KAPALI 2010 Ford Focus mu 2011 Renault Fluence mi?

FOCUS VS FLUENCE

  • FLUENCE

    Kullanılan: 7 24.1%
  • FOCUS

    Kullanılan: 22 75.9%

  • Kullanılan toplam oy
    29
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

omrcetin

Ömer Faruk
Senkromeççi
Katılım
16 May 2020
Mesajlar
19
Beğeni puanı
29
Puanları
70
Konum
Tekirdağ
Marka
Ford
İki araç arasında kaldık. İkisi de manuel vites.
2010 Ford Focus 1.6 Trend veya TrendX donanımında. LPG var, 100 hp güç üretiyor. Focus'da hasar kaydı ve değişen yok, sürtme kaynaklı lokal ve normal boya işlemleri var sadece. KM 165.000'de.
2011 Renault Fluence 1.6 Benzinli Extreme paket. LPG aynı şekilde var. 105 hp güç üretiyor. Hasar kaydı 1750 tl değişen bagaj kapağı. Çamurluklar aynı şekilde sürtmelerden vs. boyalı. KM 172.000'de
Focus: 76.000₺
Fluence: 73.000₺

130248.jpg
FOCUS 2.jpg
 

qzerty

Takipçi
Katılım
17 Haz 2020
Mesajlar
3
Beğeni puanı
1
Puanları
20
Yaş
36
Konum
Gaziantep
Marka
Ford
Kesinlikle focus derim. Gerçekten focus lar çok güzel konforlu arabalar.
Ayrıca piyasa açısından da focus şu an fluence den daha çabuk satılır Allahın izniyle.
Ben devami olmayan arabalara biraz mesafeliyim.
Hakkında hayırlısı.
Allah kaza bela vermesin.
 

gokglsy

gökhan
Elit Apaçi
Katılım
22 Ağu 2019
Mesajlar
495
Beğeni puanı
383
Puanları
895
Yaş
23
Konum
trabzon
Marka
Ford
bizde 2011 focus 1.6 tdci collection sedan var. arabanın bana göre eksilerini ve artılarını söyleyeyim ; iç mekan ön ve arkası orta büyüklükte gayet yeterli ama Fluence daha geniş. bagaj hacmi 400-450 lt civarı 3-4 kişinin valizini alır ama fazla hacim isterseniz fluence biraz daha iyi. koltukları uzun yolda terletiyor.(benim başıma geldi bir başkasının gelir mi bilmem.) sürüş olarak direksiyon tepkileri iyi, 1500 ağırlığı var yola iyi oturuyor yol tutuş olarak gayet iyi güven veriyor. arabanın boyutu kullanışlı şehir içinde sıkıntı yaşattırmaz. iç mekana yol, lastik ve motor sesi çok geliyor (dizel için böyle benzinliyi bilmiyorum) iç mekan ön kapı ve ön konsol birleşme(kapanma noktasında) noktasında serçe parmak büyüklüğünde boşluk var. yer yer işçilik hataları göze çarpıyor. kısacası a noktasından b noktasına uygun maliyetli ve parçaları pahalı olmayan, güvenliği iyi bir arabadır.
 

S.Asil

01 ADANA
Destekçi
Beta Programı
Stage 2
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
2,930
Beğeni puanı
6,037
Puanları
4,270
Konum
ADANA
Marka
Alfa Romeo
Ben oyumu fluenceden yana kullandım , aile kullanımı standart kullanım için çok iyi , hem renault parça konusunda avantajlı ve motorları göz önüne alırsak daha iyi :)

1.6 renault motoru lpgde başarılı , focus ise kroniklerle boğuşuyor :)
 
Son düzenleme:

Samed M.

Panpa
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,315
Beğeni puanı
3,246
Puanları
3,770
Yaş
20
Konum
Antalya
Marka
Hyundai
Ben oyumu fluenceden yana kullandım , aile kullanımı standart kullanım için çok iyi renault parça konusunda ve motorları göz önüne alırsak daha iyi :)

1.6 renault motoru lpgde başarılı focus ise kroniklerle boğuşuyor :)
Motor için söylenenlere dayanarak ben de Fluence diyorum. Ford motorlarının lpg uyumu ile ilgili hep olumsuz yorumlar okudum. Focus iyi hoş ama Fluence'a göre küçük, Fluence'in içinde beş kişi artı bagaj gidilebilir, Focus'da beş kişi ile rahat edilebileceğini sanmıyorum. Gözlemlerime göre de Fluence Meganeler gibi dökülmeye meyilli değil, iç trimlerin vs. soyulup yıpranacağını düşünmüyorum. He denirse ki motor olarak ikisi de aynı seviyede her konuda, o zaman gönüller Focus'dan yana tabi ki ama gerçeklerden de kaçmamak lazım her zaman duygu ön planda olmuyor.
 
