Fikir vermesi açısından, yaptığım ara hızlanma ölçümü, araç tamamiyle stock, pbox tada 100-180 ,8.4sn, 100-200kmh 12.1sn gibi veriler aldım, eğim 0 a yakın, araçta 2 kişi mevcut.
Aile aracım olan s40 la başlamıştım ilk , güzel günlerdi, çok daha heyecanlıydık tabi o sıralar, şimdi biraz daha durulduk sakinleştik, bende çok severdim s40 ı ancak, yaş geçtikçe kronik sorunlar vs ler, 3 ay önceye kadar ailemdeydi hala araç, sonunda kurtulabildik açıkcası, o eski videolar hatıra kaldı, 2005 yılından beri devam bu yoldaForuma renk katan bir konu daha.
Bu arada diyorum bu kullanıcı adı çok tanıdık. Şimdi youtube kanaliniza bakınca volvolardan hatırladım hocam. Burada da görmek iyi oldu . Eski s40'ları denk geldikçe izlerim hala.
suadiye yolu meşhur, olimpiyatlara ev sahipliği edenYol çok çok tanıdık araba da iyi gidiyor kazasız belasız sürüşler
@bt abi biz de sülümanla kapışsak mı burda bir vs sülümansuadiye yolu meşhur, olimpiyatlara ev sahipliği eden
yetişebilirsem, camcarlık yaparım bende@bt abi biz de sülümanla kapışsak mı burda bir vs sülüman
suadiye ışıklarda kırmızı yanarsa ben duramam.@bt abi biz de sülümanla kapışsak mı burda bir vs sülüman
hocam video sonundaki 231 ile başındaki kavşaktan hoplayarak geçerken videonuzu da görebilirsek tam olur Ben yaklaşık 130'la filan yapıyorum (araba oraya kadar daha fazla hızlanamıyor zaten :'D), Scirocco'lar aynı hızda deneyemiyor. Yalnız benim arabada video çekmek kimsenin aklına gelmiyor o sıra, bari siz çekin =)Fikir vermesi açısından, yaptığım ara hızlanma ölçümü, araç tamamiyle stock, pbox tada 100-180 ,8.4sn, 100-200kmh 12.1sn gibi veriler aldım, eğim 0 a yakın, araçta 2 kişi mevcut.
Haydaa ters istikamette pek sıkıntı olmaz amasuadiye ışıklarda kırmızı yanarsa ben duramam.
burayı tam anlayamadım ya 231 gördükten sonra gazı bırakıyorum bir süre sonra o üst geçidin altından geçiyorum, döndüğüm gibi hiç bırakmazsam i 245e kadar çıkıp ışıklarda durabiliyorum, orda pek hoplatma yok bildiğim kadarıylasuadiye ışıklarda kırmızı yanarsa ben duramam.
hocam video sonundaki 231 ile başındaki kavşaktan hoplayarak geçerken videonuzu da görebilirsek tam olur Ben yaklaşık 130'la filan yapıyorum (araba oraya kadar daha fazla hızlanamıyor zaten :'D), Scirocco'lar aynı hızda deneyemiyor. Yalnız benim arabada video çekmek kimsenin aklına gelmiyor o sıra, bari siz çekin =)
Bende de s40 var hocam, 6 sene 310 bin km oldu hala devam. Ciddi bir problemi olmadı çok şükür. Benim araç makyajlı kasa, o yüzden biraz daha modern hissettiriyor. Ama motoru 1.8 maalesef. Aklımda her zaman var bir T4 veya 2.0T, alıp biraz tadına bakmak istiyorum. Sonra da S80 falan bakarım herhalde konforu için.Aile aracım olan s40 la başlamıştım ilk , güzel günlerdi, çok daha heyecanlıydık tabi o sıralar, şimdi biraz daha durulduk sakinleştik, bende çok severdim s40 ı ancak, yaş geçtikçe kronik sorunlar vs ler, 3 ay önceye kadar ailemdeydi hala araç, sonunda kurtulabildik açıkcası, o eski videolar hatıra kaldı, 2005 yılından beri devam bu yolda
bence bu dönemden sonra uzak durmak lazım, atmosferik modellerde genelde sorun daha az oluyor, ancak turbo modeller ciddi masraflı, aracın ilk sahibi olmamıza rağmen, 2 kez motor yaptırdım, son 5-6 yıldada yıllık ortalama 6-7 bin tl masrafı oluyordu ekstradan, çok uğraştım toparlamak, restore etmek için. Sonunda pes ettim, baktım olacak gibi değil, tabi volvo çıkmacıları ve ustalarıyla ahbap oldum çok ciddi dostluklar gelişti. O dönem için ütopik sayılacak ciddi modifikasyonlar uyguladım, çok keyif alıyordum o dönemler, ancak günümüzdeki araçlara göre kullanımı zor bir araç, yakıt tüketimi vs de hesaba katınca 12-13 lt altına düşemezdim pek şehiriçi, yaklaşık 19 yıldır, çocukluk gençlik çağımdan beri volvo kulüpleri, marka takımları ve aktiviteleri içinde yer aldım, ehliyetim yokken otobüsle dolmuşla buluşmalara katılırdım,. Şu dönemde 2.0t, t4 almak büyük cesaret, o arabaları 160-200hp sağlıklı güç ve verime getirmek için büyük servet harcarsınız, s80 2.0t, 150-200k km lerde düzgün kullanılmış bir araç çok daha mantıklı olur gibi, ama illaha bu topa girecekseniz benim eski aracı alın, en azından içi sıfırlandı, dışı elden geçti, 15-20bin harcarsanız uzun süre keyifle binersinizBende de s40 var hocam, 6 sene 310 bin km oldu hala devam. Ciddi bir problemi olmadı çok şükür. Benim araç makyajlı kasa, o yüzden biraz daha modern hissettiriyor. Ama motoru 1.8 maalesef. Aklımda her zaman var bir T4 veya 2.0T, alıp biraz tadına bakmak istiyorum. Sonra da S80 falan bakarım herhalde konforu için.
O hızlarda kavşak sıkıntı değil de ilerdeki sağa viraj sıkıntı içerden alırken bazen sağdan hafriyat kamyonu bağlanıyor yola hiç hoş olmuyorsuadiye ışıklarda kırmızı yanarsa ben duramam.
hocam video sonundaki 231 ile başındaki kavşaktan hoplayarak geçerken videonuzu da görebilirsek tam olur Ben yaklaşık 130'la filan yapıyorum (araba oraya kadar daha fazla hızlanamıyor zaten :'D), Scirocco'lar aynı hızda deneyemiyor. Yalnız benim arabada video çekmek kimsenin aklına gelmiyor o sıra, bari siz çekin =)
burayı tam anlayamadım ya 231 gördükten sonra gazı bırakıyorum bir süre sonra o üst geçidin altından geçiyorum, döndüğüm gibi hiç bırakmazsam i 245e kadar çıkıp ışıklarda durabiliyorum, orda pek hoplatma yok bildiğim kadarıyla
Oralar sakat, bayır aşağı başladığında ben bi daha gaza basmam. ABS yokO hızlarda kavşak sıkıntı değil de ilerdeki sağa viraj sıkıntı içerden alırken bazen sağdan hafriyat kamyonu bağlanıyor yola hiç hoş olmuyor
bu benim dediğim yer, askeriyenin girişinden izmit yönüne doğru 2km lik bir düzlük var, sonunda ışıklar olan, asfalt kalitesi çok iyi, ama tabiki kavşağa yaklaşırken kollamak lazım etrafı, sonunda aşağı yöne bir iniş var o bitincede 400metrelik bir düzlük ve fren mesafesiOralar sakat, bayır aşağı başladığında ben bi daha gaza basmam. ABS yok
Ben lojmanlardan gelirken Tepetarla sapağını kast ettim Bu gece acelem vardı, 140 filan gördü araba. Benzine kıysam 150 de görürdü. Ama o kavşakta da çok uzaktan 1-2 nokta var ne olup bittiğini anlayabileceğiniz, oraları kaçırmadan bakmak gerek. Her şey çıkabiliyor kavşakta.
