2016 yılın otomobili sizce hangisi olacak?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GARAJ TV
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

2016 yılın otomobili sizce hangisi olacak?

  • Alfa Romeo Giulia

    Kullanılan: 19 32.2%
  • Citroën C3

    Kullanılan: 2 3.4%
  • Mercedes E serisi

    Kullanılan: 6 10.2%
  • Nissan Micra

    Kullanılan: 1 1.7%
  • Peugeot 3008

    Kullanılan: 12 20.3%
  • Toyota C-HR

    Kullanılan: 5 8.5%
  • Volvo S90/V90

    Kullanılan: 14 23.7%

  • Kullanılan toplam oy
    59
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hocam artık altyapı işini de düşününce herkes birbirinin altyapılarını motorları kullanıyor o yüzden çok büyük farklar kalmadı o yüzden de teknoloji ile rahatça öne çıkabiliyor.
Vallahi hocam bak guilia'ya, bak volvo s90 xc90'a çok güzel altyapı arge çalışmaları yapıyorlar ve meyvelerini topluyorlar. Hadi bunlar premium, fransızlarda peugeot çok güzel altyapı işleri çıkarıyor yeni emp2 platformuyla. 308 ile c4'ün aynı segment olduğuna bile inanamazsınız kullandığınızda. Yani demek istediğim isteyince yapılıyor, oluyor. Ama bir çok üretici kolaya kaçmayı seviyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor ve bt
5 ileri manuel ama vites oranları çok kısa. Daha 70'i görmeden 3.vitesi istiyor araç. Hadi bunu şanzımana bağladık da 0-100 kötü. Aracın 3.vites 70-100 arası hızlanması da berbat. Dedim ya c4'de de bu vardı, şanzımanı bir kenara bırakırsak ön takım gücü yere doğru düzgün aktaramıyor, ben citroen'lerin aktarma organlarını cidden başarısız buluyorum. 254 nm torkun bu kadar kötü performans vermesinin de başka açıklaması olamaz zaten.

Citroen kullanmadım ancak peugeot modellerinde böyle bir sıkıntıya çok rastlamadım. Acaba aracın bu noktasından ödün verip başka bir noktayı mı ileriye taşıyorlar?
 
Ben bu kadar alakasız araçlar arasından yılın otomobili seçeceksem, kalitesinin yanında markaya ve sınıfına getirdiği katma değere bakarım. Örneğin, S90/V90 gerçekten çok çok beğendiğim, çok da başarılı araba. Ama bakınca Mercedes E serisi ile farklı konularda birbirlerine üstünlük kurarlar, toplam puanlama yapılsa kafa kafaya gelecek iki araba olduğunu düşünüyorum. Ayrıca Volvo için de çok çok büyük devrim değil. Zira hemen öncesinde XC90 çıktı piyasaya. Sadece bu sebeplerden S90/V90'ı yılın otomobili olarak göremiyorken C3 şimdi ne bileyim... :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Cenk
hocam alfa yeniden doğmak istiyor ondan dolayı çıkış yakalamak zorunda bide masarati ve ferrari ile ortak çalıştılar diye biliyorum, volvo da yıllardır ford ortak çalışıyordu yeni ayrıldılar, Emp2 de opelin delta 2 platformu ile ortak çalışma zaten.

Citroen kullanmadım ancak peugeot modellerinde böyle bir sıkıntıya çok rastlamadım. Acaba aracın bu noktasından ödün verip başka bir noktayı mı ileriye taşıyorlar?
Fiyattan hocam ama cenk abinin dediği gibi altyapıda bir sorun var bizde de c4 picasso var 2009 model oradan biliyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve Cenk
Citroen kullanmadım ancak peugeot modellerinde böyle bir sıkıntıya çok rastlamadım. Acaba aracın bu noktasından ödün verip başka bir noktayı mı ileriye taşıyorlar?
Citroen markası tasarım ve oyuncak üzerine yoğunlaşmış bir marka. Bu iki unsur üzerinden müşteri kitlesini oluşturmaya çalışıyor. Ds5'de bile arka süspansiyon tak tuk ediyor ben daha ne diyeyim. Otomobilde sürüş adına gerçekten özen göstermiyorlar. Peugeot'da fransız ama 3008'de opel ile ortak bir altyapı çalışması içine girdiler, 308'de psa'nın yeni emp2 platformunu kullandılar ki ciddi başarılı platformlar bunlar. En azından otomobil kullanmaktan zevk aldıran altyapılar. Citroen'in hiç böyle bir derdi olmadı, hidroaktif süspansiyon geliştirdik diye geziniyorlar ortalıkta 2-3 modelden fazlasına koymuyorlar ki onu da artık zaten rafa kaldırdılar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Eren BILGIN ve bt
hocam alfa yeniden doğmak istiyor ondan dolayı çıkış yakalamak zorunda bide masarati ve ferrari ile ortak çalıştılar diye biliyorum, volvo da yıllardır ford ortak çalışıyordu yeni ayrıldılar, Emp2 de opelin delta 2 platformu ile ortak çalışma zaten.
Zaten ben ortaklığa karşı değilim. Güzel olan bir altyapı varsa alsın hepsi kullansın fark etmez ama kullansın.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Citroen markası tasarım ve oyuncak üzerine yoğunlaşmış bir marka. Bu iki unsur üzerinden müşteri kitlesini oluşturmaya çalışıyor. Ds5'de bile arka süspansiyon tak tuk ediyor ben daha ne diyeyim. Otomobilde sürüş adına gerçekten özen göstermiyorlar. Peugeot'da fransız ama 3008'de opel ile ortak bir altyapı çalışması içine girdiler, 308'de psa'nın yeni emp2 platformunu kullandılar ki ciddi başarılı platformlar bunlar. En azından otomobil kullanmaktan zevk aldıran altyapılar. Citroen'in hiç böyle bir derdi olmadı, hidroaktif süspansiyon geliştirdik diye geziniyorlar ortalıkta 2-3 modelden fazlasına koymuyorlar ki onu da artık zaten rafa kaldırdılar.
Peugeot'nun geçmişinde sürüş zevki ile nam salmış bir sürü model var. Marka imajını oluşturan bu modeller nedeniyle sürüş kalitesini arttıracak AR-GE'ye yoğunlaşmak zorundalar zaten. Citroen ise tasarımsal ve teknolojik inovasyon üzerine yenilikçi bir marka imajı kurmuş durumda. Tercih meselesi. Pek kullanmadığım için alt yapısı hakkında sallayamam, ama özellikle iç mekan kalitesi konusunda son yıllarda kendini ciddi şekilde salmış durumda. Marka imajını bu konuda sadece DS serisi kurtarıyor. Onlar da ateş pahası fiyatlara satılıyor maalesef.

