KAPALI C-D Segmenti max: 140bin Lira

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

heyv18

Profesör
76
Cvt haric otomatik sanziman
Bagaj 500 L ve ustu (Malum artik çocuk var)
Cığerli ve keyif verecek bir arac bulabilirmiyim....?
Ornegin A6 allroad 2.0 Tfsi quatro olabilir.
 
Volvo'lar daha konforlu sürüş ve güzel yol tutuş üzerine iyi işler çıkarıyor genelde. Sürüş zevki kısmında bir sürücü otomobili olması zor. Jag içinse tıpkı alfa gibi hayranı olmak gerek ki alınabilsin. Jag almaya karar vermeden evvel google'dan bir araştırma yapıp nerede özel servisleri var, nerede yetkilileri var araştırmak gerekiyor. Parça fiyatları bir miktar yüksek diye biliyorum. Jag'ı daha çok keyifli sürüş sunan E segment bir otomobil olduğundan alternatif olarak attım.
Kesinlikle katiliyorum jaguar usta servis vs bulmak zor olacak aşk ilişkisi kurmak lazim ama volvo iyi secenek 👍
 
  • Beğeni
Tepkiler: Basri Amca ve Cenk
Şöyle farklı bir araç önereyim:

EvoX ile aynı platform ve ondaki (S-AWC)4çeker sistemini kullanıyor. Şanzıman yeni nesil kilitli cvt'lerden. Yakıt ne derseniz uzun yol 7lt civarı, şehiriçi 10lt.

Donanım:
225/55R18 lastik ve 18” x 7.0J
[FCM] Ön çarpışma önleyici sistem
[LDW] Şerit takip uyarı sistemi
[AHB] Otomatik uzun far
[DRL] LED gündüz farları
[KOS] Anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi
Çift bölgeli otomatik klima
7" multimedya sistemi + Apple CarPlay + Akıllı Telefon Bağlantı Ekranı [SDA] + Touchpad
Elektrikli katlanır yan aynalar
Elektrikli park freni

Bir tanıdığım ASX'ini verip ilk geldiğinde intense plus 4çeker CVT aldı. Head up display + LED ön farlar + Elektrikli panaromik açılır tavan farkı vardı. 140la giderken 80le gidiyormuş hissi yaratıyor. Otomatik uzun deneme fırsatı buldum oldukça başarılı idi. Şanzıman da sıradan cvt gibi değil vites atar gibi atıyor.

Ne kadar iyi yol tuttuğunu km77 testinden anlayabilirsiniz. orada önden çekerli 80km/h ile dönüyor. 4çekeri siz düşünün :) Şasi oldukça rijit.
Bu kadar yüksek olup da böyle yol tutan başka bir araba yoktur.

Bu arada ilk bakım için 650TL gibi birçok aç gözlü markanın yarısına denk gelen fiyat var.

Alacağınızı sanmıyorum ama bir inceleyip test sürüşü yapsanız fikriniz değişir :)

Başka bir japon önereyim hemi de çocuklu aile için kocaman bagajlı:
Bu arada levorgu sirf cvt den dolayi eledim diyebilirim 😊
 
Oncelikle uzerine uzun uzadiya yazip emek verdigin icin cok tesekkur ederim.
Cvt disinda dedikleriniz beni cok etkiledi ki cvt de de fena degil diyorsunuz kesin alirim diyemem ama iyi bir secenek acikcasi marka vs takintim yok isime yarar keyif veren ailemide rahat ettirecek arac ariyorum infinite olabilir subaruda olabilir mazdada olabilir amerkan da almanda fransizlar bence guzel otomobil uretemiyorlar volvoda saab da olur tamamen verdigim paranin hakkini hangisi veriyorsa onu alirim tekrar emegine saglik☺
Ne demek sevdiğim bir marka olduğu için aradığınız özellikleri karşılaması sebebiyle açıklamak istedim. Verdiğiniz para karşısında sağladığı özellikler konusunda şaşırabileceğiniz bir araba.

CVT D modunda bile devri sabit tutup gitmeye çalışmıyor, tam otomatik şanzıman nasıl davranıyorsa öyle davranıyor yani sanal vitesleri d modunda da kullanıyor. Yani ışıktan kalktınız 2000 devir sabit değil de bir tam otomatik nasıl devirlenip vites atıyorsa öyle. eski nesil cvt'ler gibi gaza basınca uyuzlanmıyor, vites düşürüyor ve hızlanıyor. Bir iki POV eclipse cross videosu izlerseniz görürsünüz zaten :) Tam otomatik şanzıman gibi karakteristik sergiliyor. Bence showroom'a gidip test sürüşü yapmalısınız. Bütün algınızı değiştirecektir. 50-60km kadar kullanma fırsatı buldum, kalite algısı, donanımı, özellikleri olarak beni şaşırttı. hem direkt enjeksiyon hem de port enjeksiyon sistemli bir araba. Tahminimce yüksek sıkıştırma ile oluşabilecek vuruntunun önüne geçmek için böyle bir sistem yapmışlar. Yani hem GDI hem MPI bir turbo motor doğal olarak lpg takılamıyor.

Siz söyleyince aklıma geldi, mazda cx-5 de güzel araba ama binip sürme fırsatım olmadı. Eclipse Cross'a göre konforu daha iyi olabilir ama 4çeker ve sürüş keyfi bir kademe geri olabilir. Oldukça başarılı bir araç olduğu için mazda'nın yılda sattığı 1.5milyon aracın yarısını CX-5 oluşturuyor.

Levorg kullanmadım ancak inceleme fırsatım oldu, güzel bir aile aracı yapmışlar. Bir hızlanma videosnda vites atar gibi davranıyordu. Tabi s modunda mıydı yoksa d miydi bilmiyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: heyv18
Ne demek sevdiğim bir marka olduğu için aradığınız özellikleri karşılaması sebebiyle açıklamak istedim. Verdiğiniz para karşısında sağladığı özellikler konusunda şaşırabileceğiniz bir araba.

CVT D modunda bile devri sabit tutup gitmeye çalışmıyor, tam otomatik şanzıman nasıl davranıyorsa öyle davranıyor yani sanal vitesleri d modunda da kullanıyor. Yani ışıktan kalktınız 2000 devir sabit değil de bir tam otomatik nasıl devirlenip vites atıyorsa öyle. eski nesil cvt'ler gibi gaza basınca uyuzlanmıyor, vites düşürüyor ve hızlanıyor. Bir iki POV eclipse cross videosu izlerseniz görürsünüz zaten :) Tam otomatik şanzıman gibi karakteristik sergiliyor. Bence showroom'a gidip test sürüşü yapmalısınız. Bütün algınızı değiştirecektir. 50-60km kadar kullanma fırsatı buldum, kalite algısı, donanımı, özellikleri olarak beni şaşırttı. hem direkt enjeksiyon hem de port enjeksiyon sistemli bir araba. Tahminimce yüksek sıkıştırma ile oluşabilecek vuruntunun önüne geçmek için böyle bir sistem yapmışlar. Yani hem GDI hem MPI bir turbo motor doğal olarak lpg takılamıyor.

Siz söyleyince aklıma geldi, mazda cx-5 de güzel araba ama binip sürme fırsatım olmadı. Eclipse Cross'a göre konforu daha iyi olabilir ama 4çeker ve sürüş keyfi bir kademe geri olabilir. Oldukça başarılı bir araç olduğu için mazda'nın yılda sattığı 1.5milyon aracın yarısını CX-5 oluşturuyor.

Levorg kullanmadım ancak inceleme fırsatım oldu, güzel bir aile aracı yapmışlar. Bir hızlanma videosnda vites atar gibi davranıyordu. Tabi s modunda mıydı yoksa d miydi bilmiyorum.
Dostum belliki otomobilleri seviyorsun bu konuda gayretinde cok ileri yani normalde cvt kafamda o kadar kotuki hic dusunmeden elerdim ama sirf senin bu dusuncelerin icin aeceneklerde 👍 eclipse crossu kesinlikle dusunecem aslinda yeni kasa cvic hb lerde zf sansziman kulllanmişlar ama sadece dizellerinde yoksa civic te coknbegendigim bir model hb tabiki ama benzinli motorlari malum cok güçsuz ve cvt sanziman ondan eledim yapmak istedigim su tum secenekleri masaya yatiriip 0 alabilirsem shrooma gidip test surusu yapmak 2. El e girersemde arac kiralayip denemek son kararimi oyle verecegim 😉 tekrar degerli fikirlerin icin tskrler
 
Cvt haric otomatik sanziman
Bagaj 500 L ve ustu (Malum artik çocuk var)
Cığerli ve keyif verecek bir arac bulabilirmiyim....?
Ornegin A6 allroad 2.0 Tfsi quatro olabilir.
Bu arada CVT konusunda toplumun büyük kısmı bilinçsiz. Cvt 1.5 motorda 0-100'de manuelden hızlı, 0-180 değeri ise aynı, benzin zaten daha avantajlı. Bunu bilerek hareket etmeniz faydanıza.
200e kadar yokuş farketmeden soluksuzca hızlanıyor. 2.0tfsi daha iyi gidebilir ama yakıtta ciddi fark olur. Keyif verecek diyorsanız, civic'ten daha alçak bir araç bu fiyatlarda bildiğim yok sedan.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...