çıkışı görünmeyen viraj bencede her zaman tehlikelidir, sürekli kendimize emniyet payı bırakmalıyızO hızlarda kavşak sıkıntı değil de ilerdeki sağa viraj sıkıntı içerden alırken bazen sağdan hafriyat kamyonu bağlanıyor yola hiç hoş olmuyor
Sizi bayağı yormuş hocam. Bizim 6-7 senede yaptığımız toplam masraf 7-8 bin tl'yi geçmemiştir. LPG var mıydı peki sizin araçta? Çünkü 2 kez motor yaptırma falan bayağı ciddi problemler.bence bu dönemden sonra uzak durmak lazım, atmosferik modellerde genelde sorun daha az oluyor, ancak turbo modeller ciddi masraflı, aracın ilk sahibi olmamıza rağmen, 2 kez motor yaptırdım, son 5-6 yıldada yıllık ortalama 6-7 bin tl masrafı oluyordu ekstradan, çok uğraştım toparlamak, restore etmek için. Sonunda pes ettim, baktım olacak gibi değil, tabi volvo çıkmacıları ve ustalarıyla ahbap oldum çok ciddi dostluklar gelişti. O dönem için ütopik sayılacak ciddi modifikasyonlar uyguladım, çok keyif alıyordum o dönemler, ancak günümüzdeki araçlara göre kullanımı zor bir araç, yakıt tüketimi vs de hesaba katınca 12-13 lt altına düşemezdim pek şehiriçi, yaklaşık 19 yıldır, çocukluk gençlik çağımdan beri volvo kulüpleri, marka takımları ve aktiviteleri içinde yer aldım, ehliyetim yokken otobüsle dolmuşla buluşmalara katılırdım,. Şu dönemde 2.0t, t4 almak büyük cesaret, o arabaları 160-200hp sağlıklı güç ve verime getirmek için büyük servet harcarsınız, s80 2.0t, 150-200k km lerde düzgün kullanılmış bir araç çok daha mantıklı olur gibi, ama illaha bu topa girecekseniz benim eski aracı alın, en azından içi sıfırlandı, dışı elden geçti, 15-20bin harcarsanız uzun süre keyifle binersiniz
bazı şeyleri kendiniz yapmanız tabiki sizi birçok konuda kara geçirir. Aile aracında hiç lpg kullanmadık, motor yaptırma mevzuları modifiyeden ötürü oluştu, en büyük sorunlar mekanikten çok elektriksel, bir başladımı sonu gelmiyor, ne kadar fazla donanım o kadar fazla sorun. volvonun dizellerinde km ler hep yüksek. Aile aracından kendi aracıma geçtiğimde, yani volvoyu bıraktığımda hissettiğim ilk şey, araba kullanmanın ne kadar kolay olduğu. Genel olarak parça fiyatları uygun bile denilebilir gündelik araçlara göre. birkaç denemeden sonra volvo için en iyi ustaya ulaştım tr de, ustadan dolayı olumsuz geri dönüşüm hiç olmadı. Ama sene 2019, çok fazla süre geçirmem ve sevmeme rağmen bi daha asla volvo tercih etmem. 2005 ve sonrası bana göre volvo değil zaten, premium ford olarak bakıyorum.Sizi bayağı yormuş hocam. Bizim 6-7 senede yaptığımız toplam masraf 7-8 bin tl'yi geçmemiştir. LPG var mıydı peki sizin araçta? Çünkü 2 kez motor yaptırma falan bayağı ciddi problemler.
Ama bu saatten sonra tedbirli olmak lazım kesinlikle katılıyorum. Artık bu araçların en genci bile 15 yaşını devirecek. Arabayla uğraşmayı sevmeyen, iyi ustalara denk gelmeyen birisi illallah edebilir hatta kesin eder yani.