Son düzenleme:

Akın

Panpa
Beta Programı
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
2,233
Beğeni puanı
5,689
Puanları
4,220
Konum
İstanbul
Marka
Yok
İkisininde aşağı yukarı o fiyatlara dizeli varken ben lpg'li almam. Focus 2'nin bagajı 526 lt. 400-450 lt denmiş ama Focus 3'le karıştırıldı sanırım.
 
Son düzenleme:

kaanc5

Profesör
Destekçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
817
Beğeni puanı
1,043
Puanları
2,320
Konum
İstanbul
Marka
Volkswagen
İç hacim, LPG uyumu ve kullanışlılık için Fluence, kaliteli sürüş için Focus. Ben olsam Focus'ta LPG'yi söküp öyle biner veya benzer ayarda dizel bir araç arardım.
 

1987EP

Profesör
Beta Programı
Katılım
3 Şub 2020
Mesajlar
747
Beğeni puanı
581
Puanları
1,145
Konum
Bavaria
Marka
Volkswagen
Lpgli alınacaksa açık ara fluence.
 

alperden

Alper Deniz
Senkromeççi
Katılım
22 Haz 2020
Mesajlar
8
Beğeni puanı
14
Puanları
70
Yaş
29
Konum
istanbul
Marka
Ford
Hocam bir focus sahibi olarak belki yorumum yanlı gelecek ama objektif olarak yorumladığımı düşünebilirsiniz çünkü 2 aracı da arabam yokken kullanmışlığım var. Öğrencilik zamanımda bir organizasyon firmasında şöförlük yaptım, 1'er hafta arayla 2 aracı da ilk çıktığı zamanlarda kullanma şansım olmuştu. Açıkçası focus'un direksiyonuna geçip kullandıktan sonra fluence biraz güvensiz ve hafif gelmişti bana. Benzinli motorunu bilmiyorum ama şasisiyle ilgili söyleyebileceğim tartışmasız focus olacaktır. Fluence iç hacim ve bagaj hacmi olarak önde tabii ki öncelikleriniz bu yöndeyse fluence'te kötü bir araba değil tercih size kalmış.
 

Ozan Alagöz

Ozan Alagöz
Senkromeççi
Katılım
24 Nis 2020
Mesajlar
15
Beğeni puanı
7
Puanları
70
Yaş
22
Konum
İzmir/Torbalı (Denizli ve Aydın)
Marka
Citroen
Fluence piyasası hızlı olan bir araç ama cidden 70 bin lirayı hakkedecek bir araç değil. Focus da değil ama en azından o bir focus. Bir kasa eski ama olsun. FOcus kullanmadım binmedim ama fluenceyi iyi biliyorum focusun kat kat daha iyi bir araç olduğundan eminim. Aile kullanıcısı iseniz focus tercih edin fakat kısa sürede satma planınız varsa fluence alın.
 

omrcetin

Ömer Faruk
Senkromeççi
Katılım
16 May 2020
Mesajlar
19
Beğeni puanı
29
Puanları
70
Konum
Tekirdağ
Marka
Ford
Motor dinamik iç hacim gibi kıstasları çok güzel açıklamışsınız herkese teşekkür ediyorum ama yanlılık olsun diye demiyorum focus temiz kullanılmış bulması daha kolay. Kolay satılması da benim için önemli çünkü şu an araba yok ve daha iyisini alana veya fiyatlar düşene kadar (ineceği yok ama) kullanacağız. Yani sattığımda kolay satılması gerek. Lpg konusu ile ilgili dizel bakmaya karar verdim sanırım daha mantıklı olacak.
 

mcb

Murat
Profesör
Katılım
9 Ocak 2020
Mesajlar
230
Beğeni puanı
494
Puanları
1,010
Yaş
33
Konum
Avusturya
Marka
Mercedes
dizel bulunursa kesinlikle focus derdim ben de. renault motor&şanzıman ve yakıt ekonomisinde tarafında daha iyi. diğer tüm kıstaslarda ise focus. yol tutuş açık ara zaten, konfor desen bağımsız süspansiyon farkı, malzeme kalitesi yine focus’ta daha iyi. burada sizin ihtiyacınız ne önemli olan o bence. en önemlisi yakıt mı, motor&şanzıman uyumu ve sorunsuzluğu mu yoksa kaliteli sürüş, konfor ve malzeme kalitesi gibi şeyler mi. buna göre rahatlıkla karar verilebilir.
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
14,422
Beğeni puanı
43,489
Puanları
6,820
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
İşin içine lpg giriyorsa Fluence derim. Ford'un lpg'siyle uğraşılmaz.
 

