.com/car-news/hot-hatch/ten-things-we-learned-about-new-ford-fiesta-st#4
 
Katılım
10 Mar 2017
Mesajlar
3,230
Beğeni puanı
4,017
Puanları
4,820
Yaş
21
Konum
Antalya isparta aydin
Marka
Ford
Bütün testler böyle olsa keşke. Yol tutuş kısmı biraz kisalabilir, tamamen ortadan kalkarsa olmaz. 20 dakika ortalama süreyle bütün testler böyle çekilse çok güzel olurdu. Gerçekten bilgi istiyoruz öyle süslü çekim guzel müzik falan arayan yok :D
 

stan

Rahmi Tanır
Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,445
Beğeni puanı
4,824
Puanları
4,070
Yaş
32
Konum
İzmir
Marka
Alfa Romeo
yalnız frenler ne tüttü be:)

fren kiti şart arabaya, onun dışında muazzam olmuş.
 
Üst