bu haftasonu bissürü çıkmacı gezdikten sonra nihayet orijinal jant göbeklerini bulabildim. henüz detaylıca temizleyip fotoğraflarını çekmeye fırsatım olmadı ama yeni boyanmış jantların üstünde çok da sırıtmadılar baya iyi kondisyondalar. sadece gözüme biraz, ne bileyim feminen geldi araba zaten sevimli ve toparlak, bijonlar açıktayken bence biraz daha kaslı gösteriyordu arabayı (bilimsel değil sadece hisler). bakacağız...

Ekli dosyayı görüntüle 50616
jant göbeği bir arabaya yapılacak en büyük iyiliktir :D
 
bu haftasonu bissürü çıkmacı gezdikten sonra nihayet orijinal jant göbeklerini bulabildim. henüz detaylıca temizleyip fotoğraflarını çekmeye fırsatım olmadı ama yeni boyanmış jantların üstünde çok da sırıtmadılar baya iyi kondisyondalar. sadece gözüme biraz, ne bileyim feminen geldi araba zaten sevimli ve toparlak, bijonlar açıktayken bence biraz daha kaslı gösteriyordu arabayı (bilimsel değil sadece hisler). bakacağız...

Ekli dosyayı görüntüle 50616
Yalnız var ya, çok çok iyi olmuş. Arabayı ayrıcalıklı yapmış. Eski krom Taunus göbekleri ve Vosvos göbekleri gibi bu da çok çok iyi olmuş
 
IMG_3387.jpeg


okşan hanım 190.254 km bakımı mobil 10w40 yağ filtron hava yağ polen ve benzin filtreleri değişti. çok sık bakıma girmeye başladığı için bu sefer mahle & lm 5w40 koymadım açıkçası mobil ve filtron'dan da memnun kalacağımı düşünüyorum. ön tekerlerin birinden bi yerinden sürtme sesi geliyordu sağ ön aks kafasındaki somun gevşemiş o sıkıldı davlumbaz biraz yerinden oynamış o geri oturtulup sıkıldı, sesi bikaç hafta dinleyeceğim şimdilik çözüldü gibi.

bakımı bitirip tam eve varmıştım otoparkın önündeki ışıktan kalkarken arabayı 1'e geçiremedim yanlışlıkla 3'te kaldırdım sonra baktım ki yanlışlıkla değilmiş okşan 1'e geçmiyor hatta 1-2-R soldaki viteslerin hiçbiri yok. trafiksiz ara yollardan geze geze ışıklı yokuşlardan kaçmaya çalışarak bir miktar da baskı balatamı üzerek geri sanayiye vardım liftin üstünde arabanın içinde oturtulduğum için tam göremedim ama vites kolunun altında küçük bir demir parçası erimiş yok olmuş o an bulamayacağımız için elimizdekini kaynak ile kurtardık baya da iyi oldu eve dönebildim. işçilikleri sağolsunlar çok sembolik aldıkları için buraya veya bakım maliyetleri başlığına yazmayı anlamlı bulmuyorum.

boğaz kelebeği değişiminden sonra özellikle son bikaç aydır günden güne artan tekleme ve benzin kokusuna da henüz net bir teşhis koyamadık ve çözüme ulaştıramadık. bi distribütör kaldı ellemediğim onun da orijinalini ve uğraşacak ustayı henüz bulamadım, şimdilik kullanmaya bir engel değil gibi. tşk 🌺
 
okşan hanım bu sabah itibariyle ilana girmeden satıldı. 3 sene 42 bin km hiç çekici sırtı görmeden kimseye muhtaç etmeden beni her yere götürdü getirdi, ilk arabam olduğu için kafamın istediği yere çekip gitme özgürlüğümü de ilk bu arabayla deneyimledim. çok şey öğretti, çok insanla tanıştırdı, iyi kötü bir araba nasıl idame ettirilir görmüş oldum. evet bu pololar çok nazlı arabalarmış, evet artık parçası bulunmuyor ben de bunları bu kadar bilmeden almıştım çokça emek ve uğraş sarfetsem de büyük ölçüde eğlenceli bir deneyimdi. ha öyle insanların dediği gibi çok bi para da harcatmadı ne motoru açıldı ne şanzımanı açıldı masrafları burada da zaman zaman yazdığım gibi öyle çok acımasız rakamlar olmadı. çok karakterli bir arabaydı huyuna suyuna gitmen gerekiyor falan bunları hep deneyerek öğrendik yazdık çizdik neyse artık 😄 sonuç olarak ben okşan'dan razı idim umarım yeni sahibi de kazasız belasız kullanır. konuyu buraya kadar okuyan olduysa sevgilerimle..
 
Son düzenleme: