120 bin TL'ye Araç Önerileri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Açıkçası yetiye hiç binmedim. Fakat diz mesafesi ve bagaj hacmi konusunda yetiyi aratmaz. Hatta octavia'nın bagajı yanlış bakmadıysam yetiden daha büyük. Belki yükseklik olarak geride kalır ama seyahat edeceklerin kafası tavana değmediği sürece octavia ihtiyacı karşılar gibi geliyor.

Ailesi Yeti'ye küçük diyormuş. Yeti'nin arka oturuş pozisyonu da daha ferah sanırım.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Ailesi Yeti'ye küçük diyormuş. Yeti'nin arka oturuş pozisyonu da daha ferah sanırım.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Muhtemelen hem önde hem arkada oturuş pozisyonu daha yüksektedir. Ama hacimsel anlamda eksik yaşayacaklarını sanmam. Artık oturuş pozisyonu ve hissiyatı da galeride incelerken kendileri belirleyecekler. Neticede yetiden daha büyük, otomatik ve sıfır olarak pek fazla seçenek yok.
 
Muhtemelen hem önde hem arkada oturuş pozisyonu daha yüksektedir. Ama hacimsel anlamda eksik yaşayacaklarını sanmam. Artık oturuş pozisyonu ve hissiyatı da galeride incelerken kendileri belirleyecekler. Neticede yetiden daha büyük, otomatik ve sıfır olarak pek fazla seçenek yok.

Superb ihtiyaç karşılar ama octavia karşılamaz sanırım. Başka öneriler iyi olabilir arkadaş için. Fiat'ın 500 serisinden ihtiyacı ve bütçesine göre bir şey var mı acaba?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Superb ihtiyaç karşılar ama octavia karşılamaz sanırım. Başka öneriler iyi olabilir arkadaş için. Fiat'ın 500 serisinden ihtiyacı ve bütçesine göre bir şey var mı acaba?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
500L veya 500L Living benim aklıma geldi ama otm. şanzımanları robotize manuel. Denemek gerekir, herkes rahat edemiyor. Hele dsg'den sonra hiç çekilmez :)
 
Superb ihtiyaç karşılar ama octavia karşılamaz sanırım. Başka öneriler iyi olabilir arkadaş için. Fiat'ın 500 serisinden ihtiyacı ve bütçesine göre bir şey var mı acaba?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
500L'de ki otomatik şanzıman tek kavrama. Onu beğenmeyenler olabiliyor. 500x'de ise hacim olarak yeterli gelmeyebilir. Daha iyi bilenlere sormak lazım.
 
500L'de ki otomatik şanzıman tek kavrama. Onu beğenmeyenler olabiliyor. 500x'de ise hacim olarak yeterli gelmeyebilir. Daha iyi bilenlere sormak lazım.
500x'te geniş iç hacim sadece ön taraf için geçerli. Arkada ve bagajda B sınıfı oluyor. O yüzden direk elenir :)
 
500x'te geniş iç hacim sadece ön taraf için geçerli. Arkada ve bagajda B sınıfı oluyor. O yüzden direk elenir :)
Ben de demin baktım da bagajı normal lastikle alınırsa 245 lt falan oluyor. Tamir kiti alınırsa 350'ye falan çıkıyormuş. Yetiye göre pek fark yaratmayacağı aşikar. Ama tabii yerden yüksek, oturma pozisyonu yüksek ve geniş bir araç mı aranıyor yoksa sadece geniş bir araç mı aranıyor o kısmı pek anlayamadım :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: ahmet.kocak
Arkadaşlar selam. Araç olarak nissan qashqai 130 bg 1.6 dci xtronic skypack modelini aldık. Size de belirtmek istedim
 
Forum sağolsun 1 mb dan büyük dosyaları yükleyemiyorum. Kısaca özetlemek gerekirse
2017 model makyajsız kasa olarak geçiyor. Arabanın ses sistemi önemliydi benim için tam olarak dinlemedim fakat 10 üzerinden 6 verebilirim dinlediğim kadarıyla.

Araç kemikli aldığımızda 11 kilometrede idi. 3. Köprüden soldan kapatıp gittik 130-150 arasında gayet güzel yürüyor ve hızlanıyor. Yetiden sonra daha kemikli geldi. 0-100 bilmiyorum fakat yeti daha atik ve heyecanlıydı. Yakıt ekonomisinin üzmeyeceğini düşünüyorum. Sıka sıka gitmemize ve Daha ilk 100 km’sinde 8 litre gösteriyordu kadran. Şanzıman dsgyi aratıyor maalesef. Ve i30 testinde ki gibi sanki tork konvertörünün kitlenmesinde bir sorun var gibi geldi ama servise gittiğimde göreceğiz.
 
Pasta cila üzerine birde güzel bir multimedya sistemiyle birlikte hoparlörleri güncelleyerek güzel bir ses almak istiyorum öneriniz var mıdır?
 
Forum sağolsun 1 mb dan büyük dosyaları yükleyemiyorum. Kısaca özetlemek gerekirse
2017 model makyajsız kasa olarak geçiyor. Arabanın ses sistemi önemliydi benim için tam olarak dinlemedim fakat 10 üzerinden 6 verebilirim dinlediğim kadarıyla.

Araç kemikli aldığımızda 11 kilometrede idi. 3. Köprüden soldan kapatıp gittik 130-150 arasında gayet güzel yürüyor ve hızlanıyor. Yetiden sonra daha kemikli geldi. 0-100 bilmiyorum fakat yeti daha atik ve heyecanlıydı. Yakıt ekonomisinin üzmeyeceğini düşünüyorum. Sıka sıka gitmemize ve Daha ilk 100 km’sinde 8 litre gösteriyordu kadran. Şanzıman dsgyi aratıyor maalesef. Ve i30 testinde ki gibi sanki tork konvertörünün kitlenmesinde bir sorun var gibi geldi ama servise gittiğimde göreceğiz.
Hayırlı olsun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...