Çift kavrama şanzımanı anlarım ama tork konvertörlü şanzımanın bile bozulması nedir ki bu şanzımanlar yapıları gereği zaten dayanıklı olmalarıyla ünlüdür.
Ford'un 1.0 ve 1.5 ecoboost, 1.5 ecoblue motorlarında kullandığı 8 ileri şanzımanlar olan, 8F24 ve 8F35 kodlu tk şanzımanları bir bir patlıyor. Yine Ford forumunda şanzımanı bozulup komple yeni şanzımanla değiştirmek zorunda kalan kullanıcılar çıkmaya başladı. Neyse ki garanti devam ettiği sürece garantiden değişiyor. Ama ya garantisi bitenler yahut ileride bitecek olanlar ? Üstelik yeni gönderilecek şanzımanda bu yapısal sıkıntı çözüldü mü o da belli değil. Yani her markada, modelde sorun olabilir. Ama dayanıklılığı ile ünlü tk şanzımanı bile yapmayı becerememek başka bir seviye.
Ford'un 1.0 ve 1.5 ecoboost, 1.5 ecoblue motorlarında kullandığı 8 ileri şanzımanlar olan, 8F24 ve 8F35 kodlu tk şanzımanları bir bir patlıyor. Yine Ford forumunda şanzımanı bozulup komple yeni şanzımanla değiştirmek zorunda kalan kullanıcılar çıkmaya başladı. Neyse ki garanti devam ettiği sürece garantiden değişiyor. Ama ya garantisi bitenler yahut ileride bitecek olanlar ? Üstelik yeni gönderilecek şanzımanda bu yapısal sıkıntı çözüldü mü o da belli değil. Yani her markada, modelde sorun olabilir. Ama dayanıklılığı ile ünlü tk şanzımanı bile yapmayı becerememek başka bir seviye.