KAPALI 1.5 CLİO 4 MÜ YOKSA POLO 1.4TDI MI ARKADAŞLAR YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
1. belli 2. kim ? :D
 

Ekli dosyalar

  • polo-buyuksun!--198216.png
    polo-buyuksun!--198216.png
    289.9 KB · Görüntüleme: 375
İkisi de az yakar, ama Clio çok az yakar. Örnek olarak şirket aracıyla sürekli tam gaz yol yapan arkadaşım 4.9 yaktığını söyledi. Anormal derecede ekonomik. .) Bakım masrafı olarak da Renault, VW'e göre daha ekonomik olur. En ekonomik şekilde ayağı yerden kessin gibi bir beklentiniz varsa Clio. Ama bunun dışında başka bir beklentiniz olmasın. Eli yüzü düzgün, oturaklı, sürücüsünü yolcusunu iyi hissettiren araba olarak Polo ile Clio, sınıflarında uç noktalardaki iki arabadır.
Polo'yu alırsanız arabanın kronik bir derdi yoksa satmayı düşünmezsiniz. Clio'yu alırsanız ise ilk günden para biriktirmeye başlarsınız.
Clio 3 den sonra 4'ün kalitesi çok düştü geçen gün kuzenimin kine bindik kapıyı çekerken plastiği elimde kaldı
Clio III bence de Clio IV'ten daha kaliteliydi.
Edit: Tasarım görecelidir ama bence Clio'nun özellikle dış tasarım olarak Polo'ya göre üstünlüğü var.
 
Son düzenleme:
Kapı sesi v.s takıntım hiç yoktur. Ama fransız grubunda gördüğüm, cam yarıya kadar veya biraz daha fazla açıkken kapıyı kapattığınızda yaptığı titreşim, her kapı kapatışınızda kapının içerisinde zangırdayan mekanizmalar ya da yankılanan sesler acayip canımı sıkıyor. Tasarım ve motor olarak clio çok daha iyi ama onun haricinde, özellikle malzeme kalitesi ve işçilik olarak polo'ya göre vasat kalıyor.
 
Clionun yol tutusu ve yakit olarak artisi var .Ayriyeten arabayi ilk aldigimiz zaman belli bir sureden sonra bagajdan tikirtilar gelmeye basladi sagolsun serviste cok ilgilendiler ve bagajdaki sesi kestiler onun haricinde arabayi alali 1 yili gecti ama çok şükür ki memnunuz .Bu arada hakikaten yakit almayi unutuyoruz :)Baska bir sorun olursa cevaplamaya calisirim
 
Son düzenleme:
Yakın bir arkadaşım şirket aracı olarak iki aracıda uzunca bir süre arka arkaya kullanmıştı ...onun kullandıkları otomatikti yaşnız...neyse... Clio için, "abi içine binince göstergeler, multimedia ekranı falan, güzelmiş gibi geliyorda, yola çıktığında anlıyorsunki Polo bunlardan fazlasıymış..araba değil bence Polonun yanında..." diyordu..bunu diyen arkadaşımda pek arabadan anlamaz...

Neyse...bencede Polo..her ne kadar Clio belki biraz daha ekonomik olacaksada Polo daha bir oturaklı ve sağlamlığını hissettiren bir araç..

Benim Polo da en ısınamadığım nokta 3 silindirli motor...
Motor gayet çevik ve hatta ekonomik ama sarsıntılı geliyor bana biraz...gürültüsü gene iyide... 4 silindirli mesela bir eski kasa i20 daha pürüssüz...
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard ve Porsche
dizayn olarak clio daha iyi olsa da ikisini de kullanmış biri olarak polo diyorum. polo 200 ile bile giderken sakinliği ve stabilitesi ile küçücük gövdesinde bile güven veriyor. clio için maalesef aynı şeyi söyleyemeyeceğim. zangırdıyor. koltuk yükseltme alçaltma aparatının her seferinde esnemesi, tavan ışığının elinizde kalması falan. bu renonun bazı arabaları neden böyle ya :/ aslında motorları çok güzel.

ancak benim dediğim 1.4 polo şu 3 silindirli 90hp 230nm tork olan makyajlı kasa. 52k'ya yoktur sanırım.
 
1.4 tdi dsg polo yu şirket aracı olarak kullandım düşük kmli (9k km civarı) clio yu da aynı şekilde şirket aracı olarak kullandım ama çok ezilmişti 90k km üzeriydi.
Polo dsg ile beklentimin üzerinde yürüyordu beklentimin üzerinde yol tutuyordu. Ama küçücük lastikleri küçük çukurlara dalıp çıkıyordu bi de 90'dan itibaren rüzgar sesi alıyordu. Clio hakkında yorum yapmam biraz zor. B segmentine ben komple karşıyım ikinci el C segmenti düşünülebilir fakat ikisi arasında kalsam polo alırdım.
 
Bu sorunun cevabı ne beklediğinize bağlı. dıştan tipi güzel olsun, az yaksın, bakımı, parçası ucuz olsun dersen clio. oturaklı, sağlam olsun, malzeme kalitesi v.s iyi olsun dersen polo. ben hangisini tercih ederim? ikisi arasında polo. ama dizel manuel bi araç bana uygun değil ayrı konu. biraz daha üstüne ekleyebilirseniz ve çok yol yapmayacaksanız; yeni 1.2 turbo benzinli, tam otomatik 208 bence güzel. fabia da aynı şekilde iyi olur. yeni fiesta, micra ve mazda 2 çıkınca bunlarada bakmak gerekebilir. neyse kafanızı bulandırmıyım, dediğim gibi 2 si arasında polo.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Gurdal07 ve bt
Yakıt ekonomisi benim için önemli, parçalar ucuz olsun dersen clio.
Ancak az da olsa konfor olsun, sessiz olsun bana güven versin dersen polo.
İlerideki aracın muadilleriyle değer kaybını hesaba katıyorsan polo, katmıyorsan clio.

Araçtan beklentilerini iyi tartıp o şekilde karar vermen lazım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve Renard
Clio 4 1.5 dci de en fazla 7 litre yaktırabildik ki bu değeri kolay kolay yakalayamazsınız cidden çok az yakan bir araba , bakım masrafları da daha uygun, iç malzeme kalitesi olarak polo iyi ama benim de takıntım olmadığı için belki de clio çok kötü gelmiyor bana, trim sesi de yoktu bindiğim arabada, renklilik olarak kesinlikle clio daha iyi.
Polo daha iyi bir araba, kullanan çoğu kişinin söylediği gibi daha üst sınıf gibi hissettiriyor ama devir de tasarruf devri, tamam polo tdi da az yakıyor ama clio çok çok az yakıyor ve bakımları da düşününce bir de bunun üstüne daha renkli bir araba olduğunu göz önüne alınca (kırmızı alın kırmızı :D) clio diyorum ben.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve Porsche
Ben ekonomiden yanayım. Polo fazla pahalı bence ve clio daha az yakiyor ve parça daha ucuz clioda. Ben clio 4 diyorum. Hatta biraz para biriktirebilirsem clio 3 ten 4 e terfii edeceğim insallah.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Atilgan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...