revocumrevo kullanıcısının son içeriği

  1. revocumrevo

    Focusa 17 inç jant takmak

    Waterfall'u mecburiyetten almıştım hocam
  2. revocumrevo

    Focusa 17 inç jant takmak

    Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Nevşehir'de de malumunuz yollar bozuk. Görüntüsü hoşuma gittiği için ebat değiştirmek istedim ancak dediğiniz gibi lastik çok önemli.
  3. revocumrevo

    Focusa 17 inç jant takmak

    Selam abiler ve kardeşler. Focus araca fotoğraftaki gibi 17 inç jant takmak istiyorum ancak ebat konusunda karar veremedim. 205/50R17 mi 225/45R17 mi daha iyi olur? İki ebat da birbirine benzer ebatlar. Jantlar orijinal ford jantları. Bulunduğum yerde bir lastikcide mevcut. Lastik olarak da...
  4. revocumrevo

    İç Anadolu'da Ne yaptığını bilen Ford özel servisi önerisi

    Ustalardan çok titizlik beklemiyorum ancak az biraz daha incelik bekliyorum arkadaşlar
  5. revocumrevo

    İç Anadolu'da Ne yaptığını bilen Ford özel servisi önerisi

    X: özel servisin adı (sansürlü) Y: otomobil yağları üreticisi (sansürlü) Selamın aleyküm arkadaşlar ben Nevşehir'deyim burda Ford ustası yok. Aksaray'a x diye bi özel servise gittim. Arabaya yağ bakımı yapıldı. Hiç duymadığınız marka hava ve yağ filtresi taktılar. Yakıt filtresini benim...
  6. revocumrevo

    Goodyear'dan hangi lastikler seçilmeli ? / 205 55 16 Lastik Seçimi

    Bilgiler için çok teşekkür ederim
  7. revocumrevo

    Goodyear'dan hangi lastikler seçilmeli ? / 205 55 16 Lastik Seçimi

    İnternette bir sitede yazan yakıt tüketimi ve ıslak zeminde yol tutuşu bilgileri diğer sitede yazanla uymuyor.
  8. revocumrevo

    Goodyear'dan hangi lastikler seçilmeli ? / 205 55 16 Lastik Seçimi

    Tek isteğim ıslak zeminde daha iyi yol tutan lastiği almak. Yakıt tüketimi umrumda değil. Fiyat da umrumda değil. Lastiklerin özelliklerini araştırdım ancak ıslakta en iyi performansı hangisi sunuyor bilemedim. Efficientgrip daha iyi gibi duruyor. Araç focus 2 1.6 tdci hatchback
  9. revocumrevo

    Sinyal vermeden foruma daldım, selamlar 😄

    Sinyalsiz daldım sözü güzelmiş 👍
  10. revocumrevo

    Yüksek kmli manuel vites araçta fren ve şanzıman yağlarını değiştirmek

    Yüksek kmde üstündeki şanzıman yağı kusur varsa örtüyordur dediler sizce?
  11. revocumrevo

    Yüksek kmli manuel vites araçta fren ve şanzıman yağlarını değiştirmek

    Bilgiler için teşekkür ederim Alperen bey
  12. revocumrevo

    Yüksek kmli manuel vites araçta fren ve şanzıman yağlarını değiştirmek

    Selamlar focus 2 1.6 dizel aracı 286.000 kmde aldım. Şu anda 332.000 kmde. Herhangi bir fren veya şanzıman yağı değişimi yaptırmadım. Önceki sahibi de yaptırmamış. Ben şimdi yağların değişimini yaptırsam sıkıntı olur mu? Otomatik viteslilerde çok uzun süre değişmemişse şanzıman yağını...
  13. revocumrevo

    En Son Ne Aldınız?

    Waterfall'un 2025 tarihli 205/55R16 Snow Hill 3 94H kış lastiklerini geçen kış boyunca kullandım. Yani kardaki performansı fena değildi, yol tutuş anlamında da fena değildi. Birkaç gün önce de 2026 tarihli 205/55R16 Waterfall Eco Dynamic 94W XL yaz lastiği aldım. Kullanıcı yorumlarında lastiğin...
  14. revocumrevo

    AÇIK 2007 Ford Focus frenler çok az tutuyor

    tamamdır teşekkür ederim