2017 makyajlı leon hayırlı olsun

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Porsche
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dış görünümünü biraz süsleyip satacaklar millete, bizim millette tabi çok meraklı dış tasarım, donanım v.s kapış kapış gider
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Hocam hem size hem de @berkay4408 e cevap vermiş olayım o zaman :) siz hiç yeni çıkmış bir 911 in bir öncekine benziyor diye eleştirildiğini gördünüz mü. VW'nin kalite algısı dünyanın çoğu yerinde Ford opelin önünde. Üçüncü olarak Avrupa da en çok satması zaten yeterli değil mi :) abd pazarının Avrupa nın çok gerisinde kalitede olduğu malum. Son yazdığınız abartılma sözü de biraz golf ü sevmemekten geliyor bu net. 1.5 motorlu tasarım ve kalite fukarası 1 serisi kadar abartılmamıştır. Dediğiniz gibi C segmenti araba bu öyle aman Allahım ölüyorum diyecek haliniz yok zaten ama segmentinin de önünde bir araba bunu kabul etmek lazım

1 serisi'nin kalite fukarası olduğunu nereden çıkarttınız? Alıp kullandınız mı? Test sürüşünden bahsetmiyorum, alıp kullanmaktan bahsediyorum. Neresi kalite fukarasıymış onu detaylarıyla açıklamanızı isterim. Zira 66700 km tecrubem var 116i ile. Her sorunuza cevap verebilecek deneyime sahibim.

Golf 6 ve Golf 7'yi ben günlük olarak kullanmıyorum ama bu hiç kullanmadığım anlamına gelmiyor. Filo araçlarımızdan hiç kullanmadıysam en az 20.000km tecrubem var toplamda bu iki model ile. Golf 4'ü de katarsak bu 80.000km deneyim ve 3 kasa tecrubesi demektir.

Şimdi siz Golf seviyorsunuz ve ben "sözde" sevmiyorum diye 1 serisi'ne çamur geldi. Ben sevmiyorum demedim ya da Golf'e kalitesiz demedim.

Yıllardır Almanlar Avrupa'da yazılı ve görsel otomobil yayıncılığı ile VW'i, Audi'yi hep birinciliğe yerleştirmişlerdir. Sundukları ile fiyatları olması gereken oranda olduğu için. Dikkat ederseniz fiyat/performans ürünü demiyorum, bence fiyat performans ürünü VAG grubunda Seat'tır.

Benim bahsettiğim şey bu otomobilin çok abartıldığı. Abartılmasından kastımda ülkemizdeki algı üzerinedir. Nedir bu algı? Pahalı olan şey iyidir. Doğuş Otomotiv'in attığı kazıklardan habersiz olan yurdum insanının sıraya girmesini ben anlamıyorum. Hele ki param var, tam donanımlı Golf istiyorum dediğinizde çıkan fiyatları siz benden daha iyi biliyorsunuzdur. Almanya sitelerinde fiyat ve opsiyon bilgilerini karşılaştırdığımızda fiyatlandırmanın Türkiye'de bugün Seat'ın fiyat listesi üzerinden olmasını bekleriz. Doğuş'un 1 ay içinde 3 kere zam yaptığı dönemleri de biliyoruz.

Demek istediğim ülkemizdeki bu algıyla çok güzel paralar kazanılıyor ve insanımızda boş Golf'lere vay be ben ne arabaya biniyorum diye böbürleniyor. Benim kastettiğim ve abartılıyor dediğim şey buydu.

Yoksa Golf'ün içi ve bagajı 1 serisi'ne geniş olduğundan mahalle arası çocukları gibi çekememezliğim gibi bir durum söz konusu değil. İstesem Golf'ün en iyisini alabilecek durumdayım çok şükür. Evli olmadığım için ne bagaja ihtiyaç duyuyorum ne arka genişliğe. Evli olsamda C segmenti otomobil alacak olsam elbette Golf tercih ederim. Ancak bu fiyatlarla ve satış politikası ile yine tercih edeceğim bir model olmayacaktır.

Lütfen bir şeyi konuşurken bu adam ne diyor diye düşünüp sonra içinizden geçenleri paylaşın. Ben otomobilleri kataloglarından ya da yolda gördüğüm kadarıyla takip edip oturduğum yerden fok atan birisi değilim.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Mustafak
1 serisi'nin kalite fukarası olduğunu nereden çıkarttınız? Alıp kullandınız mı? Test sürüşünden bahsetmiyorum, alıp kullanmaktan bahsediyorum. Neresi kalite fukarasıymış onu detaylarıyla açıklamanızı isterim. Zira 66700 km tecrubem var 116i ile. Her sorunuza cevap verebilecek deneyime sahibim.

Golf 6 ve Golf 7'yi ben günlük olarak kullanmıyorum ama bu hiç kullanmadığım anlamına gelmiyor. Filo araçlarımızdan hiç kullanmadıysam en az 20.000km tecrubem var toplamda bu iki model ile. Golf 4'ü de katarsak bu 80.000km deneyim ve 3 kasa tecrubesi demektir.

