2019 BMW 3 Serisi (G20) yakalandı !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
2019 BMW 3 Serisi (G20) casus fotoğrafları

BMW%203%20Series%20Inside%20out%2011.jpg

BMW%203%20Series%20Inside%20out%2015.jpg

BMW%203%20Series%20Inside%20out%203.jpg

BMW%203%20Series%20Inside%20out%204.jpg

BMW%203%20Series%20Inside%20out%205.jpg

BMW%203%20Series%20Inside%20out%209.jpg

BMW%203%20Series%20Inside%20Out%206.jpg

BMW%203%20Series%20Inside%20out%201.jpg

BMW%203%20Series%20Inside%20out%2016.jpg

attachment.php

attachment.php
 
Süspansiyonları acaip başarılı olmuş yaa hala tadı damağımda kaldı o derece. Yolu çok güzel ütülüyor. İç mekanı ortalama yani segmentinin iyilerinden. Yalıtımı Q5'den bariz derecede zayıftı ama kötü değildi aksine Q5 sağır edici derecede sessizdi. Genel ortalamaya bakarsak en iyisi X3 valla.
volvonun süspansiyonu kötü mü yani anlamadım
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
genelde BMWler süspansiyon konforları ile anılmazlar da şaşırdım valla
Valla G30'da bu disiplinde çok başarılıydı hatta E Serisinden de başarılıydı. CLAR platforumu baya iyi bu yönden. X3 yeteri kadar yol tutuyordu ama Stelvio'dan iyi değildi fakat G30 o segmentteki hem en konforlu araç hemde en iyi yol tutan araç (Yeni A6'yı henüz test etmedim Temmuz anca)
 
gönül isterdi ki bu arabaya 5 serisinde kullanınlan n20'den devşirme 1.6'yı koysunlar ancak nedense bmw ıslarla 1 2 3 ve 4 serilerinde bu motoru kullanmıyor. çok muhtemel bir satış stratejisi.
O motor sadece Yunanistan ve Türkiye'ye özel, vergi diliminden dolayı 5 serisi satışları düşmesin diye "üretilmiş" bir motor. G30'da da B48'den "devşirme" bir motor kullanılıyor. Niye tırnak içinde yazdığımın sebebiyse şu; 1.6 olmadığına dair spekülasyonlar var. Kısılmış 2 litre deniyor, ne derece doğruysa tabi.

Asıl sorulması gereken 2 ve 4 serisinde neden N13 kullanılmadığı bence.
 
Vitesin olduğu kısım çok karışık ve nasıl oluyorsa aynı anda bilmiyorum,çok basit görünüyor :D Belki kamuflajda diye itici geldi bilemedim,çıkınca göreceğiz.
 
Asıl sorulması gereken 2 ve 4 serisinde neden N13 kullanılmadığı bence.
Kesinlikle katılıyorum bu soruya. Yapabilinecek bence tek açıklama şu ( bana mantıklı gelen tek açıklama):

N13'ün süresi dolacaktı, 2 sene için kullanmak istemediler. Ayrıca ikisi de Coupe olduğu için ilk başta düşük hacimle sunmak istemediler, B38 çıkınca koydular.

Avrupa'da özellikle 418i görmek çok çok zor. 418d, 420d ve 420i'ler çok fazla. B38 ile satılan 4 serilerinin sayısı oldukça az aslında.
 
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall
O motor sadece Yunanistan ve Türkiye'ye özel, vergi diliminden dolayı 5 serisi satışları düşmesin diye "üretilmiş" bir motor. G30'da da B48'den "devşirme" bir motor kullanılıyor. Niye tırnak içinde yazdığımın sebebiyse şu; 1.6 olmadığına dair spekülasyonlar var. Kısılmış 2 litre deniyor, ne derece doğruysa tabi.
Ben bu kısma pek inanmıyorum açıkçası. Türkiye'de satışına izin verilen bütün otomobiller kontrol edilmiyor mu? Vergi meselesi bu kadar kritikken bence motor hacimlerinin yanlış söylenmesi gibi bir durumun ihtimali çok az.

Eğer yapmışlarsa da, Eyyyyyy Renault Türkiye Clio RS'in 1643 cc'lik motorunda bunu niye yapmadın ? :D
Eeeeeeyyyy Mercedes-Benz bu ülkeye yıllarca 2143 cc'lik aptal bir dizel motor sattınız, yahu niye 2000 demediniz? :D
 
Ben bu kısma pek inanmıyorum açıkçası. Türkiye'de satışına izin verilen bütün otomobiller kontrol edilmiyor mu? Vergi meselesi bu kadar kritikken bence motor hacimlerinin yanlış söylenmesi gibi bir durumun ihtimali çok az.

Eğer yapmışlarsa da, Eyyyyyy Renault Türkiye Clio RS'in 1643 cc'lik motorunda bunu niye yapmadın ? :D
Eeeeeeyyyy Mercedes-Benz bu ülkeye yıllarca 2143 cc'lik aptal bir dizel motor sattınız, yahu niye 2000 demediniz? :D
İki taraflı anlaşma gibi olabilir hocam, sonuçta ne kadar 5 serisi satılırsa devletin cebine vergiden dolayı o kadar para girecek. E bunu her arabada yapamamaları da normal çünkü diğer motor seçenekleri tüm dünyada varken bu sadece 2 ülkeyle sınırlandırılmış.

Zaten tamamen spekülasyon bunlar.
 
O motor sadece Yunanistan ve Türkiye'ye özel, vergi diliminden dolayı 5 serisi satışları düşmesin diye "üretilmiş" bir motor. G30'da da B48'den "devşirme" bir motor kullanılıyor. Niye tırnak içinde yazdığımın sebebiyse şu; 1.6 olmadığına dair spekülasyonlar var. Kısılmış 2 litre deniyor, ne derece doğruysa tabi.

Asıl sorulması gereken 2 ve 4 serisinde neden N13 kullanılmadığı bence.
anlaşma bittiği için:D ama öncesinde kullanmamaları satış stratejisiydi bence..
 
Hocam artık o motor B47'den devşirme. N20'den devşirme olanlar F10'da kullanılanlardı.
işte F10'da kullanılanlardı. şuan ki G30'da kullanılan 1.6 da o diye biliyordum. ki kullandım yani bana aynı gibi geldi ama aynı hissi veren b48'den dönme 1.6 yaptılarsa ben bunu bilmiyordum. B48'da devşirme olduğunu gösteren link vs birşey varsa paylaşır mısınız? detaylarını okuyalım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alptamer
işte F10'da kullanılanlardı. şuan ki G30'da kullanılan 1.6 da o diye biliyordum. ki kullandım yani bana aynı gibi geldi ama aynı hissi veren b48'den dönme 1.6 yaptılarsa ben bunu bilmiyordum. B48'da devşirme olduğunu gösteren link vs birşey varsa paylaşır mısınız? detaylarını okuyalım.
Ben 520i ikamesi alırken opsiyon listesini görmüştüm, B48 yazıyordu orada. Hatta bir an ulan 2 litrelik düşük beygirli versiyon mu acaba diye geçirmiştim içimden ama ruhsata baktığımda 1.6 litre olduğunu görmüştüm.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...