2007-2008 Arası Otomatik Jetta Alacağım Yardım :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

serkanbb06

Profesör
28 Ocak 2017
109
89
1,035
Arkadaşlar merhaba 2. el 2008 dönemi Jetta bakan biri olarak aklıma takılan bir iki soru var cevaplarınızı bekliyorum
1f642.png


Şimdi yorumlarda YouTube da falan okudum izledim de
Bu dsgler de kavrama bitirme olayı sıkça başa geliyormuş
Anladığım kadarıyla baskı balata mantığı bu yani bir arıza değil ve dsg'li bir aracın varsa elbette bitecek kavraman.

- Şimdi benim alacağım araç mesela110 bin de dsg bu kavrama bitirse maliyet ne çıkar?
- Almak üzere olduğum 2. el araç için kavrama durumunu nasıl anlarım?
- Forum sitelerinden , yorumlardan okuduğum kadarıyla yokuşta titreme 1.- 2. viteste titreme gibi problemler oluyormuş hadi buna dikkat ederim de bunlar dışında önermeniz gereken bir şey var mıdır?
- Ve 2008-2007 civarında DSG olmayan tork konvertörlü şanzımana sahip araçlarda var onları mı tercih etsem DSG ye göre daha mı az arıza riski veya kavrama bitirme süresi?

İkinci elde Dsg veya otomatik vites araç almak gerçekten zor sanırım
1f642.png
:)
Teşekkürler ilginiz için şimdiden
1f642.png
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
DSG güzel şanzıman, dayanıklılık dışında eksi bir yönü yok diyebilirim.
Tork konvertörlülerde pek bir problem yaşanmaz ancak ikinci el DSG alırken dikkat etmek gerekiyor. Kullanım bu şanzımanın ömrünü belirleyen önemli bir etken.
Kavrama durumunu bir kaç belirti dışında anlamanız zor, dolayısıyla servis ekspertizi şart. Çıkaracağı maliyet mekanik hasar durumuna göre çok değişken olabiliyor, bu sebeple net bir rakamdan bahsetmek zor (Minimum 5k'yı gözden çıkarın)
Tork konvertörlü Jetta kullandım bir süre 2008 yılında 2007 model 1.6 hitler motor..Kötü müydü, değildi..Bir DSG konforu ve performansı vermiyor, çok yakıyor fakat daha sorunsuz..Dolayısıyla burada sizin kullanım alışkanlıklarınız ön plana çıkıyor
Yeni jenerasyon bir dsg olsa iyi niyet garantisi vs.. problem yaşamazsınız.Ancak alacağınız araçta yaşını ve full servis bakımlı olmadığını var sayarsak dsg sorunu baş ağrıtabilir..Tork konvertörlü daha iyi bir tercih olacaktır
 

Porsche

GALERİCİ
8 Eyl 2016
11,127
23,291
6,520
İstanbul
Marka
Zirai Traktör
Merhabalar,

Alacağınız Jetta'nın ömrü boyunca bakımları "yetkili servis" tarafından yapılmışsa "iyi niyet garantisi" adı altında bir durumla karşılaşacaksınız. Bu sayede DSG'nin sorunları sizden sadece işçilik ücreti alınarak çözülecek fakat araç bakımlara sanayiye gittiyse o zaman bu garanti kapsamına maalesef giremiyorsunuz. Kavrama değişim masrafı ortalama 1500-2000 arasında değişiyor diye biliyorum ama bu ücret sanayi veya tanıdık ustalarda daha aşağıya çekilebilir.

Almak istediğiniz aracın kavuşmasının bitmeye başladığını aynen diğer forumlarda gördüğünüz gibi anlayabilirsiniz. Eğer DSG'li araç alırsanız da park ederken ilk olarak vitesi "D" konumunda "N" konumuna akabinde el frenini çekip "P" konumuna almanızı tavsiye ederim bu şekilde DSG'nin ömrünü uzatmış olursunuz.