Benimkisi şimdilik hayal tabii . Masraf yönünden de biraz rahatım. Şöyle ki yapabileceğim her şeyi kendim yapıyorum araçta. Bu sayede iki buçuk senedir sanayiye arıza için gitmedim, 2 defa evin önünde çekicilik olan arabayı kurtardım (biri benzin pompası, diğeri su hortumu yırtılması) bu da ciddi bir maddi tasarruf ve kafa rahatlığı sağlıyor doğal olarak. Yabancı volvo gruplarında bir kaç güzel dostluk da kurdum, yükte hafif pahada ağır malzemeleri makul fiyatlara sağolsun gönderebiliyorlar. Bütün parçaları yurtdışından temin ederek otomatik klima ve hız sabitleyici ekledim mesela sonradan.
S80'e girersem D5'den başka düşünmem herhalde. T6 da aklımı çeliyor ama arıza potansiyelini geçtim, en başta yakıtı yoracaktır.
İşin özeti bu 90'lar, 2000'lerin volvolarını çok geç olmadan sırayla denemek istiyorum. Çünkü gerçekten kendilerine münhasır araçlar. Motorları ayrı, kasaları ayrı güzel. Hoş gerçi şu sıralar v12 E38'ler girdi kafama, orası ayrı bir konu.
Anladım. 2001 sonrası makyajlı kasaların elektriği daha sağlıklı diyorlar hakikaten öyle o zaman. Ben hiç elektriksel bir problem yaşamadım çünkü.bazı şeyleri kendiniz yapmanız tabiki sizi birçok konuda kara geçirir. Aile aracında hiç lpg kullanmadık, motor yaptırma mevzuları modifiyeden ötürü oluştu, en büyük sorunlar mekanikten çok elektriksel, bir başladımı sonu gelmiyor, ne kadar fazla donanım o kadar fazla sorun. volvonun dizellerinde km ler hep yüksek. Aile aracından kendi aracıma geçtiğimde, yani volvoyu bıraktığımda hissettiğim ilk şey, araba kullanmanın ne kadar kolay olduğu. Genel olarak parça fiyatları uygun bile denilebilir gündelik araçlara göre. birkaç denemeden sonra volvo için en iyi ustaya ulaştım tr de, ustadan dolayı olumsuz geri dönüşüm hiç olmadı. Ama sene 2019, çok fazla süre geçirmem ve sevmeme rağmen bi daha asla volvo tercih etmem. 2005 ve sonrası bana göre volvo değil zaten, premium ford olarak bakıyorum.
kullanımı genel olarak ağır, direksiyon hissiz bir direksiyon, oturuş konumu ve yüksekliği, içindeki gözlerin ergonomi açısından zaafiyeti ve bir çok nedenden dolayı, kullanımı zor bir araç, he tabi bu durumdayken 260kmh üstü hızlara neye güvenip çıktın derseniz, hakikaten baya cahilmişim, ondan sonra kullandığım araçlarda çok üst vs araçlar olmamasına rağmen hiç aramadım volvoyu, bakım sanayi vs işlerine götürüp getirmekte bana hep külfet geldi. Başımdan geçen kısa bir olay, s70 t5 e 10 yıl binmiş bir abim, station passat aldı, çay içerken sanayide şu lafı etmişti, s70varken her hafta birşey yaptırmaya geliyordum dükkana, şimdi bu arabayı aldım ayda bir çayını içmeye geliyorum ustanın demiştiAnladım. 2001 sonrası makyajlı kasaların elektriği daha sağlıklı diyorlar hakikaten öyle o zaman. Ben hiç elektriksel bir problem yaşamadım çünkü.
Bu arada bu kolaylık kullanım anlamında mı (direksiyonun sertliği manevralar vs.) yoksa aracın yürütme zorluğu kısmında mı? Ford'lu volvo'lar benim de hoşuma gitmiyor aynı şekilde. En son çıkanları çok beğeniyorum ama onlar da ekonomiden dolayı daha gelmeden hayal oldu...
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.