yeni civic sedan...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ben daha henüz incelemedim ama bugün annemle babam gittiler ve ikiside memnun kalmamış arabadan konsol tasarımını beğenmemişler dışı hariç pek esprisi yok diyorlar şu an fb7 kasa civic var ve annem bizimki daha iyi dedi dış görünüş hariç
 
ben daha henüz incelemedim ama bugün annemle babam gittiler ve ikiside memnun kalmamış arabadan konsol tasarımını beğenmemişler dışı hariç pek esprisi yok diyorlar şu an fb7 kasa civic var ve annem bizimki daha iyi dedi dış görünüş hariç
dolusunun içi baya güzel ben de baktım onlar alışamamış olabilirler tek sorun motoru
 
Arkadaşlar Yeni Civic'i ancak bugün inceleme fırsatım oldu. Yeni başlık açmak yerine izlenimlerimi buraya yazayım dedim:

Öncelikle Civic'in her jenerasyonuna körü körüne hayran olan biri değilimdir. Beğendiğim jenerasyonlar 1996 civarı EuroCivic ve 2005-2006 civarlarında satılan makyajlı 7.nesildi. Sonrasında çıkanları beğenemedim. Fakat yıllar sonra ilk kez bu yeni Civic'leri gerçekten beğendim. Gerçekten kaliteli ve geniş bir araba yapmışlar.

Eksi gördüğüm birkaç şey var. Birincisi, ses sistemi vasat. Bu seviyede bir arabaya opsiyonel de olsa Mazda 3'teki gibi kaliteli bir ses sistemi konabilirdi. Bunun dışında opsiyonel sunulan dokunmatik ekran hiç olmamış. Işıkta parlıyor ve genel olarak hiç kullanışlı bulmadım. Dokunmatik olmayan standart ekranı da çok matah değil ama açıkçası analog tuşlarla daha kullanışlı. Bakım aralıkları 10000km/1yıl. Bence fazla kısa. Belki de 6yıl/150000km garantiyi buradan çıkarıyorlardır :) Bir de yakıt tüketimi maalesef yüksek ve start&stop özelliği hiçbir donanımda yok. Testim süresince 13.1 lt/100km yaktı. Performansı beklediğim gibi orta karar. Ama bu kadar yakıt tüketince insan çatır çatır eski vtec hissi bekliyoro_O. Baz donanımında deri direksiyon yok, alaşım jant yok, iç dikiz aynası da Broadway'den çıkma gibi. O yüzden bu araba benim gözümde orta donanımdan başlıyor. Direksiyondaki tuşlar bana biraz kalitesiz geldi. Sanki 6 ay sonra yuvalarında ezilecek, çıt-çıt hissi gidecekmiş gibi geldi. Muhtemelen öyle bir şey olmaz ama öyle hissettirdi =) . Dönüş çapı bana vasat geldi. Gözüm soğutmalı torpido aradı ama yok maalesef.

Artılar: Navigasyonlu 7" dokunmatik ekranı hiç beğenmedim ama showroom'daki bir arabada, üzerine gömülü navigasyonlu ve ön kamera kaydı yapan bir dikiz aynası mevcuttu. Aksesuar olarak takılıyormuş. Arabanın dokunmatik ekranına tercih ederim =) Arabanın sürüşü çok rahattı. Arabanın süspansiyonlar gergin, sıkı yol tutuyor ama çukur ve tümseklerde vurmadan temiz şekilde geçiyor. Direksiyonu da net. Sürüş pozisyonu zaten en sevdiğimden. :) CVT şanzımanı kullandım. Beklendiği gibi konforlu, sağlam hissettiriyor. Araba ani frenle yön değişimlerinde de sapıtmadı. Dış tasarımı fotoğraflardaki videolardaki görünenden çok farklı geldi, benim çok hoşuma gitti. Pek çok kişinin aksine ben Civic'teki gibi klasik sunroof'ları yeni nesil panoramik sunroof'lardan daha sağlıklı buluyorum. Orta donanımdan itibaren olması da önemli bir artı.

LPG'li modellerinde sistemi çok iyi entegre etmişler. LPG dolumu benzin depo kapağının oradan yapılıyor. LPG yakıt durumu da kadranların orada yol bilgisayarının içinde dijital olarak gözüküyor. Sonradan takılmış gibi sağa sola ayrı bir ünite konmamış.

Bakım maliyeti ana bakım ve ara bakım olmasına göre 400-800 arası değişiyormuş. Ne öldürür, ne güldürür.

Atmosferik benzinli C sınıfı bir araba alacak olsam Civic'i de düşünebilirdim. Alana neden alıyorsun demem. Ama kafamda bire bir rakip olarak beliren Mazda 3 daha ağır basabilir. :) Daha geniş hacim ihtiyacı varsa o zaman tabii ki Civic.
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar Yeni Civic'i ancak bugün inceleme fırsatım oldu. Yeni başlık açmak yerine izlenimlerimi buraya yazayım dedim:

Öncelikle Civic'in her jenerasyonuna körü körüne hayran olan biri değilimdir. Beğendiğim jenerasyonlar 1996 civarı EuroCivic ve 2005-2006 civarlarında satılan makyajlı 7.nesildi. Sonrasında çıkanları beğenemedim. Fakat yıllar sonra ilk kez bu yeni Civic'leri gerçekten beğendim. Gerçekten kaliteli ve geniş bir araba yapmışlar.

Eksi gördüğüm birkaç şey var. Birincisi, ses sistemi vasat. Bu seviyede bir arabaya opsiyonel de olsa Mazda 3'teki gibi kaliteli bir ses sistemi konabilirdi. Bunun dışında opsiyonel sunulan dokunmatik ekran hiç olmamış. Işıkta parlıyor ve genel olarak hiç kullanışlı bulmadım. Dokunmatik olmayan standart ekranı da çok matah değil ama açıkçası analog tuşlarla daha kullanışlı. Bakım aralıkları 10000km/1yıl. Bence fazla kısa. Belki de 6yıl/150000km garantiyi buradan çıkarıyorlardır :) Bir de yakıt tüketimi maalesef yüksek ve start&stop özelliği hiçbir donanımda yok. Testim süresince 13.1 lt/100km yaktı. Baz donanımında deri direksiyon yok, alaşım jant yok, iç dikiz aynası da Broadway'den çıkma gibi. O yüzden bu araba benim gözümde orta donanımdan başlıyor. Direksiyondaki tuşlar bana biraz kalitesiz geldi. Sanki 6 ay sonra yuvalarında ezilecek, çıt-çıt hissi gidecekmiş gibi geldi. Muhtemelen öyle bir şey olmaz ama öyle hissettirdi =) . Dönüş çapı bana vasat geldi. Gözüm soğutmalı torpido aradı ama yok maalesef.

Artılar: Navigasyonlu 7" dokunmatik ekranı hiç beğenmedim ama showroom'daki bir arabada, üzerine gömülü navigasyonlu ve ön kamera kaydı yapan bir dikiz aynası mevcuttu. Aksesuar olarak takılıyormuş. Arabanın dokunmatik ekranına tercih ederim =) Arabanın sürüşü çok rahattı. Arabanın süspansiyonlar gergin, sıkı yol tutuyor ama çukur ve tümseklerde vurmadan temiz şekilde geçiyor. Direksiyonu da net. Sürüş pozisyonu zaten en sevdiğimden. :) CVT şanzımanı kullandım. Beklendiği gibi konforlu, sağlam hissettiriyor. Araba ani frenle yön değişimlerinde de sapıtmadı. Dış tasarımı fotoğraflardaki videolardaki görünenden çok farklı geldi, benim çok hoşuma gitti. Pek çok kişinin aksine ben Civic'teki gibi klasik sunroof'ları yeni nesil panoramik sunroof'lardan daha sağlıklı buluyorum. Orta donanımdan itibaren olması da önemli bir artı.

LPG'li modellerinde sistemi çok iyi entegre etmişler. LPG dolumu benzin depo kapağının oradan yapılıyor. LPG yakıt durumu da kadranların orada yol bilgisayarının içinde dijital olarak gözüküyor. Sonradan takılmış gibi sağa sola ayrı bir ünite konmamış.

Bakım maliyeti ana bakım ve ara bakım olmasına göre 400-800 arası değişiyormuş. Ne öldürür, ne güldürür.

Atmosferik benzinli C sınıfı bir araba alacak olsam Civic'i de düşünebilirdim. Alana neden alıyorsun demem. Ama kafamda bire bir rakip olarak beliren Mazda 3 daha ağır basabilir. :) Daha geniş hacim ihtiyacı varsa o zaman tabii ki Civic.
en merak ettıgım soru bu civic i lpg siz alabılıyormuyuz pekı
 
Tabii ki de. Hatta ben direk benzinlisiyle ilgilendim. LPG'lisine dönüp he iyi iyi dedim :)
bu arabayı mazda ile karsılastırırsak alırmıyım ? asla almam. sebep ses sistemi veya daha dolu olması degıl hayır. yakıt tuketımı. anlıyorum mazda da turbosuz yapıyor ama en azından motoru komple elden gecırıp yenı bır skyactive ile bastan yarattılar 14:1 sıkıstırma oranı kullanarak dunyada ılk defa bınek uretılen serı araclara f1 tipi motor koydular sonuc : yakıt tuketımı. benzınlı 1.6 kullandıgımda cok rahat 7 lere ındım hemde cok dıkkat etmeyerek. sımdı hondayı tukıyede uretcez ustune yenı motorları yanı turbolu olanları seneye cıkarcak . bız salakmıyız yanı anlamıyorum su andakı cıvıclere hayatta bakmam bıle su yakıt tuketımıyle hala eskı tıp motoru koyup pıyasaya surmelerı bana gore turklerı salak olarak gormekten baska bısı degıl
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...