2 yıl kullandığim tepesine bindiğim lastikleri incelemek istedim.
Lastiklerin sürtünme direnci oldukça fazla , ayağinizi gazdan çekince araba çok hızlı yavaşlıyor.
Soğuk hava ve tozlu yollarda sık sık abs devreye giriyor. Fren mesafesi uzuyor.
Lastiğin yanaklari ve çelik tel sarmalı çok sağlam , virajlarda esnemiyor G kuvvetini sonuna kadar hissediyorsunuz.
Çok yüksek hızlarda korkusuzca viraja girebilirsiniz.
Lastiklerinin sürtünmesi fazla olduğundan yol ile bağlantısı hiç kopmuyor. Yanaklarını kaç kere parkederken kaldırıma sürttüm hiç sorun olmadı.
Islak yol tutuşu kuru kadar iyi , yağmurda makas bile atarsınız.
Bunları gittim conti pc6 ile değiştirdim ilk virajda kaza yapıyordum.
Falkenle 170 ile döndügum viraji , conti pc6 ile 140 ile dönebiliyorum. Gerisini siz hesaplayın.
Bu lastiğin en büyük dezavantajı çok sert olduğundan konforsuz. Ve fren olarak yetersiz.
Ayrıca 0.5 cm yola kar yağsa bile ilerleyemiyorsunuz. Karda ne fren tutuyor nede ilerleyebilirsiniz. Çünķü lastiğin hamuru soğukta çok sertleşiyor.
Lastiklerin sürtünme direnci oldukça fazla , ayağinizi gazdan çekince araba çok hızlı yavaşlıyor.
Soğuk hava ve tozlu yollarda sık sık abs devreye giriyor. Fren mesafesi uzuyor.
Lastiğin yanaklari ve çelik tel sarmalı çok sağlam , virajlarda esnemiyor G kuvvetini sonuna kadar hissediyorsunuz.
Çok yüksek hızlarda korkusuzca viraja girebilirsiniz.
Lastiklerinin sürtünmesi fazla olduğundan yol ile bağlantısı hiç kopmuyor. Yanaklarını kaç kere parkederken kaldırıma sürttüm hiç sorun olmadı.
Islak yol tutuşu kuru kadar iyi , yağmurda makas bile atarsınız.
Bunları gittim conti pc6 ile değiştirdim ilk virajda kaza yapıyordum.
Falkenle 170 ile döndügum viraji , conti pc6 ile 140 ile dönebiliyorum. Gerisini siz hesaplayın.
Bu lastiğin en büyük dezavantajı çok sert olduğundan konforsuz. Ve fren olarak yetersiz.
Ayrıca 0.5 cm yola kar yağsa bile ilerleyemiyorsunuz. Karda ne fren tutuyor nede ilerleyebilirsiniz. Çünķü lastiğin hamuru soğukta çok sertleşiyor.
Son düzenleme: