2016 Skoda Octavia 1.0 tsı dsg style 115 hp km:1100

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan oracle
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gerçekten güncel octavia testi şart. 2004 Octavia sahibi olmama rağmen o eski testten sonra soğumuştum arabaya karşı. Yeni octavia almayı düşünüyoruz seneye bu zamanlar. Süspansiyonlar ve yalıtım gözden geçirilmiş sanırım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: oracle ve Porsche
Sorunuz ıcın cok tesekkur ederım ,
Arac kasa anlamında herhangıbır makyaja tabı tutulmamış.Fakat 2015 öncesı ve sonrası olmak uzere donanım paketlerı farklılık gostermekte.Hatta ısım olarak elegance (hatırlıyorum) olan paket style ısmını almıs ve bununla beraber cok fonksıyonlu derı sportıf dıreksıyon eklenmıs kı bence muaazzam bır dıreksıyon.Bu donanım degısıklıklerı aracın cesıtlı bolgelerınde hıssettırılmeye calısılmıs.elegance donanımı net bılmedıgım ıcın ıkısı arasındakı farklarda yanlıs bılgılendırme yapmak ıstemıyorum.
Bu sürecte suspansıyon ve ızolasyon ıle ılgılı bır calısma yapıldıgınıda okumustum.
Konu ile ilgili daha net bılgılere sahıp olan arkadaşlarımızında dahıl olmasını ısterız.
And ve Sınan ın Dailymotıon da kı octavıa testı sonrası eger bu aracında testı yapılıp eklenırse en ıyı sıcak bılgıyı kendılerınden alabılırız.Aslında konunun acılma sebebıde tamamen budur.
 
Aracınız hayırlı olsun kazasız belasız kullanın.benim merak ettiğim 3 şey; süspansiyon ,yalıtım, yol tutuş nasıl acaba?
 
Bu motora AdBlue yakıt koymak gerekiyor mu dizellerdeki gibi? Arabanın süspansiyon ve yalıtımından memnun musunuz? Süspansiyon konforu ve sessizlik açısından bir araçla değerlendirebilir misiniz?
 
AdBlue sadece dizellerde olan bir olay.

Bilmeyenlere kısa bir bilgi olsun;

Normalde dizel motorlar benzinlilere göre daha az karbon salınımı yaparlar ancak benzinlilere göre yaklaşık 24 kat daha fazla Nox madde bırakırlar.

AdBlue Nox miktarını azaltmak için kullanır. 1 depo AdBlue 15.000 - 20.000 km civarı gider.
 
AdBlue sadece dizellerde olan bir olay.

Bilmeyenlere kısa bir bilgi olsun;

Normalde dizel motorlar benzinlilere göre daha az karbon salınımı yaparlar ancak benzinlilere göre yaklaşık 24 kat daha fazla Nox madde bırakırlar.

AdBlue Nox miktarını azaltmak için kullanır. 1 depo AdBlue 15.000 - 20.000 km civarı gider.

bilgi için teşekkürler ama bizimki 7500km gidiyor :D bu arada aracınız hayırlı olsun güzel bir araç,leon kadar demişsiniz bence leondan daha iyi yol tutuyor kafadan kayması az octavia'nın.
 
Hayırlı olsun kazasız belasiz iyi günlerle binin testi güzel olur 1.0 motoru octaviada merak ediyorum

Birde fordlara nazaran škodaların uzun döneme yönelik olumsuzlukları hakkında bazı kullanıcılardan kulaktan dolma bişeyler duydum nisbeten daha sık ve saçma sıkıntılar çıkarttığı yönünde sizinde bunu deneyimlemek için vaktiniz olmadığı farkındayım ama uzun dönem skoda kullanıcılarının ve sizin bu konudaki yorumunuzu merak ediyorum açıkcası
 
9 yıllık skoda kullanicisiyiz. 2001 model fabia 1 1.4 baz donanım ve 2016 model fabia 3 üst donanım. Fabia 3 için birşey söyleyecek kadar kullanmadık henüz 6 aylık. Fabia 1 için genel olarak kesinlikle memnunduk. O yillar için donanim olarak çok iyi bir araçtır. Bugünün bazı b sınıfı arabalarinda olmayan özellikleri vardi. Soğutmalı torpido, yan aynada ufuk çizgisi, krom iç kapi kollari, içeriden açılan bagaj kapağı, sis farı, yumuşacık bir konsol, alman parkı, hisli bir direksiyon. Üst donanımlı olanlarında hız sabitleyici gibi güzel özellikleri vardır. Güzel bi yol tutuşu vardı. Motordan yuruyenden hiç masraf çıkarmadı. Ön cam motorlari arizalandi bir kac kere 50 liraya yaptirirdik. Arka kapilarin contasi zayiflayip kapi dosemelerini islatirdi yaptirmadan kullandık. Bazen farlari dalgalanirdi. farları güneşten çabuk solardı. bunlar da kötü yanları. her tanıştığım sahibi arabasindan memnundu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur
Hayırlı olsun kazasız belasiz iyi günlerle binin testi güzel olur 1.0 motoru octaviada merak ediyorum

