2. el çok km yapmamış almak daha mantıklı oluyor o zaman Clio'da ?Yatırımlık bilezik=Polo, Süslü işlemeli bilezik=Clio (doğal olarak bozdururken gümüş parası)
Bakım masraflarından ziyade parça fiyatları önemli burada. Allah korusun kaza yapılır veya arıza verirse renault parçaları vw e göre daha ucuzdur. Yürütme maliyetleri diyelim yani. Son akaryakıt fiyatlarından sonra clio 1.5 dcinin gözümdeki değer 10 kat arttıClio 4 alanlar ve uzun süre kullanmayı düşünenler direk yalıtım olayına kafa yormaya başlıyor örnek kuzenim
Bakım masrafı bence pek düşünülmemeli zaten bahsi geçen arabalarda manuel vites tercih edilecek. Polonun fark oluşturduğu özellikle kalite sonrasında konfor gibi kullanım keyfini artıracak iki kavram için yılda ya da 15.000kmde bir 100-150 lira fazla mı verilecek ? Veririm. Hatta 2.el alınıp garantisi bittiyse özel servisle bu fark daha da düşecektir.
Panpa yetkili servis dışında çoğu yeni nesil otomobillerin parçaları üç aşağı beş yukarı aynı. Aftermarket candır hep derim, en basit sensörler bile vw etiketi konulup 2 katı fiyatına satılıyor. OEM firmanın kendi paketlemesi 1 liraysa vw bunu alıp 2 liraya satar. Renault, opel hepsinde geçerli Mesela aşağıda 2 tane filtre var ikisi de bosch ama biri GM etiketliBakım masraflarından ziyade parça fiyatları önemli burada. Allah korusun kaza yapılır veya arıza verirse renault parçaları vw e göre daha ucuzdur. Yürütme maliyetleri diyelim yani. Son akaryakıt fiyatlarından sonra clio 1.5 dcinin gözümdeki değer 10 kat arttı