2016 yılın otomobili sizce hangisi olacak?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GARAJ TV
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

2016 yılın otomobili sizce hangisi olacak?

  • Alfa Romeo Giulia

    Kullanılan: 19 32.2%
  • Citroën C3

    Kullanılan: 2 3.4%
  • Mercedes E serisi

    Kullanılan: 6 10.2%
  • Nissan Micra

    Kullanılan: 1 1.7%
  • Peugeot 3008

    Kullanılan: 12 20.3%
  • Toyota C-HR

    Kullanılan: 5 8.5%
  • Volvo S90/V90

    Kullanılan: 14 23.7%

  • Kullanılan toplam oy
    59
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şıklarda neden vosvogen yok !1!1!!1!

Şaka bir yana 2-3 tanesi hariç baya rekabetçi arabalar kalmış, ne çıkacağı hiç belli olmaz.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: fatih yavuz
3008 - C-hr ve S90/V90 arasında geçer gibi. bu dört modelde ciddi kasa değişikliğine gittiler. C-hr yeni bir model zaten. Ama sanki içimden bir C-hr diyor.
 
Ben golf 7.5 beklerdim açıkcası ama listeye girememiş acaba liste bu sene satışa girenler mi? Bide bu micra nasıl bir şey acaba hiç bir yerde haberi yok son 7 kaldığına göre vardır bir şeyler.
5 nesil micra tanıtılmış galiba ama bu o mu değil mi bilmiyorum.

evet basının kullanabileceği, görebileceği arabalar olur yani şuan satıştakiler, çünkü olmayan bir arabayı yılın otomobili seçmek biraz anlamsız olacaktır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
5 nesil micra tanıtılmış galiba ama bu o mu değil mi bilmiyorum.

evet basının kullanabileceği, görebileceği arabalar olur yani şuan satıştakiler, çünkü olmayan bir arabayı yılın otomobili seçmek biraz anlamsız olacaktır.

Fuarda tanıtılanmış satışta olmasına gerek yokmuş yalnız micra baya iyi duruyor
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kagan
Hocam bu sıralama da fiyat çok önemli belki yurt dışında uygundur ondan girmiştir listeye.
Zaten aracı bu listeye dahil ediyorlarsa mutlaka bir kriterleri vardır, artık tasarım mı olur, fiyat mı olur bilemiyorum. Ama b segment manuel bir araca 254 nm torklu dizel motor koyduğunda o aracın yerinde duramaması gerekir ki bu bir tarafını zor kaldırıyor. Şanzımanları farklı fakat 115 hp'lik c4'üm de öyleydi. Ön tekerlekler güçle hiç başa çıkamazdı, gücün kaybolup gittiğini hissederdim resmen.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Giulia ile C-HR arasında gidip geldim. Bunlara yaklaşabilecek bir de XC90'ın binek versiyonu kaliteli S90/V90 vardı. C-HR, Toyota'nın yüksek kaliteli Crossover arabası. Bir de bir çok Toyota modeli gibi hybrid seçeneği sunmuş. Toyota için iç mekan kalitesini ileriye götüren iyi bir çalışma. Ama Giulia, Alfa Romeo'yu tekrar şaha kaldıracak, arkadan itişiyle ve yeni platformuyla markaya yeni bir dönem başlatacak bir araba. O yüzden Giulia'yı seçtim.
 
Son düzenleme:
C3 ne alaka yahu.. 254 nm torkla berbat bir 0-100 (hadi şanzıman diyelim), onu da geçtim ara hızlanmaya sahip. Neresine sıkıştırmışlar da kullanamıyor onca torku kutu gibi araba anlamak mümkün değil.
Hakikaten C3 ne ya. Tamam belki güzel arabadır, henüz binmedim. Ama çok büyük bir atılım göremedim. Asıl devrimi yapan C4 Cactus'ün yarısını bu arabaya çakmışlar geçmişler. =) Yılın otomobili olabilecek çok özel bir tarafını göremedim.
 
Zaten aracı bu listeye dahil ediyorlarsa mutlaka bir kriterleri vardır, artık tasarım mı olur, fiyat mı olur bilemiyorum. Ama b segment manuel bir araca 254 nm torklu dizel motor koyduğunda o aracın yerinde duramaması gerekir ki bu bir tarafını zor kaldırıyor. Şanzımanları farklı fakat 115 hp'lik c4'üm de öyleydi. Ön tekerlekler güçle hiç başa çıkamazdı, gücün kaybolup gittiğini hissederdim resmen.

0-100 nasıl bu kadar kötü anlamadım 100 bg 245 tork manuel ve 1200 kilo civarlarında daha iyi olmalıydı bence.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Hakikaten C3 ne ya. Tamam belki güzel arabadır, henüz binmedim. Ama çok büyük bir atılım göremedim. Asıl devrimi yapan C4 Cactus'ün yarısını bu arabaya çakmışlar geçmişler. =) Yılın otomobili olabilecek çok özel bir tarafını göremedim.
Kapı tutamaçlarını kemer gibi dizayn edip, dikiz aynasının altına kamera falan koyunca böyle oluyor galiba. Eskiden otomobiller arasında seçim yapılırken, hangisi daha iyi diye kıyaslama yapılırken altyapısına bakılırdı. Şimdi biraz tasarımı özgünleştirip biraz da oyuncak koyunca hemen listeye giriveriyorlar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
0-100 nasıl bu kadar kötü anlamadım 100 bg 245 tork manuel ve 1200 kilo civarlarında daha iyi olmalıydı bence.
5 ileri manuel ama vites oranları çok kısa. Daha 70'i görmeden 3.vitesi istiyor araç. Hadi bunu şanzımana bağladık da 0-100 kötü. Aracın 3.vites 70-100 arası hızlanması da berbat. Dedim ya c4'de de bu vardı, şanzımanı bir kenara bırakırsak ön takım gücü yere doğru düzgün aktaramıyor, ben citroen'lerin aktarma organlarını cidden başarısız buluyorum. 254 nm torkun bu kadar kötü performans vermesinin de başka açıklaması olamaz zaten.
 
Kapı tutamaçlarını kemer gibi dizayn edip, dikiz aynasının altına kamera falan koyunca böyle oluyor galiba. Eskiden otomobiller arasında seçim yapılırken, hangisi daha iyi diye kıyaslama yapılırken altyapısına bakılırdı. Şimdi biraz tasarımı özgünleştirip biraz da oyuncak koyunca hemen listeye giriveriyorlar.

Hocam artık altyapı işini de düşününce herkes birbirinin altyapılarını motorları kullanıyor o yüzden çok büyük farklar kalmadı o yüzden de teknoloji ile rahatça öne çıkabiliyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...