KAPALI C-D Segmenti max: 140bin Lira

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

heyv18

Profesör
76
Cvt haric otomatik sanziman
Bagaj 500 L ve ustu (Malum artik çocuk var)
Cığerli ve keyif verecek bir arac bulabilirmiyim....?
Ornegin A6 allroad 2.0 Tfsi quatro olabilir.
 
Merhaba cevabin için teşekkür ederim yakit konusunda sanirim eleştrin ben bir sinir ilinde yasiyorum ve gun icerisinde yurtdisina cikip 2.75 tl ye benzin alabilme imkanim var ondan dostum 😀
Yok hayır yakıtı Ne kadar km yapacak bilmediğime sorun ettirmem.Bir a6 nın yağ basınç sensörünün 3000 tl civarı olduğunu bildiğim için diyorum.
 
Yok hayır yakıtı Ne kadar km yapacak bilmediğime sorun ettirmem.Bir a6 nın yağ basınç sensörünün 3000 tl civarı olduğunu bildiğim için diyorum.
Tabiki kronik sorunu var mi vs gibi bir suru kafamda soru isareti var 1.8 tfsi a4 almistim 90 binde egzozdan duman atti motor revizyona girdi 25 bin gitti canim cok sıkıldı bundan dolayi risk almiyacam gerekirse 160 bin tl ye cikarim ama basima bela olacakarac almiyacam acikcasi bende quatrar daha sorunsuz diye aklinda kaldigindan a6 yi ornek verdim guclu konforlu bir arac almak istiyorum tabiki onerini dikkate alacam dostum tekrar tskrler baska var mi onerin peki😀
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Volvolar harika aklimdan geçmisti ama neredeyse hiç volvo deneyimleyemedim jaguar cok isterim ama herhangi bir sorunda nasil tamirci bulacam var mi bir onerin endisem bu oncelikle peki v60 lar konfor yol tutus sanziman nasildir hocam
Tesekurler ayrica
 
A4 2.0 TFSI Allroad Quattro sizi mutlu eder.
A4 ve audiye yol tutusunda hayran kalmiatim ama 90 binde 1.8 tfsi a4 motor recizyonuyla beni 25 bin zarara sokunca bir daha audi almiyacam dedim ama bakiyotum ediyorum hep aklim o a4 dun yol tutusunda kalmis cok keyif vermisti tabi sertti acikcasi yol gurultusude aliyordu surekli buji bobin bozuyordu vs vs motoru beni perişan etmisti hangi kasa a4 oneriyorsun hocam benik b8 kasaydi a4
 
Volvolar harika aklimdan geçmisti ama neredeyse hiç volvo deneyimleyemedim jaguar cok isterim ama herhangi bir sorunda nasil tamirci bulacam var mi bir onerin endisem bu oncelikle peki v60 lar konfor yol tutus sanziman nasildir hocam
Tesekurler ayrica
Volvo'lar daha konforlu sürüş ve güzel yol tutuş üzerine iyi işler çıkarıyor genelde. Sürüş zevki kısmında bir sürücü otomobili olması zor. Jag içinse tıpkı alfa gibi hayranı olmak gerek ki alınabilsin. Jag almaya karar vermeden evvel google'dan bir araştırma yapıp nerede özel servisleri var, nerede yetkilileri var araştırmak gerekiyor. Parça fiyatları bir miktar yüksek diye biliyorum. Jag'ı daha çok keyifli sürüş sunan E segment bir otomobil olduğundan alternatif olarak attım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: heyv18
Tabiki kronik sorunu var mi vs gibi bir suru kafamda soru isareti var 1.8 tfsi a4 almistim 90 binde egzozdan duman atti motor revizyona girdi 25 bin gitti canim cok sıkıldı bundan dolayi risk almiyacam gerekirse 160 bin tl ye cikarim ama basima bela olacakarac almiyacam acikcasi bende quatrar daha sorunsuz diye aklinda kaldigindan a6 yi ornek verdim guclu konforlu bir arac almak istiyorum tabiki onerini dikkate alacam dostum tekrar tskrler baska var mi onerin peki😀
Quatrar derken quattro mu ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: heyv18
A4 ve audiye yol tutusunda hayran kalmiatim ama 90 binde 1.8 tfsi a4 motor recizyonuyla beni 25 bin zarara sokunca bir daha audi almiyacam dedim ama bakiyotum ediyorum hep aklim o a4 dun yol tutusunda kalmis cok keyif vermisti tabi sertti acikcasi yol gurultusude aliyordu surekli buji bobin bozuyordu vs vs motoru beni perişan etmisti hangi kasa a4 oneriyorsun hocam benik b8 kasaydi a4
1.8 TFSI zaten sorunlu bir motor, 2.0'larda böyle sıkıntılar duymadım. Önerdiğim B8 kasa makyajlı bulunursa daha iyi olur.
 