Benim tavsiyem ise gerçekten çok fazla temiz bir DSG bulmadıkca yanaşmamanız çünkü o zamanlarda çıkan DSG'lerin genelinde sorun çıkma ihtimali var ama yine dediğim gibi İstanbul dışında bulunan temiz araçları degerlendirebilirsiniz. Tork konvertörlü şanzımanları ise kesinlikle tavsiye ederim. O yıllarda pek hızlı değiller, yakıt tüketimini 1.5 2 litre yukarılara taşıyorlar ama gerçekten sağlamdırlar şanzıman konusunda aklınızda soru işareti olmaz fakat bu demek değildir ki o şanzıman bozulmaz tabikide bozulabilir çünkü bunlar neticede kul yapımı olan şeyler. Ama yinede tork konvertörlü şanzıman ile içiniz bir çıt daha rahat olacaktır.
 

serkanbb06

Profesör
28 Ocak 2017
109
89
1,035
DSG güzel şanzıman, dayanıklılık dışında eksi bir yönü yok diyebilirim.
Tork konvertörlülerde pek bir problem yaşanmaz ancak ikinci el DSG alırken dikkat etmek gerekiyor. Kullanım bu şanzımanın ömrünü belirleyen önemli bir etken.
Kavrama durumunu bir kaç belirti dışında anlamanız zor, dolayısıyla servis ekspertizi şart. Çıkaracağı maliyet mekanik hasar durumuna göre çok değişken olabiliyor, bu sebeple net bir rakamdan bahsetmek zor (Minimum 5k'yı gözden çıkarın)
Tork konvertörlü Jetta kullandım bir süre 2008 yılında 2007 model 1.6 hitler motor..Kötü müydü, değildi..Bir DSG konforu ve performansı vermiyor, çok yakıyor fakat daha sorunsuz..Dolayısıyla burada sizin kullanım alışkanlıklarınız ön plana çıkıyor
Yeni jenerasyon bir dsg olsa iyi niyet garantisi vs.. problem yaşamazsınız.Ancak alacağınız araçta yaşını ve full servis bakımlı olmadığını var sayarsak dsg sorunu baş ağrıtabilir..Tork konvertörlü daha iyi bir tercih olacaktır






Merhabalar,

Alacağınız Jetta'nın ömrü boyunca bakımları "yetkili servis" tarafından yapılmışsa "iyi niyet garantisi" adı altında bir durumla karşılaşacaksınız. Bu sayede DSG'nin sorunları sizden sadece işçilik ücreti alınarak çözülecek fakat araç bakımlara sanayiye gittiyse o zaman bu garanti kapsamına maalesef giremiyorsunuz. Kavrama değişim masrafı ortalama 1500-2000 arasında değişiyor diye biliyorum ama bu ücret sanayi veya tanıdık ustalarda daha aşağıya çekilebilir.

Almak istediğiniz aracın kavuşmasının bitmeye başladığını aynen diğer forumlarda gördüğünüz gibi anlayabilirsiniz. Eğer DSG'li araç alırsanız da park ederken ilk olarak vitesi "D" konumunda "N" konumuna akabinde el frenini çekip "P" konumuna almanızı tavsiye ederim bu şekilde DSG'nin ömrünü uzatmış olursunuz.

Benim tavsiyem ise gerçekten çok fazla temiz bir DSG bulmadıkca yanaşmamanız çünkü o zamanlarda çıkan DSG'lerin genelinde sorun çıkma ihtimali var ama yine dediğim gibi İstanbul dışında bulunan temiz araçları degerlendirebilirsiniz. Tork konvertörlü şanzımanları ise kesinlikle tavsiye ederim. O yıllarda pek hızlı değiller, yakıt tüketimini 1.5 2 litre yukarılara taşıyorlar ama gerçekten sağlamdırlar şanzıman konusunda aklınızda soru işareti olmaz fakat bu demek değildir ki o şanzıman bozulmaz tabikide bozulabilir çünkü bunlar neticede kul yapımı olan şeyler. Ama yinede tork konvertörlü şanzıman ile içiniz bir çıt daha rahat olacaktır.


