Yeni Yaris Ortaya Çıktı

2020 model "yeni Toyota Yaris" ortaya çıktı.

Öndeki nesil Yaris'le aynı gövde uzunluğuna sahip olan aracın dingil mesafesi 5 cm uzarken, tavan yükseliği 4 cm azalmış. Araç TNGA-B platformunu kullanıyor. Hibrit motordaki iyileştirmeler sonucunda üçüncü nesil Yaris'in hibrit verisyonuna göre %15 daha güçlü ve %20 daha ekonomik bir hibrit motor yer alacak. Önceki nesilde nikel-metal hibrit ünitesi bulunurken, yeni nesilde lityum-iyon pil ünitesi bulunuyor. Bunun getirisi olarak yeni pil ünitesi önceki nesilden %27 daha hafif.

99-toyota-yaris-2019-facelift-official-studio-front.jpg
toyota_yaris_hybrid_71_01f101a30f770af1.jpg
toyota_yaris_hybrid_88_029c00df0e990ab1.jpg
toyota_yaris_hybrid_761_02f100c40ed40b33.jpg
toyota-yaris-2020.jpg
toyota_yaris_hybrid_611.jpg
toyota_yaris_hybrid_35.jpg
toyota_yaris_hybrid_982.jpg
toyota-yaris-2020 (1).jpg
toyota-yaris-2020 (2).jpg
 
Son düzenleme:
Ön fiesta, arka Eclipse Cross. Ama her türlü güzel olmuş. Motor seçeneklerini de çok beğendim. 1.0 ve 1.5 atmosferik motorlar tam olması gerektiği gibi seçenekler.
1571247639012.png
 
Şaşıracaksınız ama şişik çamurluklar ve 80-90 lardaki birleşik arka aydınlatma tasarımı ile birlikte hoşuma giden nadir bir yeni araç, Türkiye'ye güzel atmosferik seçeneklerle gelirse iş yapar bence.CH-R daki tasarım dili kesinlikle mevcut.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Kasa kodu XP210.

Toyota'nın TNGA-B platformunu kullanıyor.

Motor ve şanzıman seçenekleri
Motorlar:
1.0 (1KR-FE) - önceki nesillerde olan, Aygo&C1&107'de olan 69 bglik motor
1.5 (M15A-FKS) - 13.0:1 sıkıştırma oranına sahip standart versiyon, %40 yanma verimliliğine sahip
1.5 (M15A-FXE) - 14.0:1 sıkıştırma oranına sahip hibrit versiyon, %41 yanma verimliliğine sahip
1.6 T (sadece GR)
Şanzımanlar:
6 ileri manuel
CVT
e-CVT (hibrit)
(yazmıyor ama 1.0'da muhtemelen yine 5 ileri manuel bulunur)

*GR versiyonu bu ay (Ocak 2020) Tokyo'da tanıtılacak.
*Yeni Yaris 10 Şubat 2020'de Japonya'da satışa sunulacak.
*4WD versiyonunun Nisan 2020'de satışa çıkması planlanıyor.

Mevcut kasa (XP130) 2019 itibariyle sona ermiş gözüküyor. Muhtemelen Türkiye'ye de bu yıl gelir.
 
Son düzenleme:
Kasa kodu XP210.

Toyota'nın TNGA-B platformunu kullanıyor.

Motor ve şanzıman seçenekleri
Motorlar:
1.0 (1KR-FE) - önceki nesillerde olan, Aygo&C1&107'de olan 69 bglik motor
1.5 (M15A-FKS) - 13.0:1 sıkıştırma oranına sahip standart versiyon, %40 yanma verimliliğine sahip
1.5 (M15A-FXE) - 14.0:1 sıkıştırma oranına sahip hibrit versiyon, %41 yanma verimliliğine sahip
1.6 T (sadece GRMN)
Şanzımanlar:
6 ileri manuel
CVT
e-CVT (hibrit)
(yazmıyor ama 1.0'da muhtemelen yine 5 ileri manuel bulunur)

*GRMN versiyonu bu ay (Ocak 2020) Tokyo'da tanıtılacak.
*Yeni Yaris 10 Şubat 2020'de Japonya'da satışa sunulacak.
*4WD versiyonunun Nisan 2020'de satışa çıkması planlanıyor.

