Merhabalar,
Geçtiğimiz günlerde Ankara'dan satın aldığım 1.18'i almadan önce motor, kaporta detaylıca incelemiştik, lastiklerin aşınma durumuna vs. de baktık, test sürüşü de yaptık, her şey tamamdı.
Ancak yola çıkınca 90 km/h'den sonra araç yavaş yavaş titremeye başladı, 120'den sonra titremeler iyice artıyordu, kesin jant yamulması diye düşündüm, zar zor İstanbul'a geldik.
İstanbul'da 500evler'de Feridun Usta'yı tavsiye ettiler, oraya gittim, ön 2 jant ciddi anlamda eğilmişti, arkada sadece birinde az bir eğilme vardı.
Usta'nın ifadesi ile acımasıza çukura girmiş araç, üstelik bir de lastikleri sökünce 2 ön lastikde balon olduğunu gördük.
Bu muhabbetler devam ederken satıcının "2 lastiği yeni" ifadesi geldi aklıma, açıkçası o an "12000 km'de araca neden lastik aldınız?" veya "neden sadece 2 lastik aldınız?" diye sormadığım için kendime kızdım.
Bu durumda kafamdaki senaryo şu; çok ciddi bir çukura frenleyerek girdi araç muhtemelen, ön 2 lastik patladı veya yarıldı, jantları da yamuldu. Bu lastikler değişti o yüzden. Arka 2 lastik sadece balon yaptı, jantlardan da bir tanesi yamuldu.
Neyse gelelim sonuca ve sorularıma;
1- Bu balonlu runflatlerle gezilir mi? Fotoğraflarını çekemedim, tam yanakla tabanın birleştiği yerde,
Gezilir mi derken birkaç ay idare etsin beni istiyorum, mali durumu biraz toparlayana kadar. Jant düzelten arkadaş korkuttu beni, çok fena patlar dedi runflat lastikler.
2- Bu şekil muayeneden geçer miyiz?
Geçtiğimiz günlerde Ankara'dan satın aldığım 1.18'i almadan önce motor, kaporta detaylıca incelemiştik, lastiklerin aşınma durumuna vs. de baktık, test sürüşü de yaptık, her şey tamamdı.
Ancak yola çıkınca 90 km/h'den sonra araç yavaş yavaş titremeye başladı, 120'den sonra titremeler iyice artıyordu, kesin jant yamulması diye düşündüm, zar zor İstanbul'a geldik.
İstanbul'da 500evler'de Feridun Usta'yı tavsiye ettiler, oraya gittim, ön 2 jant ciddi anlamda eğilmişti, arkada sadece birinde az bir eğilme vardı.
Usta'nın ifadesi ile acımasıza çukura girmiş araç, üstelik bir de lastikleri sökünce 2 ön lastikde balon olduğunu gördük.
Bu muhabbetler devam ederken satıcının "2 lastiği yeni" ifadesi geldi aklıma, açıkçası o an "12000 km'de araca neden lastik aldınız?" veya "neden sadece 2 lastik aldınız?" diye sormadığım için kendime kızdım.
Bu durumda kafamdaki senaryo şu; çok ciddi bir çukura frenleyerek girdi araç muhtemelen, ön 2 lastik patladı veya yarıldı, jantları da yamuldu. Bu lastikler değişti o yüzden. Arka 2 lastik sadece balon yaptı, jantlardan da bir tanesi yamuldu.
Neyse gelelim sonuca ve sorularıma;
1- Bu balonlu runflatlerle gezilir mi? Fotoğraflarını çekemedim, tam yanakla tabanın birleştiği yerde,
Gezilir mi derken birkaç ay idare etsin beni istiyorum, mali durumu biraz toparlayana kadar. Jant düzelten arkadaş korkuttu beni, çok fena patlar dedi runflat lastikler.
2- Bu şekil muayeneden geçer miyiz?