Gerçekten çok teşekkür ederim her iki yorumu da belki 5'er kez okudum ve aklıma kazıdım. Bu süreçte kılavuzum olacak bu yorumlarınız diyebilirim.

Lakin beni cezbeden şöyle bir durum var:
Mesela DSG veya tork konvertörlü değil de manuel alsam...
-Öncelikle trafikte vitesten bıktım,
-Eşime öğretmem gerekecek,

Şu durumda 7 ileri DSG sadece 1.4 TSİ motorlarda mevcut diye biliyorum. Eğer DSG şanzımanı elersem motor seçeneği olarak 1.6 MPİ motor veya FSİ motorlu araçlar kalacak.

Yani DSG alırsam 1.4 TSİ gibi Yeni nesil bir motora da sahip olmuş olacağım. Bu kısım beni bir cezbediyor çünkü eğer TSİ alırsam LPG uygulatacağım (bunu da çok araştırdım ve net kararım lpg uyumlu bir TSİ alacağım) hem ayağımın altında TSİ'nin gücü olacak hemde DSG'nin konforu.


Kısada bir araştırma yaptım ve manuel bir şanzımanında baskı balatasını 800 TL ye yaptırabiliyorsun ve dün fiyat aldım "kavrama değişimi 2000 civarı, düşerde veya artarda bu fiyat" dedi. Bahsettiğiniz şekilde kullanılmış yorulmamış bir DSG arayacağım.


Sonuç olarak aklıma yatan 1.4 TSİ DSG 2008 Jetta :) Ve "kısmetten öte köy Yok" demişler o yüzden göreceğiz süreci buradan sizle de paylaşacağım. Tekrardan çok teşekkür ederim ilginiz için :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Porsche

GALERİCİ
8 Eyl 2016
11,127
23,291
6,520
İstanbul
Marka
Zirai Traktör
Gerçekten çok teşekkür ederim her iki yorumu da belki 5'er kez okudum ve aklıma kazıdım. Bu süreçte kılavuzum olacak bu yorumlarınız diyebilirim.

Lakin beni cezbeden şöyle bir durum var:
Mesela DSG veya tork konvertörlü değil de manuel alsam...
-Öncelikle trafikte vitesten bıktım,
-Eşime öğretmem gerekecek,

Şu durumda 7 ileri DSG sadece 1.4 TSİ motorlarda mevcut diye biliyorum. Eğer DSG şanzımanı elersem motor seçeneği olarak 1.6 MPİ motor veya FSİ motorlu araçlar kalacak.

Yani DSG alırsam 1.4 TSİ gibi Yeni nesil bir motora da sahip olmuş olacağım. Bu kısım beni bir cezbediyor çünkü eğer TSİ alırsam LPG uygulatacağım (bunu da çok araştırdım ve net kararım lpg uyumlu bir TSİ alacağım) hem ayağımın altında TSİ'nin gücü olacak hemde DSG'nin konforu.


Kısada bir araştırma yaptım ve manuel bir şanzımanında baskı balatasını 800 TL ye yaptırabiliyorsun ve dün fiyat aldım "kavrama değişimi 2000 civarı, düşerde veya artarda bu fiyat" dedi. Bahsettiğiniz şekilde kullanılmış yorulmamış bir DSG arayacağım.


Sonuç olarak aklıma yatan 1.4 TSİ DSG 2008 Jetta :) Ve "kısmetten öte köy Yok" demişler o yüzden göreceğiz süreci buradan sizle de paylaşacağım. Tekrardan çok teşekkür ederim ilginiz için :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Ne demek hocam :). Yanlız LPG'li TSI hiç ama hiç önermiyorum @motorsinann çok daha iyi açıklar. Diyelim taktırdınız başınız hiç ummadığınız zamanlarda çok ağrıyabilir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan

serkanbb06

Profesör
28 Ocak 2017
109
89
1,035
Ne demek hocam :). Yanlız LPG'li TSI hiç ama hiç önermiyorum @motorsinann orsinann çok daha iyi açıklar. Diyelim taktırdınız başınız hiç ummadığınız zamanlarda çok ağrıyabilir.