düşünmeden s90/v90'a bastım ama gönlümden gulia da geçmiyor değil. listeye c3 koymaları da, listedeki diğer araçlara küfür resmen :)
Bak sırf o C3 için kaç tane küfüre karşı mesaj yağdırdık buraya. :D
 
Peugeot'nun geçmişinde sürüş zevki ile nam salmış bir sürü model var. Marka imajını oluşturan bu modeller nedeniyle sürüş kalitesini arttıracak AR-GE'ye yoğunlaşmak zorundalar zaten. Citroen ise tasarımsal ve teknolojik inovasyon üzerine yenilikçi bir marka imajı kurmuş durumda. Tercih meselesi. Pek kullanmadığım için alt yapısı hakkında sallayamam, ama özellikle iç mekan kalitesi konusunda son yıllarda kendini ciddi şekilde salmış durumda. Marka imajını bu konuda sadece DS serisi kurtarıyor. Onlar da ateş pahası fiyatlara satılıyor maalesef.
Bir çok kişi opel'ler için der ki elektronik arızası çok sık verir. Bunu bir de citroen'de görmeniz lazım. Gece kontağı kapatıyorsun, sabah çalıştırmaya geldiğinde saçma sapan bir donanımın uyarı verdiğini görebiliyorsun. Üstelik iş sadece oyuncak geliştirmek ve koymakla bitmiyor, bu oyuncağın sağlamlığı ve zamanında, düzgün şekilde çalışması da önemli. c4 testinde and'ın da bir yorumu var yağmur sensörü üzerine ki gerçekten en basit donanımdır belki ama illallah ettirir. Hiç bir zaman doğru anda çalıştığını göremezsiniz. Marka imajını ve müşteri potansiyelini tasarım ( ki görecelidir), teknoloji üzerine yoğunlaştıran bir markanın böyle tezatlıklar içine girmesi kabul edilemez bir şey. Hani ben bunu yapacağım dediğin şeyi bari düzgün yap.
 
Bir çok kişi opel'ler için der ki elektronik arızası çok sık verir. Bunu bir de citroen'de görmeniz lazım. Gece kontağı kapatıyorsun, sabah çalıştırmaya geldiğinde saçma sapan bir donanımın uyarı verdiğini görebiliyorsun. Üstelik iş sadece oyuncak geliştirmek ve koymakla bitmiyor, bu oyuncağın sağlamlığı ve zamanında, düzgün şekilde çalışması da önemli. c4 testinde and'ın da bir yorumu var yağmur sensörü üzerine ki gerçekten en basit donanımdır belki ama illallah ettirir. Hiç bir zaman doğru anda çalıştığını göremezsiniz. Marka imajını ve müşteri potansiyelini tasarım ( ki görecelidir), teknoloji üzerine yoğunlaştıran bir markanın böyle tezatlıklar içine girmesi kabul edilemez bir şey. Hani ben bunu yapacağım dediğin şeyi bari düzgün yap.
Başlıkta bir mesaj uyarısı vardı. Tam tıklarken aklımdan "yahu ilk C4'ler de hoşuma gidiyordu aslında haa" diye geçiriyordum, okuduğum mesaja bak :D Elektronik arızası dediğin kadar çoksa, az sattığına hiç şaşırmamak lazım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Cenk
Başlıkta bir mesaj uyarısı vardı. Tam tıklarken aklımdan "yahu ilk C4'ler de hoşuma gidiyordu aslında haa" diye geçiriyordum, okuduğum mesaja bak :D Elektronik arızası dediğin kadar çoksa, az sattığına hiç şaşırmamak lazım.
İlk c4'leri bilemem yalnız güncel kasa ve onun makyajsız olanı dediğim gibiydi. Hadi arızaları geçeyim, sonuçta bana denk gelmiştir tüm markayı kötülemiş olmayayım. Hatta benim için öznel ve objektif yorum yapmıyor bu araç hakkında diyenler olabilir en azından otopark'ın c4 testinin sonuçlarına bir baksınlar lütfen. Konfor 2,5 yıldız, yol tutuş 3 yıldız.. Gerçekten de böyle bir araç bu. Ayıptır kardeşim, hiç birini mi yapamaz bir araç. Almayın, aldırmayın, almayı da düşünmeyin rica ediyorum :)
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Farlar,içteki ışıklandırmalar bu kadar sık söndüğü bir araba daha görmedim zaten silecekleri sorsan sadece istediği zaman çalışıyor haa bide sağ arka cam bozuldu açılmıyor. 2009 model 75k km bile olmadı c4 picasso.
İlk c4'leri bilemem yalnız güncel kasa ve onun makyajsız olanı dediğim gibiydi. Hadi arızaları geçeyim, sonuçta bana denk gelmiştir tüm markayı kötülemiş olmayayım. Hatta benim için öznel ve objektif yorum yapmıyor bu araç hakkında diyenler olabilir en azından otopark'ın c4 testinin sonuçlarına bir baksınlar lütfen. Konfor 2,5 yıldız, yol tutuş 3 yıldız.. Gerçekten de böyle bir araç bu. Ayıptır kardeşim, hiç birini mi yapamaz bir araç. Almayın, aldırmayın, almayı da düşünmeyin rica ediyorum :)
Oy oy ooy :(
C3'ü alın ! Bak bu C3'ü buradan alın !! :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve Porsche
İlk c4'leri bilemem yalnız güncel kasa ve onun makyajsız olanı dediğim gibiydi. Hadi arızaları geçeyim, sonuçta bana denk gelmiştir tüm markayı kötülemiş olmayayım. Hatta benim için öznel ve objektif yorum yapmıyor bu araç hakkında diyenler olabilir en azından otopark'ın c4 testinin sonuçlarına bir baksınlar lütfen. Konfor 2,5 yıldız, yol tutuş 3 yıldız.. Gerçekten de böyle bir araç bu. Ayıptır kardeşim, hiç birini mi yapamaz bir araç. Almayın, aldırmayın, almayı da düşünmeyin rica ediyorum :)

Yanlız şöyle bir durum var c4 fiyatları da baya uygundu b segmenti fiyatına c segmenti alınıyordu birde o ucuzluk var tabii şuanda fiyatları nasıl bilmiyorum
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Yanlız şöyle bir durum var c4 fiyatları da baya uygundu b segmenti fiyatına c segmenti alınıyordu birde o ucuzluk var tabii şuanda fiyatları nasıl bilmiyorum
Ben 2012'de aracı 55 bin liraya aldım ki bayağı doluydu. O dönem muadil rakiplerinden 10 bin lira gibi bir civarda daha uygundu. 2015'de onu satıp focus alırken, focus ile aynı donanıma sahip c4 5 bin lira daha pahalıydı. Ama ben şunu anladım ki 2012'deki fiyatı uygun olsa da aradaki farkı ödeyip rakiplerinden birini almak daha mantıklıymış hele ki ödeyebilecek durumunuz varsa.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Ben 2012'de aracı 55 bin liraya aldım ki bayağı doluydu. O dönem muadil rakiplerinden 10 bin lira gibi bir civarda daha uygundu. 2015'de onu satıp focus alırken, focus ile aynı donanıma sahip c4 5 bin lira daha pahalıydı. Ama ben şunu anladım ki 2012'deki fiyatı uygun olsa da aradaki farkı ödeyip rakiplerinden birini almak daha mantıklıymış hele ki ödeyebilecek durumunuz varsa.

işte aynı olay eski c3 te de vardı araba rakiplerinden ucuz ama ucuz olmasınında güzel bir sebebi var arabanın özü de ucuz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
işte aynı olay eski c3 te de vardı araba rakiplerinden ucuz ama ucuz olmasınında güzel bir sebebi var arabanın özü de ucuz.
Velhasıl kelam bu listeye c3 yakışmamış. Neye göre koydularsa artık bilemiyorum ama şahsi fikrim bu listeye dahil etmezdim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
cenk bey benim de bir tanıdığımın şu transformers reklamındaki kasalardan c4 ü vardı. araba cidden sorunluydu. citröenler narin oluyor nedense
Ben de etrafımda çok kişiden duydum bu tarz şikayetler ve kendim de yaşadım. O sebeple tavsiye isteyene uzak durması yönünde yorum yapıyorum ki ben hiç bir markayı kötülemem ama bu markanın araçlarını gerçekten kötü buluyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: hikmetkara
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...