Falken ziex 310 inceleme

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan fraps34
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

fraps34

M. T. T.
Senkromeççi
15
35
Marka
Volkswagen
2 yıl kullandığim tepesine bindiğim lastikleri incelemek istedim.

Lastiklerin sürtünme direnci oldukça fazla , ayağinizi gazdan çekince araba çok hızlı yavaşlıyor.

Soğuk hava ve tozlu yollarda sık sık abs devreye giriyor. Fren mesafesi uzuyor.

Lastiğin yanaklari ve çelik tel sarmalı çok sağlam , virajlarda esnemiyor G kuvvetini sonuna kadar hissediyorsunuz.
Çok yüksek hızlarda korkusuzca viraja girebilirsiniz.
Lastiklerinin sürtünmesi fazla olduğundan yol ile bağlantısı hiç kopmuyor. Yanaklarını kaç kere parkederken kaldırıma sürttüm hiç sorun olmadı.

Islak yol tutuşu kuru kadar iyi , yağmurda makas bile atarsınız.
Bunları gittim conti pc6 ile değiştirdim ilk virajda kaza yapıyordum. :):):)

Falkenle 170 ile döndügum viraji , conti pc6 ile 140 ile dönebiliyorum. Gerisini siz hesaplayın.

Bu lastiğin en büyük dezavantajı çok sert olduğundan konforsuz. Ve fren olarak yetersiz.

Ayrıca 0.5 cm yola kar yağsa bile ilerleyemiyorsunuz. Karda ne fren tutuyor nede ilerleyebilirsiniz. Çünķü lastiğin hamuru soğukta çok sertleşiyor.
 
Son düzenleme:
2 yıl kullandığim tepesine bindiğim lastikleri incelemek istedim.

Lastiklerin sürtünme direnci oldukça fazla , ayağinizi gazdan çekince araba çok hızlı yavaşlıyor.

Soğuk hava ve tozlu yollarda sık sık abs devreye giriyor. Fren mesafesi uzuyor.

Lastiğin yanaklari ve çelik tel sarmalı çok sağlam , virajlarda esnemiyor G kuvvetini sonuna kadar hissediyorsunuz.
Çok yüksek hızlarda korkusuzca viraja girebilirsiniz.
Lastiklerinin sürtünmesi fazla olduğundan yol ile bağlantısı hiç kopmuyor. Yanaklarını kaç kere parkederken kaldırıma sürttüm hiç sorun olmadı.

Islak yol tutuşu kuru kadar iyi , yağmurda makas bile atarsınız.
Bunları gittim conti pc6 ile değiştirdim ilk virajda kaza yapıyordum. :):):)

Falkenle 170 ile döndügum viraji , conti pc6 ile 140 ile dönebiliyorum. Gerisini siz hesaplayın.

Bu lastiğin en büyük dezavantajı çok sert olduğundan konforsuz. Ve fren olarak yetersiz.

Ayrıca 0.5 cm yola kar yağsa bile ilerleyemiyorsunuz. Karda ne fren tutuyor nede ilerleyebilirsiniz. Çünķü lastiğin hamuru soğukta çok sertleşiyor.

Yazlık lastik olduğu için karda gitmiyor olabilir mi ? Aklıma geldi sadece...
 
2 yıl kullandığim tepesine bindiğim lastikleri incelemek istedim.

Lastiklerin sürtünme direnci oldukça fazla , ayağinizi gazdan çekince araba çok hızlı yavaşlıyor.

Soğuk hava ve tozlu yollarda sık sık abs devreye giriyor. Fren mesafesi uzuyor.

Lastiğin yanaklari ve çelik tel sarmalı çok sağlam , virajlarda esnemiyor G kuvvetini sonuna kadar hissediyorsunuz.
Çok yüksek hızlarda korkusuzca viraja girebilirsiniz.
Lastiklerinin sürtünmesi fazla olduğundan yol ile bağlantısı hiç kopmuyor. Yanaklarını kaç kere parkederken kaldırıma sürttüm hiç sorun olmadı.

Islak yol tutuşu kuru kadar iyi , yağmurda makas bile atarsınız.
Bunları gittim conti pc6 ile değiştirdim ilk virajda kaza yapıyordum. :):):)

Falkenle 170 ile döndügum viraji , conti pc6 ile 140 ile dönebiliyorum. Gerisini siz hesaplayın.

Bu lastiğin en büyük dezavantajı çok sert olduğundan konforsuz. Ve fren olarak yetersiz.

Ayrıca 0.5 cm yola kar yağsa bile ilerleyemiyorsunuz. Karda ne fren tutuyor nede ilerleyebilirsiniz. Çünķü lastiğin hamuru soğukta çok sertleşiyor.
Bu sabah sanırım Hereke-Dilovası-Gebze civarlarında 160'la TEM virajında Falken'in limiti bitti. Onu ne yapacağız? Troll değil he, gerçekten yaşadım bunu bu sabah. Şükür yolda kayabilecek payım vardı da bu satırları morgdan yazmıyorum. 10k km'de tutuşu mu zayıfladı bu lastiğin?