Onlarca sayfa yorum okudum, hatta bir arkadaş Onur sanırım üye adı 80.000 km kullanıcı deneyimini birebir anlattı. Bazı sorunlar yaşadı mı yaşadı evet ama ben benzinde binebileceğimi zannetmiyorum :)
Tamam kabul teknolojisi gereği Zaten az yakıyor ama kime göre neye göre derim :) çünkü bana göre 100 km'de 50 kuruş çok fazla. Ha bunu LPG'de en fazla 30 kuruşa düşürebilirim bu da beni idare ettirir.
Çok fazla kullanıcıya eriştim hepsi memnunum dedi. O yüzden bu yönde bir karar aldım.

Ya da bunların hepsini bir kenara bırakıp az önce sahibinde gördüğüm 2008 tork konvertörlü golf MK5'i mi düşünsem 90 bin km'de :)

Bakalım düğünüm var 7 gün sonra. 8. Gün kararım netleşecek :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Porsche

GALERİCİ
8 Eyl 2016
11,127
23,291
6,520
İstanbul
Marka
Zirai Traktör
Onlarca sayfa yorum okudum, hatta bir arkadaş Onur sanırım üye adı 80.000 km kullanıcı deneyimini birebir anlattı. Bazı sorunlar yaşadı mı yaşadı evet ama ben benzinde binebileceğimi zannetmiyorum :)
Tamam kabul teknolojisi gereği Zaten az yakıyor ama kime göre neye göre derim :) çünkü bana göre 100 km'de 50 kuruş çok fazla. Ha bunu LPG'de en fazla 30 kuruşa düşürebilirim bu da beni idare ettirir.
Çok fazla kullanıcıya eriştim hepsi memnunum dedi. O yüzden bu yönde bir karar aldım.

Ya da bunların hepsini bir kenara bırakıp az önce sahibinde gördüğüm 2008 tork konvertörlü golf MK5'i mi düşünsem 90 bin km'de :)

Bakalım düğünüm var 7 gün sonra. 8. Gün kararım netleşecek :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Öncelikle allah mesud etsin hocam :). Memnun olanlar illaki var fakat ill çıktığı günden hemen her türlü TSI motoru deneyimlemis biri olarak tavsiye etmiyorum. Onun yerine Golf Mk5 bakmanızı tavsiye ederim tabii FSI motorlardansa oda LPG konusunda sıkıntı çıkaracaktır.
 

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Gerçekten çok teşekkür ederim her iki yorumu da belki 5'er kez okudum ve aklıma kazıdım. Bu süreçte kılavuzum olacak bu yorumlarınız diyebilirim.

Lakin beni cezbeden şöyle bir durum var:
Mesela DSG veya tork konvertörlü değil de manuel alsam...
-Öncelikle trafikte vitesten bıktım,
-Eşime öğretmem gerekecek,

Şu durumda 7 ileri DSG sadece 1.4 TSİ motorlarda mevcut diye biliyorum. Eğer DSG şanzımanı elersem motor seçeneği olarak 1.6 MPİ motor veya FSİ motorlu araçlar kalacak.

Yani DSG alırsam 1.4 TSİ gibi Yeni nesil bir motora da sahip olmuş olacağım. Bu kısım beni bir cezbediyor çünkü eğer TSİ alırsam LPG uygulatacağım (bunu da çok araştırdım ve net kararım lpg uyumlu bir TSİ alacağım) hem ayağımın altında TSİ'nin gücü olacak hemde DSG'nin konforu.


Kısada bir araştırma yaptım ve manuel bir şanzımanında baskı balatasını 800 TL ye yaptırabiliyorsun ve dün fiyat aldım "kavrama değişimi 2000 civarı, düşerde veya artarda bu fiyat" dedi. Bahsettiğiniz şekilde kullanılmış yorulmamış bir DSG arayacağım.


Sonuç olarak aklıma yatan 1.4 TSİ DSG 2008 Jetta :) Ve "kısmetten öte köy Yok" demişler o yüzden göreceğiz süreci buradan sizle de paylaşacağım. Tekrardan çok teşekkür ederim ilginiz için :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Onlarca sayfa yorum okudum, hatta bir arkadaş Onur sanırım üye adı 80.000 km kullanıcı deneyimini birebir anlattı. Bazı sorunlar yaşadı mı yaşadı evet ama ben benzinde binebileceğimi zannetmiyorum :)
Tamam kabul teknolojisi gereği Zaten az yakıyor ama kime göre neye göre derim :) çünkü bana göre 100 km'de 50 kuruş çok fazla. Ha bunu LPG'de en fazla 30 kuruşa düşürebilirim bu da beni idare ettirir.
Çok fazla kullanıcıya eriştim hepsi memnunum dedi. O yüzden bu yönde bir karar aldım.

Ya da bunların hepsini bir kenara bırakıp az önce sahibinde gördüğüm 2008 tork konvertörlü golf MK5'i mi düşünsem 90 bin km'de :)

Bakalım düğünüm var 7 gün sonra. 8. Gün kararım netleşecek :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

LPG'ye karşı bir insanım. FSI ve TSI motorlar için ise LPG ölümdür..Son geliştirilen direct liqui max diye bir LPG sistemi var, onun uyumlu olduğundan bahsediliyor..Ancak kaç kişi sorun yaşamadan kullanmıştır orası muamma.
LPG az falan yakmıyor. Az yakma muhabbeti tamamen amacından saptırılmış. Benzinli araç normalde 7 LT benzin yakıyorsa en az 8-9 LT LPG yakıyor. LPG'nin birim fiyatı benzin ve motorine kıyasla ucuz olduğu için insanlar uygun olduğunu düşünüyor. Ancak gel gelelim astarı yüzünden pahalıya geliyor.
Sözde yakıt tasarrufu için gelişmiş bir LPG sistemine en az 3000 TL vereceksiniz..Bunu ruhsata işletmek, kullanım esnasında yaşadığınız problemleri vs.. hesaba katarsanız bu tutarı amorti etmek ve benzinli bir araca kıyasla kara geçmek için kaç km yapmanız ve kaç yıl geçmesi gerekiyor..Önemli olan bunun hesabını yapmak
İlla LPG taktıracaksanız hitler motor ve tork konvertörlü şanzıman kombinasyonuna sahip bir Jetta'ya taktırmanızı öneririm
FSI veya TSI motora taktıracaksanız şimdiden geçmiş olsun diyorum
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,019
7
51,352
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
LPG'ye karşı bir insanım. FSI ve TSI motorlar için ise LPG ölümdür..Son geliştirilen direct liqui max diye bir LPG sistemi var, onun uyumlu olduğundan bahsediliyor..Ancak kaç kişi sorun yaşamadan kullanmıştır orası muamma.
LPG az falan yakmıyor. Az yakma muhabbeti tamamen amacından saptırılmış. Benzinli araç normalde 7 LT benzin yakıyorsa en az 8-9 LT LPG yakıyor. LPG'nin birim fiyatı benzin ve motorine kıyasla ucuz olduğu için insanlar uygun olduğunu düşünüyor. Ancak gel gelelim astarı yüzünden pahalıya geliyor.
Sözde yakıt tasarrufu için gelişmiş bir LPG sistemine en az 3000 TL vereceksiniz..Bunu ruhsata işletmek, kullanım esnasında yaşadığınız problemleri vs.. hesaba katarsanız bu tutarı amorti etmek ve benzinli bir araca kıyasla kara geçmek için kaç km yapmanız ve kaç yıl geçmesi gerekiyor..Önemli olan bunun hesabını yapmak
İlla LPG taktıracaksanız hitler motor ve tork konvertörlü şanzıman kombinasyonuna sahip bir Jetta'ya taktırmanızı öneririm
FSI veya TSI motora taktıracaksanız şimdiden geçmiş olsun diyorum
Tümüne katılıyorum.
En iyimser tahminle LPG, benzine göre %30 tasarruf sağlıyor. Hiç sorun yaşanmazsa, dönüşüm masrafı ve ayrı filtre vb bakımlarıyla beraber maliyetini hesaplamanız konsunda yardımcı olur diye belirteyim dedim. Ciddi yol yapmanız gerekir :)
 

