Hyundai İ40 Neden TR'ye Getirilmiyor?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ilhan55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Gercekci olalim 150-160 bin lira verip ben de Hyundai almam. Arabaya binmedim etmedim kotu de demiyorum ama cok az satilir.
D segmentinde premium haric Passat, İnsignia biraz da Mondeo var. Fransizlar tutulmuyor Avensis tutulmuyor. Anca 2.el temizse insanin aklini celiyor mesela 60 bine elegant tertemiz Avensisler var onlar alinir. Bu da onun gibi ucuza 2.el alinir gidip de sifirina para verilmez bu piyasada.
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
Asıl tam tersi bu piyasada sıfırına para verilir.

İçinde bulunduğumuz piyasada 1.6 TDI passatin doldurulduğunda 180-190 bin lira,2.0 biTDİ 240 4 motion passatin 250-260 bin lira,1.6 benzinli 3 serisinin 210 bin,320d'in 300 bin lira olduğu piyasada her türlü alınır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Onay Kalkan
:D:D:D 70'e neden satıyorsun?Millete bedava araba satıp sevap almayi seviyorsan birşey diyemem:D

150'ye aldığın Dizel olur.Ondan bile şu şartlarda çok zarar etmezsin.1.6 dizellerin fiyatları malum..ve bu araç 2 litre otv dilimine giriyor.Zaten i40'ı 1.7 crdi ile almak zararı göze almaktır.Uzun yıllar,uzun km ler kullanmak harici 1.6 gdi'a göre mantıklı olmaz.

2.el araç almak gibi bir düşüncem yok şuan için öyle olsa burada yazmak yerine gider alırdım değil mi:)
 
Son düzenleme:
Aslında yeni Sonata'nın 1.6 TGDI ve DCT kombinasyonu, iyi fiyatla gelirse güzel bir alternatif olur. Dizel 1.7 135 beygiri i40'a koyan, 1.6 136'yı da Sonata'ya koyarsa dizel hastası ülkem için bi seçenek daha çıkar. O paraya Hyundai almam algısı yavas yavas değişiyor. Tucson çok satarak bunu kırdı bence.
 
Aslında yeni Sonata'nın 1.6 TGDI ve DCT kombinasyonu, iyi fiyatla gelirse güzel bir alternatif olur. Dizel 1.7 135 beygiri i40'a koyan, 1.6 136'yı da Sonata'ya koyarsa dizel hastası ülkem için bi seçenek daha çıkar. O paraya Hyundai almam algısı yavas yavas değişiyor. Tucson çok satarak bunu kırdı bence.
Sonuçta 250-300 Bin tl'ye genesis alsın millet veya alırım demiyorum.100-150 Bin TL şuan dacia hariç her markaya verilir.Yeterki araç o fiyatı hak etsin.
 
Sonuçta 250-300 Bin tl'ye genesis alsın millet veya alırım demiyorum.100-150 Bin TL şuan dacia hariç her markaya verilir.Yeterki araç o fiyatı hak etsin.
Aslında marka farketmeksizin hiçbiri parasını haketmiyor. Hepsi aşırı pahalı ama bu çoğunlukla vergi ve kur farkı yüzünden. Şu araba fiyatlarına tepki koymamız lazım. Accentin otomatiği 80 bin olmus çıldıracağım ya. 1.5 Lodgy motorlu CLA için 200 bin + para vermek ne demek. Kafayı yememek elde değil. 3-4 sene önce bu rakamları birisi tahmin etse hadi len uçma diye dalga geçerdik :( :( :(
 
  • Beğeni
Tepkiler: ilhan55
Aslında marka farketmeksizin hiçbiri parasını haketmiyor. Hepsi aşırı pahalı ama bu çoğunlukla vergi ve kur farkı yüzünden. Şu araba fiyatlarına tepki koymamız lazım. Accentin otomatiği 80 bin olmus çıldıracağım ya. 1.5 Lodgy motorlu CLA için 200 bin + para vermek ne demek. Kafayı yememek elde değil. 3-4 sene önce bu rakamları birisi tahmin etse hadi len uçma diye dalga geçerdik :( :( :(
Tek bir kelime: müstahak.
 
Parasının haketmeme konusunda zaten hemfikiriz onu tekrar,tekrar söylemek istemedim.Artık araçların fiyatlarını haketmemesi durumunu geçtim şu piyasada paramın karşılığında en çok hangisi ne verebiliyor ona bakıyoruz:D devran dönene kadar yapacak birşey yok ne yazıkki..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Oguzhan_Toretto
Gercekci olalim 150-160 bin lira verip ben de Hyundai almam. Arabaya binmedim etmedim kotu de demiyorum ama cok az satilir.
D segmentinde premium haric Passat, İnsignia biraz da Mondeo var. Fransizlar tutulmuyor Avensis tutulmuyor. Anca 2.el temizse insanin aklini celiyor mesela 60 bine elegant tertemiz Avensisler var onlar alinir. Bu da onun gibi ucuza 2.el alinir gidip de sifirina para verilmez bu piyasada.

Katılıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...