Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Katılıyorum. 19 janta rağmen tekerler çap olarak davlumbazı doldurmuyor. Fastback tasarımına direkt t10x çamurluğu yerleştirilmiş gibi. Aynı zamanda çamurluğa göre bir tık fazla içeride duruyor gibi tekerler.
Yeni jant tasarımı ile ilk kez bu resimde görmüş oldum. T10X jantlarıyla görünüşünü beğenmiyorum. Böyle daha yakışıklı olmuş. Fiyatı Titanium X Focus ile başa baş bir seviyede. Rekabetçi bir fiyat olabilir ama gönül isterdi ki daha uygun bir noktada olsun.
Bu arada 2-3 gün önce test aracını...
Teşekkür ederim. Aslında kitapçığında yazdığına göre Amerika ile birlikte bayağı bir bölgeye gönderilmiş. Bu araçlar 1998-2002 arasında satılmış olsa da ülkemizde hep 1999 ve 2000 model olarak ilanlarda bulunabiliyor. Önceki aracımdan sonra şanzıman oranları konusunda yüzümü fazlasıyla güldürdü...
Merhabalar, geçtiğimiz aylarda ani sayılabilecek bir kararla 3.16ti aracımı satmış ve sonrasında askerlik hizmeti için Antalya'ya gitmiştim. Esasında aklımda yeni araç için acele etmemek ve bir süre ilan kovalamak vardı. Ancak askerlikteki özgürlükten mahrumiyet hissi sanıyorum ki araç alma...
Ben kendi aracımın bir süre 75 derecelik termostat takılı kullanılmış olmasından kaynaklı katalizör tıkanıklığını gidermek ve n40 motorlardaki subap contasından kaynaklı yanma odalarına bir miktar yağ sızması sorunlarını nazara alarak daha düşük kül içerikli ll-04 mobil 5-30 esp kullanıyordum...
Yanlış anlaşılma olmasın ben sizin öğrenme hevesinizi eleştirmiyorum. Bahsettiğiniz konu hakkında @BavarianEngineer ile birlikte kontrol edilmesi gereken noktaları sizin de söylediğiniz gibi detaylıca açıkladık, aynı noktalara dikkat çektik. Defaatle aynı şeylerin yazılmasına rağmen hala aynı...
Genelde karter havalandırma valfi ve subap contaları n40 serisinde yağ eksiltmeye sebep oluyor. Bunlar kontrol edilmeli. Bu motorlarda tecrübesi olan bmw ustasıyla devam etmenizi öneririm.
Gruplarda gördüğüm kadarıyla zincir kopartan araçlar genelde 110-120 bin km bandında oluyor. Dolayısıyla her 100 bin km de bir zinciri 7 mm ile değiştirmek daha iyi bir seçenek olabilir. Öteki türlü kapakla birlikte değiştirmenin maliyeti yüksek oluyor. Kopan parça ise triger değil egzantrik...
Zaman zaman viteslere geçmeme problemini ben de yaşıyordum sonra düzeliyordu. En son baskı balata setim dağıldı. Düzelebildiği için ben de hidrolik hatta bir hava vs. olduğunu düşünmüştüm ancak baskı halata setinden kaynaklı çıktı.