Arama sonuçlarınız

  1. S.Asil

    215/55/R17 lastik tavsiyesi

    Bence güzel bir konu lazım buna , en azından hani bütçedir detaydır araçtır bir şeydir :D yazlıktık kışlıktır 4seasondur :D
  2. S.Asil

    AÇIK İlk Arabam için Manuel Sedan Önerileri - Bütçe 1 Milyon

    Egea görüş açıları ve sürüş olarak hemen hemen herkesin kolay adapte olabileceği basit bir sedan , bence tercihinizi egea olarak değerlendirmek çok mantıklı , mümkün olan en düşük km aracı almanızda sizin için avantaj olacaktır bütçeniz yine 1 milyon kalsın ama aracı 800-900 bandında bulun...
  3. S.Asil

    Honda Accord CG6 E.X

    Biraz yol yaptıktan sonra tekrar bir yağ değişimine giderseniz içeride kalan eski yağ ile daha hızlı vedalaşırsınız , aracınız hayırlı olsun güzel günlerde kullanın :)
  4. S.Asil

    Ford 1.0-1.5 Ecoboost Şanzıman Sorunları / Ülkemizde Şanzıman Bakımı Çıkmazı / Dayanıklı Şanzıman Algısı Çökerken

    Ya abi tutturdular bir furya gidiyoruz yok 8 ileri yok 10 ileri 12 ileri ağa düzgünce 6 ileri TK koyun yıllardın yapan markalardan alın AİSİN var ZF var GETRAG var alın bu kadar zor değil ne oluyor ben anlamış değilim , geçen starda otururken dönen muhabbet böyleydi diyor işte dsg çok güzel...
  5. S.Asil

    KAPALI 350 Bin Lira Civarı Otomatik Araç Alacağım

    Hocam sizin arabanız net ASTRA G < Uçup kaçar , güzel frenleri vardır klima airbag mevcuttur , yenge hanım kolay sürer vs. vs. temiz bir örneğini alıp geçiniz diyorum :)
  6. S.Asil

    En Son Ne Aldınız?

    Keyif , bolca mutluluk ve virüsü tekrar aldım :)
  7. S.Asil

    En Son Ne Aldınız?

    Kullanıyorum fena değil aktif ANC falan yok ama çok güzel rahat kulaklık :D
  8. S.Asil

    Arabanızın Fotoğrafları

    Selam dayı Tümosan :D
  9. S.Asil

    215/55/R17 lastik tavsiyesi

    -Viking ProTech NewGen -Uniroyal RainSport 5 -Pirelli Cinturato Rosso -Hankook Ventus Prime 4 -Pirelli Cinturato P7 Bakılabilir , zaten ZE310EC artık üretilmiyor yerini ZE320'ye bıraktı diye biliyorum.
  10. S.Asil

    En Son Ne Aldınız?

    Kardan kıştan korumak için küçük tente yapılıyor lastikli örtülüyor :D
  11. S.Asil

    En Son Ne Aldınız?

    Ah be hayat :D Park kliması şart gibi bir şey bu sene fiyatlar 20-25 k arası bence takılabiliyorsa bu sene taktırıp üzerine bir çadır yaptırıp devam edilebilir , hayırlı olsun güzel aküler :)
  12. S.Asil

    AÇIK Alfa Romeo 159 2.4 JTDM Nasıldır ? / Alfa Romeo 159 Alınır mı ?

    Hocam 2.4 , 1.9 , 2.0 hedefleriniz olsun gerisini boş verin :D Yazılım+Dp+Hardcut+Straight pipe tamamdır bu iş :D
  13. S.Asil

    1996 J2 Hyundai Elantra

    Bir kapı kapanır diğeri açılır demişler , hayırlı uğurlu olsun , ilan açabilirseniz bence ilgilenenler için daha dikkat çekici olur :)
  14. S.Asil

    Selamlar herkese iyi forumlar dilerim.

    En son ne aldınız başlığında gördüğüm süspansiyon sistemi seçiminden sonra bence de aramızda olmalısınız hoş geldiniz iyi forumlar dilerim :)
  15. S.Asil

    En Son Ne Aldınız?

    Park klima problems ?
  16. S.Asil

    AÇIK 2007 Honda CITY lpg'li aracım bir süredir lpg ve benzinde tekliyor.

    Motor bir yerden ekstra hava alıyor olmasın ?
  17. S.Asil

    1.2 Puretech racechip tavsiye edermisiniz ?

    BMC olur ama RaceChip bilemedim , aslında modları var diye biliyorum gazlanılacağı zaman olur gibi :)
  18. S.Asil

    Togg T10F Fiyatları Açıklandı / T10F'in Tasarımını Nasıl Buldunuz ?

    0 faiz 120 ay taksit yaparlarsa güzel olur :D 0 faiz 12 ay 0 faiz 24-36-48 ay normal bir işte çalışan araba sahibi olmak isteyen TÜRK vatandaşına yeterli değil.