Birde fordlara nazaran škodaların uzun döneme yönelik olumsuzlukları hakkında bazı kullanıcılardan kulaktan dolma bişeyler duydum nisbeten daha sık ve saçma sıkıntılar çıkarttığı yönünde sizinde bunu deneyimlemek için vaktiniz olmadığı farkındayım ama uzun dönem skoda kullanıcılarının ve sizin bu konudaki yorumunuzu merak ediyorum açıkcası
2007 model 240.000 km yi devirmiş Octaviamız var. 1 yıldır bizde ve kozmetik olarak bize geldiğinde pek iyi durumda değildi. Kozmetik olarak yaptığımız masraflar harici yaptığı arızalar şunlar, sağ ön cam sıkışma mekanizması durduk yere devreye giriyordu,, sonunda arıza verdi ve birkaç parçası değişti, cam motoru sağlam, bir kere de tüp arıza verdi ki tüp arıza da biraz bizden kaynaklanan bir durumdu, tüp beynini yaktık :D Onun dışında hiç arıza vermedi. Severek kullandığımız bir araba ve bir bu kadar daha yol yaparmış hissi var arabada. Biz çok memnunuz :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Gurdal07
2007 model 240.000 km yi devirmiş Octaviamız var. 1 yıldır bizde ve kozmetik olarak bize geldiğinde pek iyi durumda değildi. Kozmetik olarak yaptığımız masraflar harici yaptığı arızalar şunlar, sağ ön cam sıkışma mekanizması durduk yere devreye giriyordu,, sonunda arıza verdi ve birkaç parçası değişti, cam motoru sağlam, bir kere de tüp arıza verdi ki tüp arıza da biraz bizden kaynaklanan bir durumdu, tüp beynini yaktık :D Onun dışında hiç arıza vermedi. Severek kullandığımız bir araba ve bir bu kadar daha yol yaparmış hissi var arabada. Biz çok memnunuz :)
9 yıllık skoda kullanicisiyiz. 2001 model fabia 1 1.4 baz donanım ve 2016 model fabia 3 üst donanım. Fabia 3 için birşey söyleyecek kadar kullanmadık henüz 6 aylık. Fabia 1 için genel olarak kesinlikle memnunduk. O yillar için donanim olarak çok iyi bir araçtır. Bugünün bazı b sınıfı arabalarinda olmayan özellikleri vardi. Soğutmalı torpido, yan aynada ufuk çizgisi, krom iç kapi kollari, içeriden açılan bagaj kapağı, sis farı, yumuşacık bir konsol, alman parkı, hisli bir direksiyon. Üst donanımlı olanlarında hız sabitleyici gibi güzel özellikleri vardır. Güzel bi yol tutuşu vardı. Motordan yuruyenden hiç masraf çıkarmadı. Ön cam motorlari arizalandi bir kac kere 50 liraya yaptirirdik. Arka kapilarin contasi zayiflayip kapi dosemelerini islatirdi yaptirmadan kullandık. Bazen farlari dalgalanirdi. farları güneşten çabuk solardı. bunlar da kötü yanları. her tanıştığım sahibi arabasindan memnundu.


Üstad dediğim gibi arkasında duramayacağım duyum tabiki ama camlar, motor soğutma termometresi, arka bagaj plastikleri ve artan km ye orantılı olarak trim seslerinin artması gibi sıkıntı yapıyor diyolar yoksa çok güzel araba ama bunları duyuyoruz
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur
Üstad dediğim gibi arkasında duramayacağım duyum tabiki ama camlar, motor soğutma termometresi, arka bagaj plastikleri ve artan km ye orantılı olarak trim seslerinin artması gibi sıkıntı yapıyor diyolar yoksa çok güzel araba ama bunları duyuyoruz
Ya trim sesleri şöyle söyleyeyim, ilk geldiğinde bagajdan ses geliyordu şimdi hatırladım, bizden önceki sahibinin arkadan kazasız varmış ve düzeltmişler bagajı ama düzeltmek denirse buna, yamuk toplamışlardı, üstünkörü macunu çekip üstüne boyayı sürdükleri için boyası çatlamıştı falan biz düzelttirdik bagajı adamakıllı, boyasını falan yeniledik ve şu an ses yok. Yamuk kapandığı için ses yapıyordu büyük ihtimalle. Ara sıra sağ ön kapıdan trim sesi geliyor, nasıl oluyor ben de bilmiyorum çünkü kapı üstü falan yumuşak hep. Bi de sol ön lastikten fren yapınca veya kasise çukura girince tıslamaya benzer tuhaf bi ses geliyor ki onu cam açıkken duyabiliyorsun ancak. Ha bi de sol arka cam fitili işlevini yitirdi herhalde, 100 lü hızlara çıkınca sadece oradan rüzgar sesi geliyor. Üstünü geçici çözüm olsun diye bant gibi bir şeyle kapladım biracık düzeldi :D Wd-40 sıkacam belki düzelir :D Bizdeki sorunlar bunlar.
Bunları söylememin sebebi şundan, bizim araba önceki sahibi tarafından pek özenilerek kullanılmamış. Ona rağmen altyapıda yürüründe sorun yoktu, zaten onu göze alarak ucuza almıştık ve kozmetik birçok şeyini biz topladık.
Diğer arabalardaki durumu tabii bilemem, cam mekanizması dediğim gibi bizde de sorun çıkardı ve dediğiniz bazı sorunlar bulunuyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kim?