Selamlar,
Satın alınmasından üç yıl sonra olsa da evden çıkamadığım şu günlerde bir garaj konusu açmaya karar verdim.Arabam 2014 model sportline BMW 4.20d(184 HP N47). Arabayı F20 kasa kodlu 1.16d ile zamansız ayrılığımızdan sonra aldım ve başlangıçta benim için büyük bir değişimdi. Tam anlamıyla büyük değişimdi çünkü ilk kullandığımda şeridin neresindeyim bunu bile kestiremiyordum. Arabayı 60.xxx kilometrede aldık, araba siparişle alınmış ve sportline üzerine alınırken Hi-Fi müzik sistemi, ısıtmalı/hafızalı koltuk ve adını tam hatırlayamadığım eşya gözü(arka koltukların yatması, koltuk arkalarında ve bagajda file) paketleri eklenmiş. Ama tabii araba beyaz alınmaktan vazgeçilmemiş J . Sportline 18lik jantlar güzel olsa da ilk işim F20den kalan M jantlarla değiştirmek oldu. Bu jantlar üzerlerinde F20nin ebatlarında Pzerolarla kenarda duruyorlardı çünkü F20yle vedalaştığım sırada üzerinde orjinal 16lık jantları ve kışlıkları vardı. Bu ebat konusuna geri döneriz zira araba uzun süre bacak gününü es geçmiş abiler gibi dolandı. Jantlarla birlikte F20 için aldığım KN filtre de bu arabaya nasip oldu.
F20 ile vedalaşma kısmına değinmek istiyorum çünkü ilk arabam arkadan itiş, az yakan, düz vitesti ve bu durumdan çok memnumdum. Maslakta okuyorum ve evime 30km kadar yol gidiyorum. Bir akşam bir grup arkadaş instagramda gördüklerini denemek istemiş olacak ki aşağıdaki fotoğrafları görüyorsunuz.(Gözümün gördüğünce mesefade önümde 1(bir) arkamda 1(bir)araba vardı.4(dört) şerit yolda olduğumuzu belirtme istiyorum.)
Başarılı bir çalışma ile üç arabayı da pert ettiler.
Hızlıca günümüze gelirsek şu an 130.xxx kmdeyiz ve bakım konusunda çok hassas davrandım. Aldıktan sonra her on bin kilometrede yağ bakımına gittim. 100.000e kadar Mobil 1 kullanırken burdan sonra Motul’a geçtim.
Hızlıca bir görüntü durumunu göstermek için ilk ve son günden birer fotoğraf bırakıyorum. Süreçte olanları detaylı yazacağım.
Satın alınmasından üç yıl sonra olsa da evden çıkamadığım şu günlerde bir garaj konusu açmaya karar verdim.Arabam 2014 model sportline BMW 4.20d(184 HP N47). Arabayı F20 kasa kodlu 1.16d ile zamansız ayrılığımızdan sonra aldım ve başlangıçta benim için büyük bir değişimdi. Tam anlamıyla büyük değişimdi çünkü ilk kullandığımda şeridin neresindeyim bunu bile kestiremiyordum. Arabayı 60.xxx kilometrede aldık, araba siparişle alınmış ve sportline üzerine alınırken Hi-Fi müzik sistemi, ısıtmalı/hafızalı koltuk ve adını tam hatırlayamadığım eşya gözü(arka koltukların yatması, koltuk arkalarında ve bagajda file) paketleri eklenmiş. Ama tabii araba beyaz alınmaktan vazgeçilmemiş J . Sportline 18lik jantlar güzel olsa da ilk işim F20den kalan M jantlarla değiştirmek oldu. Bu jantlar üzerlerinde F20nin ebatlarında Pzerolarla kenarda duruyorlardı çünkü F20yle vedalaştığım sırada üzerinde orjinal 16lık jantları ve kışlıkları vardı. Bu ebat konusuna geri döneriz zira araba uzun süre bacak gününü es geçmiş abiler gibi dolandı. Jantlarla birlikte F20 için aldığım KN filtre de bu arabaya nasip oldu.
F20 ile vedalaşma kısmına değinmek istiyorum çünkü ilk arabam arkadan itiş, az yakan, düz vitesti ve bu durumdan çok memnumdum. Maslakta okuyorum ve evime 30km kadar yol gidiyorum. Bir akşam bir grup arkadaş instagramda gördüklerini denemek istemiş olacak ki aşağıdaki fotoğrafları görüyorsunuz.(Gözümün gördüğünce mesefade önümde 1(bir) arkamda 1(bir)araba vardı.4(dört) şerit yolda olduğumuzu belirtme istiyorum.)
Başarılı bir çalışma ile üç arabayı da pert ettiler.
Hızlıca günümüze gelirsek şu an 130.xxx kmdeyiz ve bakım konusunda çok hassas davrandım. Aldıktan sonra her on bin kilometrede yağ bakımına gittim. 100.000e kadar Mobil 1 kullanırken burdan sonra Motul’a geçtim.
Hızlıca bir görüntü durumunu göstermek için ilk ve son günden birer fotoğraf bırakıyorum. Süreçte olanları detaylı yazacağım.