Ben golf 7.5 beklerdim açıkcası ama listeye girememiş acaba liste bu sene satışa girenler mi? Bide bu micra nasıl bir şey acaba hiç bir yerde haberi yok son 7 kaldığına göre vardır bir şeyler.Şıklarda neden vosvogen yok !1!1!!1!
5 nesil micra tanıtılmış galiba ama bu o mu değil mi bilmiyorum.Ben golf 7.5 beklerdim açıkcası ama listeye girememiş acaba liste bu sene satışa girenler mi? Bide bu micra nasıl bir şey acaba hiç bir yerde haberi yok son 7 kaldığına göre vardır bir şeyler.
5 nesil micra tanıtılmış galiba ama bu o mu değil mi bilmiyorum.
evet basının kullanabileceği, görebileceği arabalar olur yani şuan satıştakiler, çünkü olmayan bir arabayı yılın otomobili seçmek biraz anlamsız olacaktır.
C3 ne alaka yahu.. 254 nm torkla berbat bir 0-100 (hadi şanzıman diyelim), onu da geçtim ara hızlanmaya sahip. Neresine sıkıştırmışlar da kullanamıyor onca torku kutu gibi araba anlamak mümkün değil.
Zaten aracı bu listeye dahil ediyorlarsa mutlaka bir kriterleri vardır, artık tasarım mı olur, fiyat mı olur bilemiyorum. Ama b segment manuel bir araca 254 nm torklu dizel motor koyduğunda o aracın yerinde duramaması gerekir ki bu bir tarafını zor kaldırıyor. Şanzımanları farklı fakat 115 hp'lik c4'üm de öyleydi. Ön tekerlekler güçle hiç başa çıkamazdı, gücün kaybolup gittiğini hissederdim resmen.Hocam bu sıralama da fiyat çok önemli belki yurt dışında uygundur ondan girmiştir listeye.
Hakikaten C3 ne ya. Tamam belki güzel arabadır, henüz binmedim. Ama çok büyük bir atılım göremedim. Asıl devrimi yapan C4 Cactus'ün yarısını bu arabaya çakmışlar geçmişler. =) Yılın otomobili olabilecek çok özel bir tarafını göremedim.C3 ne alaka yahu.. 254 nm torkla berbat bir 0-100 (hadi şanzıman diyelim), onu da geçtim ara hızlanmaya sahip. Neresine sıkıştırmışlar da kullanamıyor onca torku kutu gibi araba anlamak mümkün değil.
Micra Clio tabanlı bir araba. Gözüme güzel gözüktü ama yeni geliştirilmiş bir altyapı olmadığı için çok beklentim yok.Fuarda tanıtılanmış satışta olmasına gerek yokmuş yalnız micra baya iyi duruyor
Zaten aracı bu listeye dahil ediyorlarsa mutlaka bir kriterleri vardır, artık tasarım mı olur, fiyat mı olur bilemiyorum. Ama b segment manuel bir araca 254 nm torklu dizel motor koyduğunda o aracın yerinde duramaması gerekir ki bu bir tarafını zor kaldırıyor. Şanzımanları farklı fakat 115 hp'lik c4'üm de öyleydi. Ön tekerlekler güçle hiç başa çıkamazdı, gücün kaybolup gittiğini hissederdim resmen.
Kapı tutamaçlarını kemer gibi dizayn edip, dikiz aynasının altına kamera falan koyunca böyle oluyor galiba. Eskiden otomobiller arasında seçim yapılırken, hangisi daha iyi diye kıyaslama yapılırken altyapısına bakılırdı. Şimdi biraz tasarımı özgünleştirip biraz da oyuncak koyunca hemen listeye giriveriyorlar.Hakikaten C3 ne ya. Tamam belki güzel arabadır, henüz binmedim. Ama çok büyük bir atılım göremedim. Asıl devrimi yapan C4 Cactus'ün yarısını bu arabaya çakmışlar geçmişler. =) Yılın otomobili olabilecek çok özel bir tarafını göremedim.
5 ileri manuel ama vites oranları çok kısa. Daha 70'i görmeden 3.vitesi istiyor araç. Hadi bunu şanzımana bağladık da 0-100 kötü. Aracın 3.vites 70-100 arası hızlanması da berbat. Dedim ya c4'de de bu vardı, şanzımanı bir kenara bırakırsak ön takım gücü yere doğru düzgün aktaramıyor, ben citroen'lerin aktarma organlarını cidden başarısız buluyorum. 254 nm torkun bu kadar kötü performans vermesinin de başka açıklaması olamaz zaten.0-100 nasıl bu kadar kötü anlamadım 100 bg 245 tork manuel ve 1200 kilo civarlarında daha iyi olmalıydı bence.
Kapı tutamaçlarını kemer gibi dizayn edip, dikiz aynasının altına kamera falan koyunca böyle oluyor galiba. Eskiden otomobiller arasında seçim yapılırken, hangisi daha iyi diye kıyaslama yapılırken altyapısına bakılırdı. Şimdi biraz tasarımı özgünleştirip biraz da oyuncak koyunca hemen listeye giriveriyorlar.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.