MertEren kullanıcısının son içeriği

  1. MertEren

    Bir garip ''tokat'' mevzusu.

    4x4 ve büyük kasanın dezavantajı var ama ben bu olaydan önce 1.0 a3 veya golf için en kötü ihtimal yüksek hızda fark açamam ama burun farkıyla falan önünde olurdum 190'a kadar falan diye düşünüyordum. Zaten benim araba CVT belasının etkisiyle 190 üstünü görmüyor. 1.0 tsiların 220'ye kadar...
  2. MertEren

    Bir garip ''tokat'' mevzusu.

    Tokat tipi: Sol şerit Kullanılan araç: Toyota Rav4 2.0 Atmosferik-151 beygir (2013) Rakip araç: Audi A3 1.0 TFSI-116 beygir (2018) Rakip araç sürücüsünün ciddiyeti: Ben ciddiydim ama A3 sürücüsünü bilmiyorum. Sonuç: Bir cumartesi sabahıydı, yolda tek tük araba olmasının etkisiyle sol şeritte...
  3. MertEren

    Toyota Rav4 2.0 Multidrive S 2013

    Piyasa arabası olunca kazandırabilir aslında ama şimdi rağbet gören bir araba olmadığı için ben pek sıcak bakmıyorum :D
  4. MertEren

    Toyota Rav4 2.0 Multidrive S 2013

    Tüpe uyumlu ama ben pek taktırmayı düşünmüyorum, satarken 2. elde değer kaybedebilir diye düşünüyorum
  5. MertEren

    Toyota Rav4 2.0 Multidrive S 2013

    Cold start yapınca kükremesi yeter be
  6. MertEren

    Toyota Rav4 2.0 Multidrive S 2013

    Herhalde küçüğü gibi düşündü :D Zaten tank olmasa yürürdü, tank olduğu için çok ağır ondan 1.0 tsilarla yürüyor 😂
  7. MertEren

    Toyota Rav4 2.0 Multidrive S 2013

    Yok hocam, öyle çalışan bir CVT'ye de rastlamadım henüz, yük altında hepsi hııııııııııı diye kalıyor :D
  8. MertEren

    Toyota Rav4 2.0 Multidrive S 2013

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-toyota-sorunsuz-bir-dunya-mi-o-halde-aradiginiz-tam-olarak-toyota-800581088/detay Bu ilanın açıklaması oluyor, ilk gördüğümde gülmekten karnıma ağrı girmişti. Motor şanzıman şiir gibi ve ekonomik kısımlarını görünce özellikle😂😂
  9. MertEren

    Toyota Rav4 2.0 Multidrive S 2013

    Bu arkadaş troll galiba :D
  10. MertEren

    225/45 R17 Lastik önerisi

    Bir arkadaşımın aynı ölçülerde lastik kullanan opel astrasında bela olarak gördüğüm turanzaları değiştirip asymmetric 3 takmıştık. Özellikle limitleri konusunda gözle görülür farklar olmuştu. Gürültü olarak da iyileşmişti. Asymmetric 3 çok başarılıydı, buna istinaden asymmetric 5'i tavsiye...
  11. MertEren

    DSG Mekatronik Tamiri Hakkında...

    Anladım hocam. İşlem sonrası şanzımanın genel durumu hakkında düşünceleriniz nasıl peki? Arızadan önceki durumu ile şu anki onarılmış halini kıyasladığınızda fark var mı?
  12. MertEren

    DSG Mekatronik Tamiri Hakkında...

    Hocam geçmiş olsun. Bu tarz sorunlarda masrafları 1. ağızdan duymak fazlasıyla bilgilendirici oluyor çünkü ortalıkta DSG hakkında çok fazla bilgi kirliliği var. Fiyat uygun gözüküyor. İyi niyet garantisi için sorum olacaktı, direk bu mesajınızı gördüm bunun üstünden devam edeyim. İyi niyet...
  13. MertEren

    Telefon Tutucu Tavsiyesi

    Rica ederim. Cama vantuzla takılan veya yine klima menfezine takılan modellerinde sağdan soldan sıkıştıran çeşitlerini de kullandım ama telefonu oradan takıp çıkarmak uğraştırıcı oluyordu. O yüzden o tarz modelleri çok tavsiye etmem. Birde ben camın herhangi bir yerinde yolu görüş alanımda bu...
  14. MertEren

    Toyota Rav4 2.0 Multidrive S 2013

    Kalite olarak bakarsak dünya tersine döner :), Rica ederim
  15. MertEren

    Telefon Tutucu Tavsiyesi

    Ben şoktan geçen sene 8 liraya asonic diye bir markanın klima menfezine takılan mıknatıslı tutacağını almıştım Daha önce migrostan 10 liraya yine aynı tipte i think diye bir markanınkini almıştım. Onun mıktanısı çok güçlü değildi. Sonra onu kuzenim isteyince ona vermiştim. Kendime yenisi...
Üst