Merhaba arkadaşlar.zamanında sıfır aldığım sonra babama bıraktığım sonra tekrar aldığım ve bir daha bırakmak zorunda bırakıldığım gözbebeğimle sizi tanıştırmak istiyorum.çok şükür araba artık benim üzerime bundan sonra da satmayı falan düşünmüyorum ama beyin yıkama başlıyor en az 2 kişiye aldırma hevesim var.cümle düşüklüğünün fazlaca olucağı bu araç tanıtımında fazla teknik veri bulamıyacaksınız .
üretildiği dönemler boyunca uluslararası fiyat kalite endeksinde 4 sene boyunca listenin hep birinci sırasında olduğunu belirtmek istiyorum(benzinli ve dizel araçların olduğu listede).
Aracım 2012 model benim yüzümden 2013 ocak trafiğe çıkışlı üretildiği dönemin en full aracıdır.
Aracın özelliklerine gelicek olursak
Abs asr esp hız sabitleyici ve sınırlayıcı
Eco modu
Anahtarsız giriş ve çalıştırma
Tam boy stepne
Otomatik klima
Far ve yağmur sensörü
Gerçekten çok kaliteli park sensörü(sorana anlatırım)
Katlanır yan ayna
Çok yumuşak olmasada yumuşak ve desenli ön konsol
İç piyanoblack döşeme
Navigasyon (bir tuşu özellikle çok güzek bastığınız anda rakım dahil bulunduğunuz konumun tüm özelliklerini çıkarıyor.)
Yükseklik ayarlı kol dayama
Bass reflex müzik sistemi
Bluetooth aux usb
Belki unuttuğum bir çok özelliği vardır.
www.epey.com
Tüm özelliklerini burdan bulabilirsiniz
Aracın performansı tüm benzinli 1.4 lerden iyi(biri çıkıp tsi tfsi ile kıyaslamaz inşallah)
7 yaşında bir arabaya göre çok modern duruyor ve hissettiryor.
Gereksiz piyano black detaylar arabanın heryerinde parmak izi ya da leke kalmasına imkan sağlıyor.makyajdan sonra onların tamamını kaldırdılar.
2015 fiesta
2018 polo
2018 ibiza
Corsa
2014 aveo
2011-2018 micra gibi birçok b segmenti arabam oldu.komşunun arabasına bindim sevmedim muhabbeti değil
Fiestanında yeri ayrıydı desemde clio fiyatına göre saygıyı ve alkışı hakediyor.0.100 12 saniye diyor ama youtube videoları ve kendi sürüşümde bunun çok daha altını yakaladım.
Videodada 12 saniyeymiş çaktırmayın.
Videoda da görüldüğü gibi araba çok güzel ve tatlı devir çeviriyor.
Aracın bildiğim bir kaç özelliğine gelicek olursak
5 vites manuel
Yokuş kalkış destek sistemi
135 tork
90 beygir.
Aynı senelerde üretilen polo 85 beygir 132 tork
Corsa ise 90 beygir 130 tork üretiyor.
Rakipleri torkunu 4750-5500 devir bandında verirken clionun en güzel yanı 1750 devirden 2250 devire kadar torkun tamamını alabiliyorsunuz.
Araçla ilgili ekpertiz ş.......liği dışında bir sorun yaşamadık.onada bu yaz dava açıcaz bilirkişi bekliyoruz
Araç şu an 60 bin kmde tamamını uzun yolda yaptı .hala fabrika lastiği var üstünde .
Babamda yakıt tüketimi 5.1 iken bilmişlik yapıp geçen hafta aracı alınca yakıt tüketim verisini sıfırladım son 2 bin km ortalama 5.5.
Bu motor renaultlarda son dönemde sadece symbollerde kullanılıyordu ama dacia stepwayde hala daha aktif olarak kullanılan bana göre güzel bir motordur.
Neyse aracın bir kaç iç detay fotosu atayım.özellikle aracı temizletmeden önce çektim fotoları piyano siyahı döşemelerin nasıl pasaklı durduğunu görün istiyorum.
Bu arada aracın kronik sorunu start stop sisteminin kafayı yemesi.anlatmaya çalışayım kırmızı ışıkta dururken ayağınız frende basılı halde iken start stop devreye girdikten sonra tam debriyaj yapıp aracın tam çalışmasını beklemek ve hiç bişey yapmamak zorundasınız.mesela debriyaja basarken frenden ayağımı çekeyim yada vitesle oynatayım derseniz araba tam 30 saniye kendini stop ediyor hiçbişey yapamıyorsunuz..kırmızı ışıkta büyük bir şehirde tamamen kavga sebebidir.
Araç çağının ötesindeydi(görünüş ve donanım olarak) yol tutuş konusunda yine bence çok başarılı işler çıkarıyor.
Buda şu an da herkesin önerdiği ibiza mesela
Ohh diğer arabalarada çamur attığıma göre yazıyı yavaştan bitireyim
Araç manuel araç düşünen 50 bine kadar araba arıyan yılda çok az farketmez yol yapan yapmayan.güzel görünüşlü bir araba isteyen herkes için ideal bir araçtır.
Bu aracın 3 paketi var joy touch ve icon(üretildiği yıl bazında)
Ben özellikle icon olanı öneririm.2012 ekim kasım üretimlerinde katlanır ayna ve arka cam otomatiği yok ilk üretim ekim ve aralık sonrası üretimlerde bu özellikler yine standart olarak var sanırım 2015 sonrasında o sorunlu start stopu da kaldırdılar.
Araç 90 la uzun yolda 3.5-4 litre
110 ile uzun yolda 4.5-5 litre
130 ile 5.5 litre tüketiyor.
