f30 kasalarda çok iyidir e90 larda zf6 var f30 larda zf8 tork konvertörlü bir şanzıman sorunsuz vites geçişlerinide hissetmezsiniz zf şanzımanlar zaten tork konvertörlü şanzımanların kralıdır zf8 ler zf6 lardan daha pürüzsüz bu nedenle f30 lar e90 lci şerden biraz daha az yakar özellikle şehir içinde 184 lük motorlar aynı zaten yakıt tüketimi ve yol tutuş performans olarak biçilmiş kaftan performans olarak e90 ile aynılar ikisinide kullanmış biri olarak söylüyorum e90 şehir içi dikkat edilmediği takdirde bile 7,5 civarında yakar Ankara in konuşuyorum f30 6,5 yakar e90 la uzun yol tecrübem çok üst hızlarda seyiretmeme rağmen 5,5 lt altını çiziyorum bu araç 2.0 motor BMW farkını burada gösteriyor 184 lüklerde 150.000 km civarında triger zincirinden ses gelmeye başlar daha öncede olabilir bu motor diğer eski motorlara göre daha sorunsuz ama yani triger konusuna dikkat ederek değişimi yapılmış mi bakımlarına falan bakılarak temizi alınırsa uzun yıllar keyif ile binilir ve aklınızda kesinlikle yer bırakan bir araç olur