Arkadaşlar merhaba 2. el 2008 dönemi Jetta bakan biri olarak aklıma takılan bir iki soru var cevaplarınızı bekliyorum
Şimdi yorumlarda YouTube da falan okudum izledim de
Bu dsgler de kavrama bitirme olayı sıkça başa geliyormuş
Anladığım kadarıyla baskı balata mantığı bu yani bir arıza değil ve dsg'li bir aracın varsa elbette bitecek kavraman.
- Şimdi benim alacağım araç mesela110 bin de dsg bu kavrama bitirse maliyet ne çıkar?
- Almak üzere olduğum 2. el araç için kavrama durumunu nasıl anlarım?
- Forum sitelerinden , yorumlardan okuduğum kadarıyla yokuşta titreme 1.- 2. viteste titreme gibi problemler oluyormuş hadi buna dikkat ederim de bunlar dışında önermeniz gereken bir şey var mıdır?
- Ve 2008-2007 civarında DSG olmayan tork konvertörlü şanzımana sahip araçlarda var onları mı tercih etsem DSG ye göre daha mı az arıza riski veya kavrama bitirme süresi?
İkinci elde Dsg veya otomatik vites araç almak gerçekten zor sanırım
Teşekkürler ilginiz için şimdiden
Şimdi yorumlarda YouTube da falan okudum izledim de
Bu dsgler de kavrama bitirme olayı sıkça başa geliyormuş
Anladığım kadarıyla baskı balata mantığı bu yani bir arıza değil ve dsg'li bir aracın varsa elbette bitecek kavraman.
- Şimdi benim alacağım araç mesela110 bin de dsg bu kavrama bitirse maliyet ne çıkar?
- Almak üzere olduğum 2. el araç için kavrama durumunu nasıl anlarım?
- Forum sitelerinden , yorumlardan okuduğum kadarıyla yokuşta titreme 1.- 2. viteste titreme gibi problemler oluyormuş hadi buna dikkat ederim de bunlar dışında önermeniz gereken bir şey var mıdır?
- Ve 2008-2007 civarında DSG olmayan tork konvertörlü şanzımana sahip araçlarda var onları mı tercih etsem DSG ye göre daha mı az arıza riski veya kavrama bitirme süresi?
İkinci elde Dsg veya otomatik vites araç almak gerçekten zor sanırım
Teşekkürler ilginiz için şimdiden