KAPALI 20.000 TL BÜTÇELİ NİSPETEN HIZLI VE SORUNSUZ ARAÇ ARAYIŞI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

a_tektas

Asfalt Kurutucu
37
20.000 denkleştirip araba arayışına çıktım corsa b baktım çürük çıktı punto 1 baktım usta parçasını bulamazsın dedi her seferinde elim boş döndüm tavsiyelerinizi beklerim.
 
kardeşim hayır megane2 hb 2 ay önce aldım :D çok ucuza aldım değişen yok etek altı boya 3000 tl hasar kaydı ama sadece aynaları kırılmış o yüzden adam 20bin tl hasar kayıtlı megane2 yi 36 ya veriyor ben çok ucuza aldım
Bundan 4 sene önce megane1 i 25bin tlye sattık. Sizin şuan megane2 o fiyata almanız biraz garip geldi bu piyasada özellikle..
 
kesinlikle öyle, hatta alacağınız araba yüksek km li ise elinizde motor temizleme katkısı alın ve dolu depoya boşaltın,yüksek oranda performans alabilirsiniz motor katkısından
Bu konuda bir uyarı yapmak istedim. Motor temizleme katkısı depoda az yakıt var iken katılmalı ve yakıt bitene kadar yüksek devir çevirerek gidilmelidir. yoksa bu katkılar özellikle 8-10 yaş arası bir aracın deposuna konur ise yılların biriktirmiş olduğu tortuları depo duvarlarından söküp yakıta karışmasına neden olmakta ve bir anda başta benzin pompası olmak üzere enjeksiyon vs kısımlarda tıkanmalara neden olabilmektedir.
Bundan dolayı dolu depoya koymayınız. Arkadaşın Opel Corsa sı vardı. Maraş a giderken katmış dolu depoya İstanbul dan yola çıkımış Maraş a yaklaşırken bir anda kanlmış araç. Servis vs de bulamamış çok sıkıntı çekmişlerdi. Servis elemanı ne yaptınız demiş o da dolu depoya katkı attım demiş. Eleman siz katkı katınca depo içindeki tortular kalkmış ve yakıtınız buaralara gelirken azaldığı için tıkanmaya neden olmuş demiş.
 
Bu konuda bir uyarı yapmak istedim. Motor temizleme katkısı depoda az yakıt var iken katılmalı ve yakıt bitene kadar yüksek devir çevirerek gidilmelidir. yoksa bu katkılar özellikle 8-10 yaş arası bir aracın deposuna konur ise yılların biriktirmiş olduğu tortuları depo duvarlarından söküp yakıta karışmasına neden olmakta ve bir anda başta benzin pompası olmak üzere enjeksiyon vs kısımlarda tıkanmalara neden olabilmektedir.
Bundan dolayı dolu depoya koymayınız. Arkadaşın Opel Corsa sı vardı. Maraş a giderken katmış dolu depoya İstanbul dan yola çıkımış Maraş a yaklaşırken bir anda kanlmış araç. Servis vs de bulamamış çok sıkıntı çekmişlerdi. Servis elemanı ne yaptınız demiş o da dolu depoya katkı attım demiş. Eleman siz katkı katınca depo içindeki tortular kalkmış ve yakıtınız buaralara gelirken azaldığı için tıkanmaya neden olmuş demiş.
valla mantıklı,ben dolu depoya konuluyor biliyordum.
 
:):)
X3 743 bin TL
X4 1.3 milyon TL
X5 1 milyon 330 bin TL
X6 2.6 milyon TL
Ford Mustang 2 milyon TL
Jeep Grand Cherokee 1 milyon 650 bin TL
Jeep Wrangler 1 milyon 500 bin TL
Mercedes GLE 3 milyon TL
Mercedes GLS 3.5 milyon TL
 
  • Beğeni
Tepkiler: Alper45
14 bine alınan hgtden hayır gelir mi bilmem diye açtım ama fena gözükmüyor .

3-4 bin harcayıp çok güzel bir hale getirilebilir . Önce kaportadaki problemler halledilir sonra triger kimde değişti bilmiyorum ama 1.6 larinkini bile herkes değiştiremiyor değiştirsede sente tutturamiyor . Sentede aracı çok etkiliyor . Yani keyfi olarak triger değişebilir .

Yeni alınan arabada adettir , bir bakıma sokulur , baskı balata ve rutin bakimlarda yapılırsa güzel olur , almışken ateşlemede komple yenilenmeli :)

Birde bu araçlarda bazı problemler olabiliyor , devir dalgalanması - ışıkta beklerken stop etme . Buna sebep olan sensörlerde değişirse tamam :)

Yalnız bu aracı almadan önce usta bulmak lazım , alacak kişi büyükşehirde ise tamam ama Kocaeli'de bile ben buna bakamam diyen ustalar oluyor . Önce arabanın ustasını bulmak lazım . Malum 2.0 20V 5Silindir farklı bir motor ...

Lenovo K53a48 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: a_tektas
14 bine alınan hgtden hayır gelir mi bilmem diye açtım ama fena gözükmüyor .

3-4 bin harcayıp çok güzel bir hale getirilebilir . Önce kaportadaki problemler halledilir sonra triger kimde değişti bilmiyorum ama 1.6 larinkini bile herkes değiştiremiyor değiştirsede sente tutturamiyor . Sentede aracı çok etkiliyor . Yani keyfi olarak triger değişebilir .

Yeni alınan arabada adettir , bir bakıma sokulur , baskı balata ve rutin bakimlarda yapılırsa güzel olur , almışken ateşlemede komple yenilenmeli :)

Birde bu araçlarda bazı problemler olabiliyor , devir dalgalanması - ışıkta beklerken stop etme . Buna sebep olan sensörlerde değişirse tamam :)

Yalnız bu aracı almadan önce usta bulmak lazım , alacak kişi büyükşehirde ise tamam ama Kocaeli'de bile ben buna bakamam diyen ustalar oluyor . Önce arabanın ustasını bulmak lazım . Malum 2.0 20V 5Silindir farklı bir motor ...

Lenovo K53a48 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
uğraşılabilir :) düşünsene ışıktan bi kalkıyorsun FR cıları falan yiyorsun :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: kenblock
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...