A4 ve audiye yol tutusunda hayran kalmiatim ama 90 binde 1.8 tfsi a4 motor recizyonuyla beni 25 bin zarara sokunca bir daha audi almiyacam dedim ama bakiyotum ediyorum hep aklim o a4 dun yol tutusunda kalmis cok keyif vermisti tabi sertti acikcasi yol gurultusude aliyordu surekli buji bobin bozuyordu vs vs motoru beni perişan etmisti hangi kasa a4 oneriyorsun hocam benik b8 kasaydi a4

1.8 TFSI'i sorunsuz kullanıyorum diyen insana henüz denk gelmedim 😄
B8 A4'lerin özellikle 1.8 TFSI'a sahip olanların fiyatları motor sorunu sebebiyle oldukça uygun. İmkan varsa 2.0 TFSI alınmalı

Benzin sorun değilse 😄:
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: heyv18
Şöyle farklı bir araç önereyim:

EvoX ile aynı platform ve ondaki (S-AWC)4çeker sistemini kullanıyor. Şanzıman yeni nesil kilitli cvt'lerden. Yakıt ne derseniz uzun yol 7lt civarı, şehiriçi 10lt.

Donanım:
225/55R18 lastik ve 18” x 7.0J
[FCM] Ön çarpışma önleyici sistem
[LDW] Şerit takip uyarı sistemi
[AHB] Otomatik uzun far
[DRL] LED gündüz farları
[KOS] Anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi
Çift bölgeli otomatik klima
7" multimedya sistemi + Apple CarPlay + Akıllı Telefon Bağlantı Ekranı [SDA] + Touchpad
Elektrikli katlanır yan aynalar
Elektrikli park freni

Bir tanıdığım ASX'ini verip ilk geldiğinde intense plus 4çeker CVT aldı. Head up display + LED ön farlar + Elektrikli panaromik açılır tavan farkı vardı. 140la giderken 80le gidiyormuş hissi yaratıyor. Otomatik uzun deneme fırsatı buldum oldukça başarılı idi. Şanzıman da sıradan cvt gibi değil vites atar gibi atıyor.

Ne kadar iyi yol tuttuğunu km77 testinden anlayabilirsiniz. orada önden çekerli 80km/h ile dönüyor. 4çekeri siz düşünün :) Şasi oldukça rijit.
Bu kadar yüksek olup da böyle yol tutan başka bir araba yoktur.

Bu arada ilk bakım için 650TL gibi birçok aç gözlü markanın yarısına denk gelen fiyat var.

Alacağınızı sanmıyorum ama bir inceleyip test sürüşü yapsanız fikriniz değişir :)

Başka bir japon önereyim hemi de çocuklu aile için kocaman bagajlı:
 
1.8 TFSI'i sorunsuz kullanıyorum diyen insana henüz denk gelmedim 😄
B8 A4'lerin özellikle 1.8 TFSI'a sahip olanların fiyatları motor sorunu sebebiyle oldukça uygun. İmkan varsa 2.0 TFSI alınmalı

Benzin sorun değilse 😄:
Bu da bir secenek aslinda bu kasa vir onceki kasa mi acaba auspansiyon sistemi nasil bilginiz var mi b8 sertti rahatsiz ediyordu tesekkurler
 
Şöyle farklı bir araç önereyim:

EvoX ile aynı platform ve ondaki (S-AWC)4çeker sistemini kullanıyor. Şanzıman yeni nesil kilitli cvt'lerden. Yakıt ne derseniz uzun yol 7lt civarı, şehiriçi 10lt.

Donanım:
225/55R18 lastik ve 18” x 7.0J
[FCM] Ön çarpışma önleyici sistem
[LDW] Şerit takip uyarı sistemi
[AHB] Otomatik uzun far
[DRL] LED gündüz farları
[KOS] Anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi
Çift bölgeli otomatik klima
7" multimedya sistemi + Apple CarPlay + Akıllı Telefon Bağlantı Ekranı [SDA] + Touchpad
Elektrikli katlanır yan aynalar
Elektrikli park freni

Bir tanıdığım ASX'ini verip ilk geldiğinde intense plus 4çeker CVT aldı. Head up display + LED ön farlar + Elektrikli panaromik açılır tavan farkı vardı. 140la giderken 80le gidiyormuş hissi yaratıyor. Otomatik uzun deneme fırsatı buldum oldukça başarılı idi. Şanzıman da sıradan cvt gibi değil vites atar gibi atıyor.

Ne kadar iyi yol tuttuğunu km77 testinden anlayabilirsiniz. orada önden çekerli 80km/h ile dönüyor. 4çekeri siz düşünün :) Şasi oldukça rijit.
Bu kadar yüksek olup da böyle yol tutan başka bir araba yoktur.

Bu arada ilk bakım için 650TL gibi birçok aç gözlü markanın yarısına denk gelen fiyat var.

Alacağınızı sanmıyorum ama bir inceleyip test sürüşü yapsanız fikriniz değişir :)

Başka bir japon önereyim hemi de çocuklu aile için kocaman bagajlı:
Oncelikle uzerine uzun uzadiya yazip emek verdigin icin cok tesekkur ederim.
Cvt disinda dedikleriniz beni cok etkiledi ki cvt de de fena degil diyorsunuz kesin alirim diyemem ama iyi bir secenek acikcasi marka vs takintim yok isime yarar keyif veren ailemide rahat ettirecek arac ariyorum infinite olabilir subaruda olabilir mazdada olabilir amerkan da almanda fransizlar bence guzel otomobil uretemiyorlar volvoda saab da olur tamamen verdigim paranin hakkini hangisi veriyorsa onu alirim tekrar emegine saglik☺
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...