Şimdi siz Golf seviyorsunuz ve ben "sözde" sevmiyorum diye 1 serisi'ne çamur geldi. Ben sevmiyorum demedim ya da Golf'e kalitesiz demedim.

Yıllardır Almanlar Avrupa'da yazılı ve görsel otomobil yayıncılığı ile VW'i, Audi'yi hep birinciliğe yerleştirmişlerdir. Sundukları ile fiyatları olması gereken oranda olduğu için. Dikkat ederseniz fiyat/performans ürünü demiyorum, bence fiyat performans ürünü VAG grubunda Seat'tır.

Benim bahsettiğim şey bu otomobilin çok abartıldığı. Abartılmasından kastımda ülkemizdeki algı üzerinedir. Nedir bu algı? Pahalı olan şey iyidir. Doğuş Otomotiv'in attığı kazıklardan habersiz olan yurdum insanının sıraya girmesini ben anlamıyorum. Hele ki param var, tam donanımlı Golf istiyorum dediğinizde çıkan fiyatları siz benden daha iyi biliyorsunuzdur. Almanya sitelerinde fiyat ve opsiyon bilgilerini karşılaştırdığımızda fiyatlandırmanın Türkiye'de bugün Seat'ın fiyat listesi üzerinden olmasını bekleriz. Doğuş'un 1 ay içinde 3 kere zam yaptığı dönemleri de biliyoruz.

Demek istediğim ülkemizdeki bu algıyla çok güzel paralar kazanılıyor ve insanımızda boş Golf'lere vay be ben ne arabaya biniyorum diye böbürleniyor. Benim kastettiğim ve abartılıyor dediğim şey buydu.

Yoksa Golf'ün içi ve bagajı 1 serisi'ne geniş olduğundan mahalle arası çocukları gibi çekememezliğim gibi bir durum söz konusu değil. İstesem Golf'ün en iyisini alabilecek durumdayım çok şükür. Evli olmadığım için ne bagaja ihtiyaç duyuyorum ne arka genişliğe. Evli olsamda C segmenti otomobil alacak olsam elbette Golf tercih ederim. Ancak bu fiyatlarla ve satış politikası ile yine tercih edeceğim bir model olmayacaktır.

Lütfen bir şeyi konuşurken bu adam ne diyor diye düşünüp sonra içinizden geçenleri paylaşın. Ben otomobilleri kataloglarından ya da yolda gördüğüm kadarıyla takip edip oturduğum yerden fok atan birisi değilim.
Ülkemizde zaten euro hiç yerinden oynamıyor ve vw ler zaten türkiye üretimi. Kısmen de olsa haklısınız diğer konularda.
 
Ülkemizde zaten euro hiç yerinden oynamıyor ve vw ler zaten türkiye üretimi. Kısmen de olsa haklısınız diğer konularda.
Ülkemizde Euro kurunu katacak olursak benim 2012'de 4 paket + sunroof ile 2.35TL ve %37 ÖTV'siyle 80.000 TL'ye aldığım aracımın bugün sıfırı (aynısını sipariş etseniz) 144.000 TL oldu. 1 serisi'de ülkemizin şartlarıyla bu fiyatları hiçbir şekilde hakeden bir otomobil değil.

Ayrıca aynı kazığı Borusan'da atıyor hatta tüm markalar aynı şeyi yapıyor. Aynı şeyleri Borusan içinde söylüyorum her yerde. Araştırırsanız yazdıklarıma ulaşabilirsiniz.

Euro ve ÖTV konuları ülkemizin maalesef en büyük sorunlarından. Oralara gitmenin hiçbir anlamı yok, çünkü o konularda yapabileceğimiz bir şey yok şu anda.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Ülkemizde Euro kurunu katacak olursak benim 2012'de 4 paket + sunroof ile 2.35TL ve %37 ÖTV'siyle 80.000 TL'ye aldığım aracımın bugün sıfırı (aynısını sipariş etseniz) 144.000 TL oldu. 1 serisi'de ülkemizin şartlarıyla bu fiyatları hiçbir şekilde hakeden bir otomobil değil.

Ayrıca aynı kazığı Borusan'da atıyor hatta tüm markalar aynı şeyi yapıyor. Aynı şeyleri Borusan içinde söylüyorum her yerde. Araştırırsanız yazdıklarıma ulaşabilirsiniz.

Euro ve ÖTV konuları ülkemizin maalesef en büyük sorunlarından. Oralara gitmenin hiçbir anlamı yok, çünkü o konularda yapabileceğimiz bir şey yok şu anda.
Hele şükür sırf doğusun bu işi yapmadıgini diğer markaların da yaptığını anlayan biri gördum. Doğru söylüyorsunuz hocam.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...