TheDavsanci

Furkan T.oğlu
Senkromeççi
Katılım
21 Haz 2020
Mesajlar
32
Beğeni puanı
15
Puanları
70
Yaş
23
Konum
Kırıkkale
Bir Renault hastası ve daha önce Grand Scenic 2, Grand Scenic 3, Fluence 1 modellerinin Privilege paketlerinin sahibi olarak yazacağım. Ama açıkça belirteyim önce; Transit pick-up harici hiç dizel Ford kullanmadım :) bu sebeple Renault'u anlatacağım. Başta şunu belirteyim; Fluence kullanacaksanız benim şahsi kanaatim ve naçizane tavsiyem Privilege veya Icon paketten şaşmamanız. Diğer paketlerin filo çıkması olma ihtimali yüksek çünkü. Fluence'yi ele alarak konuşayım; aracın 2 versiyonu var. 2010-13 (sanırım) 1. faz; 13-15 2. faz, yani makyajlı kasa. Faz 1'in bize denk gelen sorunu, ki bunun çoğu Renault'ta kronik olduğunu biliyorum, sunroof meselesi. Bozulur, hemen bozulur sunroof illeti. Sonra eğer otomatik kullanırsanız, EDC şanzıman bizim memlekette pek stabil çalışmıyor. Çok dikkatli kullanılmazsa 120 binden sonra yavaş yavaş baş ağrıtmaya başlıyor. Araçların direksiyon ve vites topuzları hemen kararmaya başlıyor. 70 bindeki aracın vitesi simsiyah olabiliyor. Fluence faz 1'in en büyük ve kritik sorunu, yüksek hızda virajlarda devrilme sorunuydu. Bunu faz 2'de çözdüler. Sonra bizim ustamız, Fluence'lerin otomatik klimaları arıza yapabilir diyordu ama bizde öyle bir şey hiç olmadı. Aklıma gelen eksiler bunlar. Fluence Privilege paketi ele alarak artılarına gelelim, faz 1 Privilegelerde standart olan mercekli otomatik yükseklik ayarlı led farları bir kere aşırı karizma gelirdi bana. Gece arabayı çalıştırınca Merso gibi farları önce aşağı indirip sonra geri yükseltmesi aşırı hoşuma giderdi. Araç çok donanımlı ve bu donanımları bayağı stabil bir araçtı. Dediğim farları, otomatik farlar, keyless go özelliği, bluetooth ve aux destekli cd çalar teypi, soğutmalı torpidosu, Follow Me Home (stop ettikten 1 dakika sonra ışıkları kapatma) özelliği, arka koltuklar için havalandırma menfezleri olması, otomatik dijital kliması, yağmur sensörü, asr, abs, esp, cruise control, hız regületörü olması gibi bir çok özelliği var aracın. Motoru Euro 4 1.5 dci 105 hp bir makineydi. 0-100'ü 11 küsür saniyeydi ve ben şahsen düz yolda 190 küsür km görmüştüm ve araba daha gidiyordu. Araç yüksek hızlardayken şoförü korkutmuyor, öyle söyleyeyim. Yani şu an bir Kia Rio'ya biniyorum 2004 model. Araba 90'la giderken bile biraz adrenalin salgılatıyor :) araç 6 ileri olduğu için, sanırım, 3 bin devirde 130'a yakın gidiyor ve bu da yakıt tasarrufuna etki ediyor epeyce. Agresif kullanımda 7.5 litre gibi bir ortalama değer veriyordu araç. Aracın konforu iyidir. Sarsmaz, yolu fazla hissettiremez, yalıtımı çok iyidir ses almaz. Malzeme kalitesi üst düzeydir bir C segmente göre. Üst konsol yumuşak deridir. Tavanı, koltuğu sarkma yırtılma çatlama yapmaz kolay kolay. Koltuklar terleme yapmaz ortası kumaş olduğu için ve hem yolcuları hem şoförü rahat ettirir. Bel desteği yeterlidir, sırt da kavrar oturanı. Baldır desteği yoktu bizde. Şoför koltuğundaki ayarlamaların aynısı yolcuda da vardı ama koltuklar elektrikli değildi ve ısıtma da yoktu. Benim boyum 1.96 ve arabanın her koltuğuna rahat oturabiliyordum, sadece arka sol ve sağda kafam tavana çarpıyordu :) Son olarak arabanın motor sesi benim çok hoşuma gidiyordu. Özetle Fluence benim çok beğendiğim bir arabaydı ancak satmış bulunduk. Privilege Fluenceler 70 80 bin eder mi, 75'ten fazla etmez açıkçası. Ama 1.6 dci Icon'lar 85'i zorlar.

Bu arada ben sanırım özlemişim Renault sürmeyi ya 😀
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst