2019 BMW 3 Serisi (G20) yakalandı !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
2019 BMW 3 Serisi (G20) casus fotoğrafları

BMW%203%20Series%20Inside%20out%2011.jpg

BMW%203%20Series%20Inside%20out%2015.jpg

BMW%203%20Series%20Inside%20out%203.jpg

BMW%203%20Series%20Inside%20out%204.jpg

BMW%203%20Series%20Inside%20out%205.jpg

BMW%203%20Series%20Inside%20out%209.jpg

BMW%203%20Series%20Inside%20Out%206.jpg

BMW%203%20Series%20Inside%20out%201.jpg

BMW%203%20Series%20Inside%20out%2016.jpg

attachment.php

attachment.php
 
Bu araç arkadan tahrikli olarak üretilmeye devam edecek mi ? Ek olarak vites topuzu bildiğimiz zf şanzımanlara ve g30 kasada kullanılana hiç benzemiyor. Akıllara çift kavrama veya aisin mi kullanılacak sorusunu getiriyor. Bilgisi olan var mı acaba ?
 
Bu araç arkadan tahrikli olarak üretilmeye devam edecek mi ? Ek olarak vites topuzu bildiğimiz zf şanzımanlara ve g30 kasada kullanılana hiç benzemiyor. Akıllara çift kavrama veya aisin mi kullanılacak sorusunu getiriyor. Bilgisi olan var mı acaba ?
Hiç sanmıyorum 3 serisinde arkadan çekişten vazgeçmezler, vites f90 m5dekine benzettim ben ama sanırım @fksarall binmişti o araca belki o bilebilir
 
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall ve Cenk
Bmw de Mercedes gibi trio’yu tamamladi..3,5,7 serileri matruska gibi oldu, tipki C,E ve S gibi
Ulkemizde su araca binen tipler Bmw’den soguma nedeni olsa da arac guzel olmus..Tesbihli, dar gomlekli, bilek ustu dar pantolonlu, kirli sakalli, nargile cafe’de takilan tiplerin altinda bol bol goruruz
 
Bu araç arkadan tahrikli olarak üretilmeye devam edecek mi ? Ek olarak vites topuzu bildiğimiz zf şanzımanlara ve g30 kasada kullanılana hiç benzemiyor. Akıllara çift kavrama veya aisin mi kullanılacak sorusunu getiriyor. Bilgisi olan var mı acaba ?
Abi şimdilik sadece 1 serisi önden çekere dönecek. 3 ve yukarısının dönmesi imkansız gibi bir şey. UKL platformu kullananlar, yani Mini, 1 serisi, X1 vb. önden çekerlerde de 7 ileri çift kavrama kullanılacağı söyleniyor. Getrag üretecek onları da. ZF'ten vazgeçmezler bence, kaldı ki lüks sınıf spor otomobillerinde bile DCT yerine ZF şanzıman kullandılar son M5'le.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mcanerg ve Cenk
Abi şimdilik sadece 1 serisi önden çekere dönecek. 3 ve yukarısının dönmesi imkansız gibi bir şey. UKL platformu kullananlar, yani Mini, 1 serisi, X1 vb. önden çekerlerde de 7 ileri çift kavrama kullanılacağı söyleniyor. Getrag üretecek onları da. ZF'ten vazgeçmezler bence, kaldı ki lüks sınıf spor otomobillerinde bile DCT yerine ZF şanzıman kullandılar son M5'le.
Açıkçası kullandığım zf şanzımanlardan çok memnun kalmıştım. Bana kalırsa zf şanzıman bizim ulaşabildiğimiz araçlar içinde kullanılan en iyi otomatik şanzıman. Bunu g20 kasada bozmamaları sevindirici.
 
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall ve by
Mercedes-Renault tasarımsal benzerliklerinin BMW-PSA şubesi gibi olmuş. Neden bilmem ön farların alt kısmındaki girintileri sevemedim gitti. Arkadan güzel olmuş ama ben farları beğenmedim.
 
Mercedes-Renault tasarımsal benzerliklerinin BMW-PSA şubesi gibi olmuş. Neden bilmem ön farların alt kısmındaki girintileri sevemedim gitti. Arkadan güzel olmuş ama ben farları beğenmedim.

Bence karakteristik olmus. En azindan on fara bakinca 3 oldugu anlasilir
 
Sürtünme kat sayısını düşürmek için ön kaputu ve arka bagaj kısımını fazla inceltmişler. Eski kasası daha güzel gözüküyordu. Ön kaputların gittikçe şişirildiği bir süreçte tersine devrim gibi olmuş.
 
Start stop tuşu vag grubununkiyle neredeyse aynı, keşke eski yerleşim düzeni devam etseydi.
 
İçiyle dışıyla harika görünüyor. Gelecekte en beğenilen 3 serilerinin arasında yer alabilir.
 
Bu araç arkadan tahrikli olarak üretilmeye devam edecek mi ? Ek olarak vites topuzu bildiğimiz zf şanzımanlara ve g30 kasada kullanılana hiç benzemiyor. Akıllara çift kavrama veya aisin mi kullanılacak sorusunu getiriyor. Bilgisi olan var mı acaba ?
Getrag marka DCT sadece önden çeker araçlara uygulanıyor hocam. CLAR platformunu kullanacağı için, arkadan itiş olacağı kesin. Bu sebeple de ZF8HP kullanılmasına kesin gözüyle bakılıyor. (Bence %100 öyle ama yine de hata payı bırakalım)

G20 çok iyi bir otomobil olacak, heyecanla bekliyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Cenk
umarım gerçekten mode'lar için 4 tane ayrı tuş koymazlar. böyle bir gereksizlik ömrümde görmedim..
O tuş tek parça olacak hocam. Sadece tuşun üzerinde modlar yazıyor olacak. Bizim arabalarda da EcoPro ve Sport yazıyor ya tuşta, onun gibi olacak. Resime dikkat edersen zaten tuşların aynı tabanda olduğunu görebilirsin.

Edit: Gördüm ki adaptive tuşu da aynı tabandaymış, pek emin olamadım şimdi. Dediğin gibi her mod için bir tuş olabilir.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Getrag marka DCT sadece önden çeker araçlara uygulanıyor hocam. CLAR platformunu kullanacağı için, arkadan itiş olacağı kesin. Bu sebeple de ZF8HP kullanılmasına kesin gözüyle bakılıyor. (Bence %100 öyle ama yine de hata payı bırakalım)

G20 çok iyi bir otomobil olacak, heyecanla bekliyorum.
F30 kasa da cok iyiydi ki ben bunun da cok iyi olacagini dusunuyorum. Param olsa jaguar xe ile g20 arasindan bir tercih yapardim muhakkak.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...