Heico icin fiyat ve teklif aldim sizce ne yapmali...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan inzfatih
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

inzfatih

Fatih
Panpa
2,314
Marka
Porsche
Volvo 2.0 Dizel V40 Cross Country D3 150 beygir aracim icin heicoya basvurdum 2 hafta sonra gecte olsa donus yaptilar

Chip tuning 5 sene 150 bin km garantili +45HP & +130nm
Aluminium strut bar
spor hava filtresi

bu uc uygulama toplam 2500 euro dediler , dusunecegimi ve donus yapacagimi soyledim, hali hazirda inceleyip deneme turu yapabilecegim bir heico yok. +45 beygir mutlaka farkettirecektir ama fiyatina degecekmi diye de dusunuyorum.

Var mi fikri tavsiyesi olan :)

Sitesi budur : http://www.heicosportiv.de/en/models/current-models/v40cc
 
dip not: gorunusu etkileyecek bir modifiye yapmayi dusunmuyorum (bodykit yada egsoz gibi), sadece frenleri guncelleyip heico fren disklerine gecebilirim onun icin de 19 inch jant gerekiyor, jantlari o kadar buyutmek hhosuma gitmiyor. Onun disinda koltuk ve ic dosemeyi deri ve suet karisimi ile degistirmeyi planliyorum carlexten ama ilerleyen yillarda. Bunu satip daha ust model almaya karsiyim burada ikinci eller olu fiyatina gidiyor, arac pert olana kadar bende..
 
Sanayide daha ucuza aynı hatta daha fazla güç alabilirsiniz ama tabi garantisi olmaz. Bence fiyat biraz fazla:)
 
Benim tavsiyem yaptırmaman yönünde. Sonra sıkıntısı sorunu oluyor illaki.

Ama otomobil senin, para senin, keyif senin. İstediğini yapmakta özgürsün. :)
 
Sanayide daha ucuza aynı hatta daha fazla güç alabilirsiniz ama tabi garantisi olmaz. Bence fiyat biraz fazla:)
Sanayi modifiyesine sicak bakmiyorum, ya heico ya polestar yapicam yada stock sekilde devam edicem :) evet biraz fiyati fazla

Bir diger secenegim olan Polestar

+27 HP yapiyor gene garantili
hava filtresiyle birlikte

1500 euro diyor.
 
Benim tavsiyem yaptırmaman yönünde. Sonra sıkıntısı sorunu oluyor illaki.

Ama otomobil senin, para senin, keyif senin. İstediğini yapmakta özgürsün. :)

icimden bir ses bir taraftan kasinma sorunsuz araban var kullan gitsin diyor
bir taraftan da garanti veriyorlar profosyonel firma bisey olmaz diyor

kararsiz kaldigim icin otopark ahalisinin gorusleri alayim dedim
 
Profesyonel firma ve garanti konusu Türkiye'de pek geçerli değil malum.

2 gün sonra piston kırsa, başka ciddi bir sorun olsa her türlü masrafını karşılayacaklar mı?

BMW'den duymuşsundur, yazılımı, boxları, kitleri, sprintboostları yapıp yapıp sonra yok motordan ses geliyor, yok gaz pedalım arızalanıyor bilmem ne diye ağlayan onlarcasını görüyoruz.

Benim bu konuda görüşüm hep olumsuzdur. Nedense motorlara yapılan ek işlemler beni hep tedirgin ediyor. Bunu derken tabii sıfırdan motoru alıp özel olarak baştan aşağı modifiye etmekten bahsetmiyorum. O ayrı bir konu tamamen.

Mesela 530d alan adama da önermiyorum bunu. Daha yüksek performans istiyorsan git M550d al diyorum. Çünkü sonu yok bu işin. O kadar para vereceksin, 2 gün sonra o gidişe de alışacaksın, seni kesmemeye başlayacak. Bir zaman sonra "yok yahu gitmiyor bu" noktasına geliyor illaki insanlar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: inzfatih
Bence kiymetli bir makine icin son derece gereksiz bir modifiye. Insanlara 2 boy atacam diye sana 27000 km lik yakit masrafini karsilayacak meblayi harciyorsun.
 
Bence kiymetli bir makine icin son derece gereksiz bir modifiye. Insanlara 2 boy atacam diye sana 27000 km lik yakit masrafini karsilayacak meblayi harciyorsun.

harcayacagim para gozumde buyumuyor da satarken degerine hicbirsey katmayacak ustune ustelik her talibi aa bunla oynanmis diyerek vazgececek o tarafi dusunduruyor
 
Profesyonel firma ve garanti konusu Türkiye'de pek geçerli değil malum.

2 gün sonra piston kırsa, başka ciddi bir sorun olsa her türlü masrafını karşılayacaklar mı?

BMW'den duymuşsundur, yazılımı, boxları, kitleri, sprintboostları yapıp yapıp sonra yok motordan ses geliyor, yok gaz pedalım arızalanıyor bilmem ne diye ağlayan onlarcasını görüyoruz.

Benim bu konuda görüşüm hep olumsuzdur. Nedense motorlara yapılan ek işlemler beni hep tedirgin ediyor. Bunu derken tabii sıfırdan motoru alıp özel olarak baştan aşağı modifiye etmekten bahsetmiyorum. O ayrı bir konu tamamen.

Mesela 530d alan adama da önermiyorum bunu. Daha yüksek performans istiyorsan git M550d al diyorum. Çünkü sonu yok bu işin. O kadar para vereceksin, 2 gün sonra o gidişe de alışacaksın, seni kesmemeye başlayacak. Bir zaman sonra "yok yahu gitmiyor bu" noktasına geliyor illaki insanlar.

Eskisi gibi motoru alip bastan modifiye etmiyorlar isin kolayini buldular takiyorlar bir chip yada atiyorlar biryazilim gelsin paralar. Kolay paranin yolunu buldular, turbo cikti mertlik bozuldu :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...