Arama sonuçlarınız

  1. S.Asil

    AÇIK N47 116d ED yürütme maliyeti

    Zincir takımı en son sanayide güncel olarak 7500 TL diyorlardı orijinal parçaya , işçilikte yer yer değişiyor çok sevdiğim ustam 4 kağıt yazarken arkadaşımın ustası 8 kağıt yazıyor ha vardır pazarlığı bir şeyi ama benim usta 4 alırım senden derken diğeri 8 alırım diyor... Yürütmesi çok dertli...
  2. S.Asil

    '04 1.4 16V Vw Polo Basicline Otomatik

    Kırmızı olsun 5 lira fazla olsunun tam karşılığı çok tatlı bir araç hayırlı olsun @alkın kardeşim 🧿
  3. S.Asil

    185/60/R14 Dört Mevsim Lastik tercihi

    Aynen öyle brom , hayırlı olsun tekrardan yanakların desenler falan güzel duruyor güle güle kullan :)
  4. S.Asil

    185/60/R14 Dört Mevsim Lastik tercihi

    Kaldı 1 saat 35 dakika :D
  5. S.Asil

    185/60/R14 Dört Mevsim Lastik tercihi

    Foto gelsin hocam biz görürüz :D
  6. S.Asil

    Eski aracımı geri aldım. Adım adım yaptıklarım 34tz5246 accent

    Sonunda tatlı bir tebessüm bıraktı konunuz , elinize sağlık , peki orijinal direksiyonu bulamaz mısınız ihtimali varsa bence değerlendirilmeli :) Elinize emeğinize sağlık.
  7. S.Asil

    185/60/R14 Dört Mevsim Lastik tercihi

    XL konfor kaybı yaratıyor ve ekstradan lastik daha ağır oluyor yani normalde 1kg ile 1.2 kg gibi gibi , ama avantaj dezavantajlar var sıralamak lazım , 45 yanakta XL olmayan lastik bulmak zor kesinlikle ben şanslı taraftayım XL olmayan lastiğim var Goodyear yapmış teşekkürler :D XL olmayan...
  8. S.Asil

    185/60/R14 Dört Mevsim Lastik tercihi

    Özelden kavga dövüş fight bir şey yapalım mı ister misin :D hankook al al pişman edeceğini düşünmüyorum aksine diğerlerinden çok daha memnun edebilir (Ruslar vs. çok kullanıyorlar ee oranın kışıyla baş ediyorsa gerisi bir şey değil gibi :D)
  9. S.Asil

    En Son Ne Aldınız?

    Bosch Gigalight Plus 120 H7
  10. S.Asil

    185/60/R14 Dört Mevsim Lastik tercihi

    Hankook aslında premium bir marka ama son zamanlarda low-cost gibi bir algı oluşmuş. İlginç gerçekten:D Gönül rahatlığı ile alınız güle güle kullanınız efenim :D
  11. S.Asil

    Arabanızın Fotoğrafları

  12. S.Asil

    Tanıdık ama yeni tatlar (Peugeot 307 1.6HDI)

    Hayırlı uğurlu olsun Emre güzel günlerde kullanın :)
  13. S.Asil

    235/55/R18 Kış Lastiği Tercihi

    Cenk abi gelince ben müsaade alırım :D Kesinlikle öyle uzun yollar işin içine girdiği zamanda ah 1 lira fazla verip şunu alsaydım dememek lazım :)
  14. S.Asil

    235/55/R18 Kış Lastiği Tercihi

    Yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla çok fazla kar ve buzla uğraşmayacak ama 7 derece ve altında güvenli olsun hatta şartlar dahilinde 20 derecelere kadarda yolda korkutmasın denilen bir lastik arayışı var , bu senaryoda ben kışlıktan ziyadesiyle 4Season lastik alınmasında daha açık tarafta...
  15. S.Asil

    Honda Accord CG6 E.X

    Ellerinize sağlık ve tekrar hayırlı olsun :D Kinergy 4S için şüpheniz olmasın güzel lastiktir , iyi bir şekilde hem karla hem de buzla başa çıkabiliyor testler ve kullanıcı deneyim videoları bunun kanıtı :)
  16. S.Asil

    Araçlarınızın Ortalama Yakıt Tüketimi

    1.3 Multijet güzel motor hangi arabaya koysan o arabayı km canavarı ölümsüz bir şey yapıyor :D
  17. S.Asil

    İstanbulda kışlık lastik gerekli midir?

    İlla bir lastik alınacaksa bence de 4season alınabilir ama kaliteli bir şey :) Continental AllSeasonContact 1/2 Bridgestone Turanza All Season 6 Hankook Kinergy 4S2 Michelin CrossClimate 2/3 Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 Pirelli Cinturato All Season Plus Pirelli Powergy All Season SF Laufenn G...
  18. S.Asil

    2007 Focus Problemleri / Aracı Uygun Maliyetle Nasıl Yürütebilirim ? / Nevşehir Ford Ustası Önerisi

    Abi , Anadoluda ford yani gırla parça olması lazım keza parça yoksa fahiş fiyat çekiliyorsa internetten söylemekte bir seçenek tabii ama bilemedim ya belki de gerçekten uçmuştur parça fiyatı ama işçilikte fazla kaldı ki eminim şanzıman yağını bile değişmemişlerdir. (Umarım değişmişlerdir)