İstanbul şehir içi 7 yi kolay kolay görmezsiniz.
Aracın bir hatası da kalçalı yapısı nedeniyle depoyu fullediğinizde şamandıra takılı kalıyor ilk 400(dörtyüz km) depo kendini full gösteriyor sonra yakalıyabilirseniz gösterge inanılmaz düşüyor.
üretildiği dönemler boyunca uluslararası fiyat kalite endeksinde 4 sene boyunca listenin hep birinci sırasında olduğunu belirtmek istiyorum(benzinli ve dizel araçların olduğu listede).
Aracım 2012 model benim yüzümden 2013 ocak trafiğe çıkışlı üretildiği dönemin en full aracıdır.
Aracın özelliklerine gelicek olursak
Abs asr esp hız sabitleyici ve sınırlayıcı
Eco modu
Anahtarsız giriş ve çalıştırma
Tam boy stepne
Otomatik klima
Far ve yağmur sensörü
Gerçekten çok kaliteli park sensörü(sorana anlatırım)
Katlanır yan ayna
Çok yumuşak olmasada yumuşak ve desenli ön konsol
İç piyanoblack döşeme
Navigasyon (bir tuşu özellikle çok güzek bastığınız anda rakım dahil bulunduğunuz konumun tüm özelliklerini çıkarıyor.)
Yükseklik ayarlı kol dayama
Bass reflex müzik sistemi
Bluetooth aux usb
Belki unuttuğum bir çok özelliği vardır.

2016 Renault Clio 0.9 Turbo 90 HP S&S Icon Araba
Aracın performansı tüm benzinli 1.4 lerden iyi(biri çıkıp tsi tfsi ile kıyaslamaz inşallah)
7 yaşında bir arabaya göre çok modern duruyor ve hissettiryor.
Gereksiz piyano black detaylar arabanın heryerinde parmak izi ya da leke kalmasına imkan sağlıyor.makyajdan sonra onların tamamını kaldırdılar.
2015 fiesta
2018 polo
2018 ibiza
Corsa
2014 aveo
2011-2018 micra gibi birçok b segmenti arabam oldu.komşunun arabasına bindim sevmedim muhabbeti değil
Fiestanında yeri ayrıydı desemde clio fiyatına göre saygıyı ve alkışı hakediyor.0.100 12 saniye diyor ama youtube videoları ve kendi sürüşümde bunun çok daha altını yakaladım.
Videoda da görüldüğü gibi araba çok güzel ve tatlı devir çeviriyor.
Aracın bildiğim bir kaç özelliğine gelicek olursak
5 vites manuel
Yokuş kalkış destek sistemi
135 tork
90 beygir.
Aynı senelerde üretilen polo 85 beygir 132 tork
Corsa ise 90 beygir 130 tork üretiyor.
Rakipleri torkunu 4750-5500 devir bandında verirken clionun en güzel yanı 1750 devirden 2250 devire kadar torkun tamamını alabiliyorsunuz.
Araçla ilgili ekpertiz ş.......liği dışında bir sorun yaşamadık.onada bu yaz dava açıcaz bilirkişi bekliyoruz
Araç şu an 60 bin kmde tamamını uzun yolda yaptı .hala fabrika lastiği var üstünde .
Babamda yakıt tüketimi 5.1 iken bilmişlik yapıp geçen hafta aracı alınca yakıt tüketim verisini sıfırladım son 2 bin km ortalama 5.5.
Bu motor renaultlarda son dönemde sadece symbollerde kullanılıyordu ama dacia stepwayde hala daha aktif olarak kullanılan bana göre güzel bir motordur.
Neyse aracın bir kaç iç detay fotosu atayım.özellikle aracı temizletmeden önce çektim fotoları piyano siyahı döşemelerin nasıl pasaklı durduğunu görün istiyorum.
Bu arada aracın kronik sorunu start stop sisteminin kafayı yemesi.anlatmaya çalışayım kırmızı ışıkta dururken ayağınız frende basılı halde iken start stop devreye girdikten sonra tam debriyaj yapıp aracın tam çalışmasını beklemek ve hiç bişey yapmamak zorundasınız.mesela debriyaja basarken frenden ayağımı çekeyim yada vitesle oynatayım derseniz araba tam 30 saniye kendini stop ediyor hiçbişey yapamıyorsunuz..kırmızı ışıkta büyük bir şehirde tamamen kavga sebebidir.
Araç çağının ötesindeydi(görünüş ve donanım olarak) yol tutuş konusunda yine bence çok başarılı işler çıkarıyor.
Araç manuel araç düşünen 50 bine kadar araba arıyan yılda çok az farketmez yol yapan yapmayan.güzel görünüşlü bir araba isteyen herkes için ideal bir araçtır.
Bu aracın 3 paketi var joy touch ve icon(üretildiği yıl bazında)
Ben özellikle icon olanı öneririm.2012 ekim kasım üretimlerinde katlanır ayna ve arka cam otomatiği yok ilk üretim ekim ve aralık sonrası üretimlerde bu özellikler yine standart olarak var sanırım 2015 sonrasında o sorunlu start stopu da kaldırdılar.
Araç 90 la uzun yolda 3.5-4 litre
110 ile uzun yolda 4.5-5 litre
130 ile 5.5 litre tüketiyor.
İstanbul şehir içi 7 yi kolay kolay görmezsiniz.










Aracın bir hatası da kalçalı yapısı nedeniyle depoyu fullediğinizde şamandıra takılı kalıyor ilk 400(dörtyüz km) depo kendini full gösteriyor sonra yakalıyabilirseniz gösterge inanılmaz düşüyor.