Mevcut kasa (XP130) 2019 itibariyle sona ermiş gözüküyor. Muhtemelen Türkiye'ye de bu yıl gelir.
1,5 luk tertemiz motor
 

Bu ay tanıtılacak olan Yaris GR.
*3 silindir 1.6 turbo motor (250 bg 350 nm tork)
*Arkalar çift salıncak
*AWD
*4.nesil Yaris ile aynı platformu kullanıyor ve aynı boyutlarda, aynı dingil mesafesine sahip. Çamurluklar daha şişkin, daha büyük tekerlekler
*3 modu var, normal modda 60:40, spor modda 30:70, pist modunda 50:50 dağılım
*GT86'da Subaru ile, Supra'da BMW ile ortaklık yapılmıştı. Bu tamamen kendi bünyesinden çıkacak

toyota-gr-yaris-spy-photo.jpg

S0-la-toyota-gr-yaris-en-fuite-613987.jpg8
 

Bu ay tanıtılacak olan Yaris GR.
*3 silindir 1.6 turbo motor (250 bg 350 nm tork)
*Arkalar çift salıncak
*AWD
*4.nesil Yaris ile aynı platformu kullanıyor ve aynı boyutlarda, aynı dingil mesafesine sahip. Çamurluklar daha şişkin, daha büyük tekerlekler
*3 modu var, normal modda 60:40, spor modda 30:70, pist modunda 50:50 dağılım
*GT86'da Subaru ile, Supra'da BMW ile ortaklık yapılmıştı. Bu tamamen kendi bünyesinden çıkacak

toyota-gr-yaris-spy-photo.jpg

S0-la-toyota-gr-yaris-en-fuite-613987.jpg8
Modern zaman 205 T16 örneği olabilir.Ciddi bir yatırım var burada, motor önde mi olacak arkada mı? Ama TR ye geleceklerini düşünmüyorum, umarım yanılırım.AWD sistemi altyapı CH-R ile bayağı ortak sanırsam, üstüne üstlük daha hafif olursa gerçekten güzel bir araç, fakat bu aracı uygun fiyata çıkarma gibi bir amaçları olduğunu düşünmüyorum.Yani fiyat bakımından Fiesta ST gibi bir aracın rakibi olmaz zannımca.
 

Bu ay tanıtılacak olan Yaris GR.
*3 silindir 1.6 turbo motor (250 bg 350 nm tork)
*Arkalar çift salıncak
*AWD
*4.nesil Yaris ile aynı platformu kullanıyor ve aynı boyutlarda, aynı dingil mesafesine sahip. Çamurluklar daha şişkin, daha büyük tekerlekler
*3 modu var, normal modda 60:40, spor modda 30:70, pist modunda 50:50 dağılım
*GT86'da Subaru ile, Supra'da BMW ile ortaklık yapılmıştı. Bu tamamen kendi bünyesinden çıkacak

toyota-gr-yaris-spy-photo.jpg

S0-la-toyota-gr-yaris-en-fuite-613987.jpg8

Modern zaman 205 T16 örneği olabilir.Ciddi bir yatırım var burada, motor önde mi olacak arkada mı? Ama TR ye geleceklerini düşünmüyorum, umarım yanılırım.AWD sistemi altyapı CH-R ile bayağı ortak sanırsam, üstüne üstlük daha hafif olursa gerçekten güzel bir araç, fakat bu aracı uygun fiyata çıkarma gibi bir amaçları olduğunu düşünmüyorum.Yani fiyat bakımından Fiesta ST gibi bir aracın rakibi olmaz zannımca.

Üzücü bir haber vereyim. Bu araba yarışlara katılabilmek için özel üretiliyor. O yüzden 25000 tane üretileceğini okumuştum. Belki çok yoğun talep üzerine üretim adedi artabilir.

Edit:2500 değil 25000 adetmiş
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina