KAPALI 140.000 tlye hangi sıfır

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ugurpanpa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ugurpanpa

Düz Yol Gazcısı
7
Herkese merhaba, önümüzdeki 2-3 ay içinde yeni araç almayı düşünüyoruz. Araç sıfır olacak bütçemiz 140bin tl civarı az yakan çok kaçmasa da olur :) otomatik olması şart ve 5-6 yıl kullanılacak sorun çıkarmayacak az yakması önemli o yüzden dizel düşünüyoruz ve oturduğumuz bölgede yokuşlar bol. İstanbul trafiğinde de şanzıman sıkıntı çıkartmazsa iyi olur zaten çok hırpalamadan nazik davranırım arabaya genelde.
Aklımdaki seçenekler:
Toyota corolla 1.4d4d multimode
Skoda rapid 1.4tdi dsg
Kia cerato 1.6crdi dct
Renault captur 1.5dci edc
C4 1.6bluehdi etg
Ve honda civic eco cvt lpgli olarak yakıt tüketimi ne kadardır bilmiyorum kullananlar yazarsa sevinirin bir de 1.0tsi motorlara da tutumlu deniliyor ama soru işareti var trafikte tüketimleri ne olur bilemiyorum. Önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
 
Corolla yakında kasa değiştirecek. Ayrıca mevcut Toyota jenerasyonunun marka imajının tamamen aksine silik olduğunu düşünüyorum. Rapid mantıklı fakat motoru 1.6 tdi olsaydı daha iyiydi. Ben olsam civic veya rapid alırdım
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R
Herkese merhaba, önümüzdeki 2-3 ay içinde yeni araç almayı düşünüyoruz. Araç sıfır olacak bütçemiz 140bin tl civarı az yakan çok kaçmasa da olur :) otomatik olması şart ve 5-6 yıl kullanılacak sorun çıkarmayacak az yakması önemli o yüzden dizel düşünüyoruz ve oturduğumuz bölgede yokuşlar bol. İstanbul trafiğinde de şanzıman sıkıntı çıkartmazsa iyi olur zaten çok hırpalamadan nazik davranırım arabaya genelde.
Aklımdaki seçenekler:
Toyota corolla 1.4d4d multimode
Skoda rapid 1.4tdi dsg
Kia cerato 1.6crdi dct
Renault captur 1.5dci edc
C4 1.6bluehdi etg
Ve honda civic eco cvt lpgli olarak yakıt tüketimi ne kadardır bilmiyorum kullananlar yazarsa sevinirin bir de 1.0tsi motorlara da tutumlu deniliyor ama soru işareti var trafikte tüketimleri ne olur bilemiyorum. Önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
Bu seçenekler arasında bana en mantıklı civic geldi. Çift kavrama, yokuş ve istanbul trafiği için gözümü korkutur açıkçası. Toyotanın şanzımanı otomatikleştirilmiş manuel tercihe bağlı. Çok güldürmez ama iş görür. Civic C4 karşılaştırmasında oyum civicten yana olurdu, japon olmasına rağmen c4 ten kat kat iyi olduğunu düşünüyorum. Civicte tüplü olursa varsın yokuşta bir nebze yavaş çıksın ama az yaksın kafasında düşünüyorum. Sorun çıkarmama konusunda da bir tık öne geçiyor. Aşırı bir performans beklentisi yoksa istanbul şehir içinde gayet güzel iş görür mutlu da eder. Genel anlamda başarılı bir araba civic.
 
Son düzenleme:
Bu seçenekler arasında bana en mantıklı civic geldi. Çift kavrama, yokuş ve istanbul trafiği için gözümü korkutur açıkçası. Toyotanın şanzımanı otomatikleştirilmiş manuel tercihe bağlı. Çok güldürmez ama iş görür. Civic C4 karşılaştırmasında oyum civicten yana olurdu, japon olmasına rağmen c4 ten kat kat iyi olduğunu düşünüyorum. Civicte tüplü olursa varsın yokuşta bir nebze yavaş çıksın ama az yaksın kafasında düşünüyorum. Sorun çıkarmama konusunda da bir tık öne geçiyor. Aşırı bir performans beklentisi yoksa istanbul şehiriçinde gayet güzel iş görür mutlu da eder. Genel anlamda başarılı bir araba civic.
Hocam araçta göçük çıkıyor. Ayrıca tekerleğin icadından beri kullanılan bir motor var. Honda Türkiye nin tutumu malumken bence civic eski civic değil. Biraz fazla abartıldığını düşünüyorum
 
Honda da göçük sorunu yüksek ihtimalle düzeldi lakin servis açısından honda turkiye rezalettir ve açıkçası göçük olan araçları satın alanlara yaptıkları muamele ile bence hiç yoktan otopark.com forumuna girecek kadar ilgili biri honda almamalı. 140.000tl ile ise bize sunduğumuz seçenekler açıkçası çok uygün kalıyor yani superb bile alınır o paraya neden rapid düşünüyorsunuz ki :) 1.0 yada 1.2 benzinli motorlardan korkmayin cidden az yakiyorlar ne kadar yokuş da olsa eğer yılda 10.000km yi gecmiyorsaniz asla dizel düşünmeyin 20.000km yi gecmiyorsaniz ise şahsi tavsiyem yine dizel düşünmeyin. Ben size dizel cephesinde 1.5dci Kadjar öneririm 130.000 civarına alınıyor yada renault Megane olabilir o da 130.000 civarında alınıyor lakin bence benzinli bakin paranız cebinizde kalsın hata lpg ile dizel den fersah fersah avantajlı hale gelir örneğin Corolla alabilirsiniz orta dolu otomatik 95.000tl ye. Ya da 3008 1.2 otomatik 140.000 civarına olabilir yada superb 1.4 tsi alabilirsiniz dizel isterseniz yine 1.6tdi superb alabilirsiniz. 1.0 tsi fabia alabilirsiniz 80.000 e paranız cebinizde kalır vs. Siz yaptığınız km yi yazarsaniz daha uygun bir öneride bulunabiliriz çünkü suan bilmedigimizden çok geniş bir aralık yazdım. Lakin gidip de rapid e captur a 100.000 üzeri vermeyin lütfen :)
 
Hocam araçta göçük çıkıyor. Ayrıca tekerleğin icadından beri kullanılan bir motor var. Honda Türkiye nin tutumu malumken bence civic eski civic değil. Biraz fazla abartıldığını düşünüyorum
Civicin eski civic olmadığı kesin. Siz bunu hangi kriterlere dayanarak söylüyorsunuz bilmiyorum ama ben 1.5 yılı aşkın süredir sahip olduğumuz sedan civice göre söylüyorum.Göçükle ilgili yaşanan sıkıntıları,çözümleri bizzat yaşadık karoser tipi belirtilmediği için değinmedim. Honda Türkiye nin tavrı hiçbir zaman civicin iyi yol tuttuğunu,konforlu olduğunu,yalıtımının zayıf olduğunu yani aracın başarılı ve zayıf yönlerini değiştirmeyecek. Satış sonrası, kimi için etkili bir faktör olabilir ama kişiden kişiye değişir.Belirtilen kriterlerde bu da yazmıyordu.Motor konusunda yukarıda alacak kişinin sürüş profilini belirttiği üzere yorum yaptım.Aracı kendi deneyimlerime istinaden beğendiğim ve konuyu açan kişinin kriterlerine de uygun olduğunu düşündüğüm için tavsiye ettim. Sizde tecrübe ettiğiniz bir araç varsa onu önerebilir veya önermeyebilirsiniz. Başkasının yorumunun alıntı yapıp önerdiği aracın kötü yönlerini yazmak yerine kendi yorumunuzda hangi arabayı tavsiye ettiğinizi yazmak hem konu akışı için faydalı hem de konuyu açan kişi için yararlanıp değerlendirebileceği bir yorum olur kanaatindeyim.Fikrinize saygı duyuyorum biraz fazla abartıldığını düşünüyorsunuz ama bu düşünceye hangi değerlendirmeler neticesinde vardığınızı merak etmiyor da değilim açıkçası. Belirtilen kriterlere, sahip olduğum tecrübeler doğrultusunda yorum yaptım. Corollayı 1 kere şanzımanını test amaçlı sürdüm ,c4ün içinde çok bulunmama rağmen hiç sürmedim,kalanların sadece içinde bulundum. Bu durumda onlar hakkında yorum yapmam doğru olmazdı.
 
Sıfır otomatik kadjar ve superb 140bin tlye alınamıyor malesef keşke alınsa. Senede 10bin kmyi geçeriz ve yakıt fiyatlarına bakınca benzinli araçlara sıcak bakmıyorum. Malum uzun yolda yakıt tüketimi fabrikanın verilerine yakın olsa da istanbul trafiğinde uçuyor. Civicin motorunun eski olduğunu biliyorum ancak fabrika çıkışı lpg olması cazip geliyor. Eco modellerinde bazı parçaların lpgye uyumlu olması için farklı üretilmiş.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bilal
Sıfır otomatik kadjar ve superb 140bin tlye alınamıyor malesef keşke alınsa. Senede 10bin kmyi geçeriz ve yakıt fiyatlarına bakınca benzinli araçlara sıcak bakmıyorum. Malum uzun yolda yakıt tüketimi fabrikanın verilerine yakın olsa da istanbul trafiğinde uçuyor. Civicin motorunun eski olduğunu biliyorum ancak fabrika çıkışı lpg olması cazip geliyor. Eco modellerinde bazı parçaların lpgye uyumlu olması için farklı üretilmiş.
Motorun eski veya yeni olması müşteriyi ilgilendiren bir durum değilki fabrikayı ilgilendiren bir durum. Bir motor başarılıysa veya amacına hitap ediyorsa fabrika maliyet açısından senelerce üretir. Örnek 1.4 d4d aynı motoru ufak geliştirmelerle yıllarca ürettiler. Az yakıyordu ,uzun ömürlüydü yeniden 0 motora arge yapmaya lüzum yoktu.Arabayla yolda giderken kimse ‘ya bu motorunda argesi eski ama napsak’ demeyeceği için bunu düşünmenize gerek bile yok. İsteklerinizi karşıladıktan sonra arge yılının önemi yok. 2jz örneğini de verip iyi akşamlar dilerim.
 
140.000 tl bandında benim de tercihim Honda Civic Hb olurdu.
Ekran Alıntısı1.PNG
 
  • Beğeni
Tepkiler: EmreBHZ ve Bilal
Herkese merhaba, önümüzdeki 2-3 ay içinde yeni araç almayı düşünüyoruz. Araç sıfır olacak bütçemiz 140bin tl civarı az yakan çok kaçmasa da olur :) otomatik olması şart ve 5-6 yıl kullanılacak sorun çıkarmayacak az yakması önemli o yüzden dizel düşünüyoruz ve oturduğumuz bölgede yokuşlar bol. İstanbul trafiğinde de şanzıman sıkıntı çıkartmazsa iyi olur zaten çok hırpalamadan nazik davranırım arabaya genelde.
Aklımdaki seçenekler:
Toyota corolla 1.4d4d multimode
Skoda rapid 1.4tdi dsg
Kia cerato 1.6crdi dct
Renault captur 1.5dci edc
C4 1.6bluehdi etg
Ve honda civic eco cvt lpgli olarak yakıt tüketimi ne kadardır bilmiyorum kullananlar yazarsa sevinirin bir de 1.0tsi motorlara da tutumlu deniliyor ama soru işareti var trafikte tüketimleri ne olur bilemiyorum. Önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
Bol yokuşlu dur-kalk İstanbul trafiğine manuel şanzıman dayanamıyorken bütün markaların çift kavrama şanzımanlarından uzak durun derim. Dizel düşünüyorsanız onun torku da cvt şanzımanları yoruyor. Dizel olursa cvt'leri de eleyin. Seçeneklere otomatikleştirilmiş robotize manueller koymuşsunuz, yokuş destek sistemi temel donanımınız olsun. Yoksa yokuşlarda dur-kalk işleri o şanzımanları da bozar. Ama sürüş keyfi meselesini kafaya takmıyorsanız Corolla çok iyi seçenektir burada. Hatta ekonomi için Fiat 500L 1.3Multijet Dualogic ve yeni C4 Cactus'e de bakmanızı öneririm. Benim tavsiyem tork konvertörlü şanzımanları tercih etmeniz yönünde olur. Sırf bu nedenle Peugeot 308'i öneririm.
Astra da bu noktada ideal bir seçenek gibi dururdu ama ben Opel Türkiye'ye ayıplı mal satma ihtimali yüksek olduğu için hiçbir şekilde güvenmediğimden ve yetkili servislerinden çok çektiğimden kesinlikle önermem.
Civic'i de Astra gibi distribütörü Honda Türkiye yüzünden önermem. Göçen araçların arkasında durmadılar. Ayrıca HB araçlarda bile nadiren de olsa göçük olabiliyor. Kaportada üretim kalitesi açısından markaya yakıştıramadığım ciddi sıkıntılar var. Dacia'da Lada'da olsa çok normal diyeceğim bazı şeyler var. Arabalarda kaporta çizgileri ve açıklıkları tutmayabiliyor. Honda'ya yakışmayan kusurlar var yani. Keşke bu kadar kusurlu üretim yapmasalar, arabayı kullandığımda sürüş kalitesini çok beğenmiştim. :/
 
Sıfır otomatik kadjar ve superb 140bin tlye alınamıyor malesef keşke alınsa. Senede 10bin kmyi geçeriz ve yakıt fiyatlarına bakınca benzinli araçlara sıcak bakmıyorum. Malum uzun yolda yakıt tüketimi fabrikanın verilerine yakın olsa da istanbul trafiğinde uçuyor. Civicin motorunun eski olduğunu biliyorum ancak fabrika çıkışı lpg olması cazip geliyor. Eco modellerinde bazı parçaların lpgye uyumlu olması için farklı üretilmiş.

Şuan Bayilerden 1.4tsi comfortline DSG passat için 152.000tl fiyat aldım lakin N11 de 148.000tl ye satılacak 11 Kasım da. Superb Bayilerden her türlü 140 a alınır hatta dizel de alınabilir 140 a liste fiyatlarına aldanmayın çok iniyorlar. Kadjar ise Dizel Touch manuel 110.000tl civarında siz otomatigini her türlü 140 a alırsınız
 
  • Beğeni
Tepkiler: ugurpanpa
İsteklerinize en uygun araç, Corolla gibi görünüyor. Zevkli sürüş yapamazsınız, keyif alamazsınız, ama her şeyden biraz vardır arabada. Mutlu etmez, ama mutsuz da etmez. Uzun yıllar sorunsuzca kullanabilirsiniz. Yakıt konusunda da iyidir (dizel).
 
  • Beğeni
Tepkiler: ugurpanpa
En zevkli araç aralarında honda Civic.Ama ona lpg li ve Honda türkiye ayıbı olarak baktığım için önermem.Dsg dct ve edc şanzıman önermem.Belli ki kullanıcı olacaksınız.Al sat yapsanız okey 2 yıl binseniz okey ama dediğiniz gibiyse sorun çıkartmaması tercih olur.İstanbul trafiği ve bol yokuş diyorsunuz.Arabayı yokuşta farketmek dahil çift kavramaya yük bindiren şeyler.
Benim nerim tork konvertörlü ve dizel olur.----> Pejo 308
 
Civic i n tam bağımsız arka süspansiyonu ile bozuk yollarımız da yorulmayacaksınız
tork konvertörlü şanzımanı ile çok uzun yıllar sorun çıkarmayacaktır
tam size ideal araç
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bilal
Motorun eski veya yeni olması müşteriyi ilgilendiren bir durum değilki fabrikayı ilgilendiren bir durum. Bir motor başarılıysa veya amacına hitap ediyorsa fabrika maliyet açısından senelerce üretir. Örnek 1.4 d4d aynı motoru ufak geliştirmelerle yıllarca ürettiler. Az yakıyordu ,uzun ömürlüydü yeniden 0 motora arge yapmaya lüzum yoktu.Arabayla yolda giderken kimse ‘ya bu motorunda argesi eski ama napsak’ demeyeceği için bunu düşünmenize gerek bile yok. İsteklerinizi karşıladıktan sonra arge yılının önemi yok. 2jz örneğini de verip iyi akşamlar dilerim.

Motorun eski veya yeni olması nasıl müşteriyi ilgilendiren bir durum değil ? Honda'nın global pazardaki ürün gamında 1.6 atmosferik diye bir motor yok. 1.5 turbo ve 1.0 turbo var..Peki Honda Türkiye neden 1.0 turbo getirmiyor da halen özel ithalat veya ellerindeki 1.6 atmosferik motorları kilitlemeye çalışıyor millete bunu açıklayabilir misiniz ? Ayrıca 1.6 atmosferik Honda TK şanzımanıyla hiç öyle az yakıt da tüketmiyor. Bu motorun avantaj olarak nitelendirebileceğimiz tek noktası uzun ömürlü olması ve bir tık daha uygun bakım maliyetidir. Tercih sebebi de sadece o.
Ayrıca arge'nin önemi yok diyerek verdiğiniz örnek biraz komik olmuş. Yeni hiçbir otomobilde kullanılmayan 2jz'nin bugün kullanılış amacı dayanıklı ve yüklemeye elverişli bir motor olduğu için sadece ve sadece modifiye.
 
Son düzenleme:
Motorun eski veya yeni olması nasıl müşteriyi ilgilendiren bir durum değil ? Honda'nın global pazardaki ürün gamında 1.6 atmosferik diye bir motor yok. 1.5 turbo ve 1.0 turbo var..Peki Honda Türkiye neden 1.0 turbo getirmiyor da halen özel ithalat veya ellerindeki 1.6 atmosferik motorları kilitlemeye çalışıyor millete bunu açıklayabilir misiniz ? Ayrıca 1.6 atmosferik Honda TK şanzımanıyla hiç öyle az yakıt da tüketmiyor. Bu motorun avantaj olarak nitelendirebileceğimiz tek noktası uzun ömürlü olması ve bir tık daha uygun bakım maliyetidir. Tercih sebebi de sadece o.
Ayrıca arge'nin önemi yok diyerek verdiğiniz örnek biraz komik olmuş. Yeni hiçbir otomobilde kullanılmayan 2jz'nin bugün kullanılış amacı dayanıklı ve yüklemeye elverişli bir motor olduğu için sadece ve sadece modifiye.
Yazdıklarım
bana baksana sen BANA BAKSANA!!!! SENDE VAG GRUBUNA AİT BİR ARAÇ MI VAR???? YORUMLARINDAN ÖYLE BİR SEZİ ALDIM ACİL CEVAPLA BAK BAK BAK!!11!!1111 ATMOSFERİK MOTOR BİR TIK DAHA UYGUN BAKIM MIŞTA UZUN ÖMÜRMÜŞTE TAM TSI KULLANCISI LAFLARI BUNLAR GERÇEĞİ PAYLAŞ BİZİMLE
 
bana baksana sen BANA BAKSANA!!!! SENDE VAG GRUBUNA AİT BİR ARAÇ MI VAR???? YORUMLARINDAN ÖYLE BİR SEZİ ALDIM ACİL CEVAPLA BAK BAK BAK!!11!!1111 ATMOSFERİK MOTOR BİR TIK DAHA UYGUN BAKIM MIŞTA UZUN ÖMÜRMÜŞTE TAM TSI KULLANCISI LAFLARI BUNLAR GERÇEĞİ PAYLAŞ BİZİMLE

Aushaushhs nasil anlasildi bu ? Kendimi kamufle ederim diye dusunuyordum yanilmisim :( gercegi paylasiyorum hizli fidesci ve toq kapiciyim ben
 
Istanbul trafiğinde son 2 aracını çift kavramalı şanzıman ile kullanmış bir talihsiz olarak listeden çift kavramaları çıkarmanızı öneririm. Dur kalk trafikte çift kavrama eziyete dönüyor. Manuel şanzımanda ne kadar yoruluyorsam bunda da o kadar yoruluyorum. Tek fark; sol ayağım ağrımıyor.

CVT ya da tam otomatik tercih etmelisiniz. İkisini de trafikte kullanınca dediğimi anlayacaksınız. Çift kavrama ayağınızı frenden çektiğiniz anda hemen harekete geçirmez aracı. İlerleyebilmek için gaza basmanız gerekir, gaz tepkisi de iyi olmadığı ve hemen 2. Vitese geçme eğilimi olduğu için araba silkeler ya da gereğinden fazla hızlanmış olursunuz ve birden ayağınız frene gider. Buna alışabilmek zaman alır bir yana, bazen gerçekten konforu baltalayabiliyor.