LiveForSpeed

Profesör
30 Ocak 2017
292
437
1,395
Kocaeli
Marka
Volkswagen
O kasa Jetta ve Golf'lerdeki otomatik şanzıman 6 ileri olanı DSG değil, sıkıntısız ve güzel.7 ilerisi sorunlu bence bulaşmayın.
Performansı FSİ ve TSİ motora göre daha düşük olan MPİ+LPG kombinasyonu güzel olur.LPG'ye uyumu çok iyidir, uzun ömürlüdür.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: serkanbb06

serkanbb06

Profesör
28 Ocak 2017
109
89
1,035
Öncelikle allah mesud etsin hocam :). Memnun olanlar illaki var fakat ill çıktığı günden hemen her türlü TSI motoru deneyimlemis biri olarak tavsiye etmiyorum. Onun yerine Golf Mk5 bakmanızı tavsiye ederim tabii FSI motorlardansa oda LPG konusunda sıkıntı çıkaracaktır.




Tümüne katılıyorum.
En iyimser tahminle LPG, benzine göre %30 tasarruf sağlıyor. Hiç sorun yaşanmazsa, dönüşüm masrafı ve ayrı filtre vb bakımlarıyla beraber maliyetini hesaplamanız konsunda yardımcı olur diye belirteyim dedim. Ciddi yol yapmanız gerekir :)



LPG'ye karşı bir insanım. FSI ve TSI motorlar için ise LPG ölümdür..Son geliştirilen direct liqui max diye bir LPG sistemi var, onun uyumlu olduğundan bahsediliyor..Ancak kaç kişi sorun yaşamadan kullanmıştır orası muamma.
LPG az falan yakmıyor. Az yakma muhabbeti tamamen amacından saptırılmış. Benzinli araç normalde 7 LT benzin yakıyorsa en az 8-9 LT LPG yakıyor. LPG'nin birim fiyatı benzin ve motorine kıyasla ucuz olduğu için insanlar uygun olduğunu düşünüyor. Ancak gel gelelim astarı yüzünden pahalıya geliyor.
Sözde yakıt tasarrufu için gelişmiş bir LPG sistemine en az 3000 TL vereceksiniz..Bunu ruhsata işletmek, kullanım esnasında yaşadığınız problemleri vs.. hesaba katarsanız bu tutarı amorti etmek ve benzinli bir araca kıyasla kara geçmek için kaç km yapmanız ve kaç yıl geçmesi gerekiyor..Önemli olan bunun hesabını yapmak
İlla LPG taktıracaksanız hitler motor ve tork konvertörlü şanzıman kombinasyonuna sahip bir Jetta'ya taktırmanızı öneririm
FSI veya TSI motora taktıracaksanız şimdiden geçmiş olsun diyorum


Çok uzundur araştırıyorum TSİ motorlara lpg işini. Açıkcası 2 seçenek var ikisinden birini gerçekleştireceğim. Ya atmosferik 1.6 tork konvertörlü ya da 1.4 TSİ DSG alıp lpg uygulatacağım.

Çünkü piyasada neredeyse 10 kullanıcıyla konuştum sorunsuz kullanıyorlar ve en az kullananı 15 bin km kullanmış.

Dikkat etmemiz gereken düzenli Boğaz kelebeği bakımı ve filtre, enjektör kontrolleri dediler

Eğer alırsam 1.4 TSİ İstanbul'da isim yapmış bir firmaya gidip taktıracağım LPG'yi (Ankara'da yaşıyorum)

Tasarrufa gelince de benzin+lpg şehir içi Ankara'da 30 kuruş maksimum diyorlar ( son zamdan önce) şehirlerarasıysa 19-22 kuruş arasını gördüm diyenler var. Benzinde 45 kuruş yakan araç 15 kuruş km başı tasarruf yapsa 10 bin km de 1.500 tl tasarruf 20 bin km de 3.000 tl. Ben minimum 5-6 yıl binmek istiyorum arabama o yüzden mantıklı geliyor ve sürekli uzun yol yapacağım. Ankara/Nallıhan arası :)

Göreceğiz şartlar bizi nereye götürecek bakalım.

Veyahutta şu ilandaki aracı alacağım sizlerin değerli yorumlarına uyarak :) maceraya atılmayacak :)

Sahibinden ilan no: 461153938


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Son düzenleme:

serkanbb06

Profesör
28 Ocak 2017
109
89
1,035
O kasa Jetta ve Golf'lerdeki otomatik şanzıman 6 ileri olanı DSG değil, sıkıntısız ve güzel.7 ilerisi sorunlu bence bulaşmayın.
Performansı FSİ ve TSİ motora göre daha düşük olan MPİ+LPG kombinasyonu güzel olur.LPG'ye uyumu çok iyidir, uzun ömürlüdür.

Evet arayaşımın bir bölümü de bu yönde hitler motor 6 ileri dsg olmayan şanzıman :)
En mantıklısı bu evet ama tsi cezbediyor açıkcası ha tamam lpg uygulatacaksın neden tsi cezbetsin diyorsunuzdur.

Daha önce 1.6 hitler motora 10 ay benzinde bindim ve beni sollamalarda yokuşta vs üzmedi. 11 ay bende kalmıştı araç son 1 ay kala BRC lpg taktırdım ve rezil oldum :) benzine alışmış biri olarak lpg li araçta ne sollama yapabildim ne uzayabildim araçla :) keyif vermedi motor sadece gideceğim yere ucuza götürdü istediğim zaman ayağımın altında bir güç olmadı hiçbir zaman ama bu tsi ve lpg birleşimiyle olacak bence çünkü Zaten güçlü motor ve yüksek devirde gerektiği kadar fazladan benzin kullanarak gaz tepkisine cevap vermiş oluyor. O yüzden TSİ motor alıp lpg taktırmak aklıma yatıyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: LiveForSpeed

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,019
7
51,352
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
...

Veyahutta şu ilandaki aracı alacağım sizlerin değerli yorumlarına uyarak :) maceraya atılmayacak :)

Sahibinden ilan no: 461153938


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Hocam linkteki araca baktım da, bu arabanın sayıca çok fazla kazası var. Kaza mesele değil de, çizgilerini de bozmuş gibi biraz. Neredeyse bütün kapı açıklıkları birbirinden farklı. Binip yüksek hız yapıp virajlara girip çıkıp sürüşünü denemek lazım. Sağa sola çekme, titreme, yüksek hızda frenlemede denge vs. incelemek gerek. Kapıların hepsi rahatça açılıp kapanıyor mu bakmak gerek. Oto yıkamaya sokup kapılardan su alıyor mu, alıyorsa sebebi fitiller mi yoksa kapılarda açıklık mı kalmış onlara bakmak lazım. Yüksek hızda rüzgar sesine de aynı şekilde bakmak gerek. Arabanın 9000'lik tramer sicili düşünüldüğünde satıcının bu tarz incelemelere ses çıkarmayacağını düşünüyorum. Umarım temizdir de, alıp beğenerek binersiniz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: serkanbb06

serkanbb06

Profesör
28 Ocak 2017
109
89
1,035
Hocam linkteki araca baktım da, bu arabanın sayıca çok fazla kazası var. Kaza mesele değil de, çizgilerini de bozmuş gibi biraz. Neredeyse bütün kapı açıklıkları birbirinden farklı. Binip yüksek hız yapıp virajlara girip çıkıp sürüşünü denemek lazım. Sağa sola çekme, titreme, yüksek hızda frenlemede denge vs. incelemek gerek. Kapıların hepsi rahatça açılıp kapanıyor mu bakmak gerek. Oto yıkamaya sokup kapılardan su alıyor mu, alıyorsa sebebi fitiller mi yoksa kapılarda açıklık mı kalmış onlara bakmak lazım. Yüksek hızda rüzgar sesine de aynı şekilde bakmak gerek. Arabanın 9000'lik tramer sicili düşünüldüğünde satıcının bu tarz incelemelere ses çıkarmayacağını düşünüyorum. Umarım temizdir de, alıp beğenerek binersiniz.

Umuyorum :) Bakmak için İstanbul'a gelebilirim bu sebepten ötürü. Hatta sizden güzel bir ekspertiz adresi de isterim muhtemelen :)

Şöyle bir araç daha var bu da bizim burada galeri de. Benim için hasar kaydının pek bir önemi Yok yeter ki bahsettiğiniz gibi aracın çizgileri kuleleri şasesi düzgün olsun kafi.

Sahibinden ilan no: 460472161

Bu arada bütçem eğer araç LPG'liyse 44-44 bin tl eğer lpg yoksa 40-42 bin tl arası :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,019
7
51,352
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Umuyorum :) Bakmak için İstanbul'a gelebilirim bu sebepten ötürü. Hatta sizden güzel bir ekspertiz adresi de isterim muhtemelen :)

Şöyle bir araç daha var bu da bizim burada galeri de. Benim için hasar kaydının pek bir önemi Yok yeter ki bahsettiğiniz gibi aracın çizgileri kuleleri şasesi düzgün olsun kafi.

Sahibinden ilan no: 460472161

Bu arada bütçem eğer araç LPG'liyse 44-44 bin tl eğer lpg yoksa 40-42 bin tl arası :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Siyah renk genelde fotoğraflarda çoğu ayıbı gizler ama bu siyah Jetta daha ilk fotoğraftan falsolu. Ön tarafta krom panjurun iki tarafına bakarsanız kaput açıklıkları arasında çok ciddi fark var. Diğer yerlerinde bir sıkıntı varsa da göremedim.

Benim bildiğim önerebileceğim iyi bir ekspertiz yok. Hatta hiçbir oto ekspertiz yerini bilmiyorum :) Bu konuda başka arkadaşlar yardımcı olurlarsa daha iyi olur.

Yalnız şöyle bir konu daha var: İlk Golf ilanından emin değilim ama 2. attığınız Jetta'da ilk nesil yaş kavrama dsg'lerden var. Tamam bu ilk neslin yaş kavrama olması bir avantaj ilk jenerasyondu ve henüz binek araçlarda tam oturmamış bir sistemdi. O yüzden 9-10 yıllık dsg'yi de iyice kontrol ettirmenizi öneririm. Ciddi masraf çıkartabilirler. Bu konuda da daha tecrübeli arkadaşlar illaki vardır. Onlar daha detaylı bilgi verecektir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: serkanbb06

serkanbb06

Profesör
28 Ocak 2017
109
89
1,035
Arkadaşlar yorumlar için teşekkür ederim :)
Gittim 2007 model Honda Civic FD6 aldım elegance otomatik 76.000 km de :)
Tekrardan ilginize çok teşekkürler :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: EmreKRC ve Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım