Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kaptanmami

Muammer ÖZOĞLU
Asfalt Kurutucu
52
36
Marka
Toyota
Arkadaşlar merhaba. Aşağıdaki kriterlere uygun otomobil satın almayı düşünüyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Yorumlarınızı bekliyorum.

1) 150.000-170.000 TL arası otomatik sedan.
2) Alman grubu önceliğim.
3) Bagaj büyük olmalı.
4) Yakıt konusunda üzmeyecek bir otomobil.

Teşekkürler 🙂.
 
Kusura bakmayın 1.4 tsı için sormuşsunuz ne kadar doğru bir kıstas olur sizin için bilmiyorum ama b6 kasa passat 1.4 tsı otomatik aracımız vardı 3 yıl önce şehir içinde 8 9 civarı yakıyordu uzun yolda 6.5 ile 7 arası
Güzel yorumunuz için teşekkürler. DSG de herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı şimdiye kadar, hem passatta hem superb de.

Bir diğer husus passatı mı önerirsiniz superb yı mi her konuda?
 
İstediğiniz kriterlere göre en uygun araba eğer arka yaşam alanı standart bir C segment kadar beklentiniz yoksa en mantık araç Peugeot 308 olacaktır Bagaj yine standart bir C segment göre büyük Şanzıman ve dizel motor olarak da performans ve yakıt olarak da üzmeyecektir.

1.2 Puretech motor la ilgili çok sorun yaşayan okumuştum ama son kasalarda eğer sorunları giderilmiş ise bu motor seçeneği de alınabilir en azından çok km yapmıyorsanız dizel motor göre bakım maliyetinde karda olursunuz.
 
İstediğiniz kriterlere göre en uygun araba eğer arka yaşam alanı standart bir C segment kadar beklentiniz yoksa en mantık araç Peugeot 308 olacaktır Bagaj yine standart bir C segment göre büyük Şanzıman ve dizel motor olarak da performans ve yakıt olarak da üzmeyecektir.

1.2 Puretech motor la ilgili çok sorun yaşayan okumuştum ama son kasalarda eğer sorunları giderilmiş ise bu motor seçeneği de alınabilir en azından çok km yapmıyorsanız dizel motor göre bakım maliyetinde karda olursunuz.
Yorumunuz için teşekkürler, motor olarak şanzıman olarak mutlaka iyidir, ancak Fransız modeller düşünmüyorum.
 
Güzel yorumunuz için teşekkürler. DSG de herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı şimdiye kadar, hem passatta hem superb de.

Bir diğer husus passatı mı önerirsiniz superb yı mi her konuda?
Biz araç alırken hem passat hem superb e baktık aynı fiyata çok daha dolu olduğu için ayrıca hacim konusu da önemliydi özellikle bagaj, bir de gözümüze daha hoş bir görüntüsü olduğu için superb tercih ettik. Bu arada süspansiyon konforu açısından daha iyi superb passat biraz daha sert bir araç.
Dsg konusuna gelirsek ne passat ta ne superb de dsg konusunda sıkıntı yaşadık ilk günkü kondisyonunda sıkıntısız kullandık ama şunu da eklemek isterim 2013 yılında 2011 model polo 1.4 benzinli dsg araç aldık 2. El annem için onun dsg hissiyatı passat ve superb gibi değil daha sarsıntılı çalışıyor daha gürültülü (yalıtım da büyük etken muhtenelen). Sonuç olarak hiç arıza çıkarmadı şimdiye kadar o da ama passat ve superb de ki kadar başarılı değil.
 
Biz araç alırken hem passat hem superb e baktık aynı fiyata çok daha dolu olduğu için ayrıca hacim konusu da önemliydi özellikle bagaj, bir de gözümüze daha hoş bir görüntüsü olduğu için superb tercih ettik. Bu arada süspansiyon konforu açısından daha iyi superb passat biraz daha sert bir araç.
Dsg konusuna gelirsek ne passat ta ne superb de dsg konusunda sıkıntı yaşadık ilk günkü kondisyonunda sıkıntısız kullandık ama şunu da eklemek isterim 2013 yılında 2011 model polo 1.4 benzinli dsg araç aldık 2. El annem için onun dsg hissiyatı passat ve superb gibi değil daha sarsıntılı çalışıyor daha gürültülü (yalıtım da büyük etken muhtenelen). Sonuç olarak hiç arıza çıkarmadı şimdiye kadar o da ama passat ve superb de ki kadar başarılı değil.
Yorumunuz için teşekkürler.
 
E90 lci 320d yi öneririm 2011-2012 model olan 184 lük motorları öneririm yol tutuş düşük yakıt tüketimi ve performansın dibine vurursunuz ‘babayimben’ dediği gibi BMW vw miş skodaymış bunlar BMW nin yanında konuşulmaz bile BMW ye binen çok iyi bilir
 
E90 lci 320d yi öneririm 2011-2012 model olan 184 lük motorları öneririm yol tutuş düşük yakıt tüketimi ve performansın dibine vurursunuz ‘babayimben’ dediği gibi BMW vw miş skodaymış bunlar BMW nin yanında konuşulmaz bile BMW ye binen çok iyi bilir
Bir üst makyajlı kasaları F 30 lar nasıl bilginiz var mı?
 
Şahsen 'yeni yenidir' mantığıyla hareket eden biriyim araç konusunda.Sırf üst marka olacak ya da dolu paket olacak diye 4-5 yaş küçük veya fazladan 100-150k yol yapmış bir araca yönelmek bana mantıklı gelmiyor.Nihayetinde ne kadar kaliteli olursa olsun bir yıpranma payı ve bozulma riski yüksek olacaktır.
 
Şahsen 'yeni yenidir' mantığıyla hareket eden biriyim araç konusunda.Sırf üst marka olacak ya da dolu paket olacak diye 4-5 yaş küçük veya fazladan 100-150k yol yapmış bir araca yönelmek bana mantıklı gelmiyor.Nihayetinde ne kadar kaliteli olursa olsun bir yıpranma payı ve bozulma riski yüksek olacaktır.
Doğru insan düşünmeden edemiyor dediğinizi. Ancak biraz şans işi. Düşük km araçlarda da arıza olabiliyor bazen, yüksek km araçlarda hiç sıkıntı olmayabiliyor. Nasip biraz🙂
 
Şanzımanı nasıl hiç kullanmadım, örneğin; vites geçişlerini hissettirir mi, DSG gibi mi
sanzimani cok kaliteli, bazilarina gore en kaliteli şanzıman zf8 dir, gecisleri hissettirmez, kolay kolay ariza cikarmaz yolda birakmaz, otomatik sanzimanlard suana kadar kullandigim bana en cok guven veren en kaliteli sanziman diyebilirim
 
Bir üst makyajlı kasaları F 30 lar nasıl bilginiz var mı?

f30 kasalarda çok iyidir e90 larda zf6 var f30 larda zf8 tork konvertörlü bir şanzıman sorunsuz vites geçişlerinide hissetmezsiniz zf şanzımanlar zaten tork konvertörlü şanzımanların kralıdır zf8 ler zf6 lardan daha pürüzsüz bu nedenle f30 lar e90 lci şerden biraz daha az yakar özellikle şehir içinde 184 lük motorlar aynı zaten yakıt tüketimi ve yol tutuş performans olarak biçilmiş kaftan performans olarak e90 ile aynılar ikisinide kullanmış biri olarak söylüyorum e90 şehir içi dikkat edilmediği takdirde bile 7,5 civarında yakar Ankara in konuşuyorum f30 6,5 yakar e90 la uzun yol tecrübem çok üst hızlarda seyiretmeme rağmen 5,5 lt altını çiziyorum bu araç 2.0 motor BMW farkını burada gösteriyor 184 lüklerde 150.000 km civarında triger zincirinden ses gelmeye başlar daha öncede olabilir bu motor diğer eski motorlara göre daha sorunsuz ama yani triger konusuna dikkat ederek değişimi yapılmış mi bakımlarına falan bakılarak temizi alınırsa uzun yıllar keyif ile binilir ve aklınızda kesinlikle yer bırakan bir araç olur
 
f30 kasalarda çok iyidir e90 larda zf6 var f30 larda zf8 tork konvertörlü bir şanzıman sorunsuz vites geçişlerinide hissetmezsiniz zf şanzımanlar zaten tork konvertörlü şanzımanların kralıdır zf8 ler zf6 lardan daha pürüzsüz bu nedenle f30 lar e90 lci şerden biraz daha az yakar özellikle şehir içinde 184 lük motorlar aynı zaten yakıt tüketimi ve yol tutuş performans olarak biçilmiş kaftan performans olarak e90 ile aynılar ikisinide kullanmış biri olarak söylüyorum e90 şehir içi dikkat edilmediği takdirde bile 7,5 civarında yakar Ankara in konuşuyorum f30 6,5 yakar e90 la uzun yol tecrübem çok üst hızlarda seyiretmeme rağmen 5,5 lt altını çiziyorum bu araç 2.0 motor BMW farkını burada gösteriyor 184 lüklerde 150.000 km civarında triger zincirinden ses gelmeye başlar daha öncede olabilir bu motor diğer eski motorlara göre daha sorunsuz ama yani triger konusuna dikkat ederek değişimi yapılmış mi bakımlarına falan bakılarak temizi alınırsa uzun yıllar keyif ile binilir ve aklınızda kesinlikle yer bırakan bir araç olur
Çok teşekkür ederim, bakalım bu fiyat aralığına temizini bulabileceksiniz.
 
f30 kasalarda çok iyidir e90 larda zf6 var f30 larda zf8 tork konvertörlü bir şanzıman sorunsuz vites geçişlerinide hissetmezsiniz zf şanzımanlar zaten tork konvertörlü şanzımanların kralıdır zf8 ler zf6 lardan daha pürüzsüz bu nedenle f30 lar e90 lci şerden biraz daha az yakar özellikle şehir içinde 184 lük motorlar aynı zaten yakıt tüketimi ve yol tutuş performans olarak biçilmiş kaftan performans olarak e90 ile aynılar ikisinide kullanmış biri olarak söylüyorum e90 şehir içi dikkat edilmediği takdirde bile 7,5 civarında yakar Ankara in konuşuyorum f30 6,5 yakar e90 la uzun yol tecrübem çok üst hızlarda seyiretmeme rağmen 5,5 lt altını çiziyorum bu araç 2.0 motor BMW farkını burada gösteriyor 184 lüklerde 150.000 km civarında triger zincirinden ses gelmeye başlar daha öncede olabilir bu motor diğer eski motorlara göre daha sorunsuz ama yani triger konusuna dikkat ederek değişimi yapılmış mi bakımlarına falan bakılarak temizi alınırsa uzun yıllar keyif ile binilir ve aklınızda kesinlikle yer bırakan bir araç olur
F30 da sizce dizel mi benzinli mi(320d-320i ED mi)? Şehir içi kullanıyorum genelde, yılda en fazla 2 defa tatile çıkıyorum. Ortalama 12.000-13.000 km yapıyorum. Yakıt tüketimi konusunda benzinli üzer mi beni?
 
F30 da sizce dizel mi benzinli mi(320d-320i ED mi)? Şehir içi kullanıyorum genelde, yılda en fazla 2 defa tatile çıkıyorum. Ortalama 12.000-13.000 km yapıyorum. Yakıt tüketimi konusunda benzinli üzer mi beni?
320 i ed yakıt tüketimi olarak Ankara içinde eco pro modda kullanıldığında bile 8 lt yakıyor dikkat edilmediği zaman şehir içinde 9- 9,5 lt yakar ama siz tabi çok km yapmadığınız için bir sorun olmaz diye düşünüyorum performans olarak aynılar 320d ile ama en büyük fark benzli olduğu için tapa gaz yaptığında yakıt tüketimi çok yükseliyor dizelde bir yerde sabitleniyor nasıl şanzıman motor uyumu yapmışlarsa artık helal olsun diyorsunuz birde 320ied de kronik sorunlar var
1- bobin ler bozuluyor tahrik hatası veriyor araba ve yaygın
2- yağ eksiltme sorunu bu da 100.000 km lerde falan başlıyor
3- soğutma suyu tesisatından su eksiltme gibi sorunlar ile karşılaşılıyor bunları göz ününde bulundurun bunlara dikkat edin birde diferansiyele bakın çok sert kullanılan araçlarda yağ kaçağı olabiliyor alırken onada dikkat edin 320ied çok iyidir ama dizel benim tercihimdir o torku hissetmek insanı heyecanlandırıyor benim fikrim tabi yardımcı olabilmişimdir inşallah size
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...