HABER 2020 Volkswagen Golf ilk kez görüntülendi

Alcantara

Batuhan KARALAR
Yönetim
Editör
1,052
28
Marka
Renault
Volkswagen’in başarılı C-hatchback modeli Golf, önümüzdeki dönemde tamamen yenilenecek. Sekizinci jenerasyonu ile 2020’de yollarda olacak Volkswagen Golf, ilk kez objektiflere yakalandı.

Yeni Volkswagen Golf (MK8) ilk kez karşımızda!

Ring’de görüntülenen yeni Golf, gözlemlere bakılırsa bir önceki jenerasyonu test katırı olarak kullanmış. MQB platformunun özelleştirilmiş bir versiyonunu kullanacak olan Golf MK8, yeni platform ile beraber yaklaşık 70 kilogram hafifleyecek. Ayrıca hormonlu tamponlara bakılırsa aracın yaşam alanında da hatırı sayılır bir genişleme olacağı tahmin ediliyor.

Yeni Volkswagen Golf’ün iç mekanı ile ilgili yansıtılan fotoğraf ise teknolojik unsurların fazlasıyla ağır basacağını gösteriyor. Dijital sürücü göstergesi dikkat çekerken, orta bölümdeki boşluktan anlaşılacağı üzere multimedya ve havalandırma kontrolleri henüz son halinde değil.

Aktarılan bilgiye göre Volkswagen, yeni Golf’te silindir deaktivasyon özelliğine sahip 1.5 litrelik yeni TDi ve TSi motorları kullanacak. Bunun yanı sıra 48V’luk hibrit motor seçeneği de ilk kez kaputun altındaki yerini alacak. Son olarak önümüzdeki yılın son çeyreğinde tanıtılması beklenen Golf MK8’in 2020’nin başlarında yollarda olacağını belirtelim.

1 arasında 6







Read the whole post here.
 
Aracın genişleyecek olması çok normal. Artık c segmentin boyutları büyüyor. Güncel dsg vites topuzuna göre bu daha modern duruyor diyebilirim. Bir de iç mekanda piano black malzeme yerine fırçalanmış alüminyum tarzı daha dayanıklı ve aynı zamanda göze de hoş gelen bir malzeme kullanılırsa çok daha iyi olacaktır.
 
İç mekanından çok bağımsız kullanılan modellerde ön takımları geliştirirler lafta değil gerçekten premiumlara oynayan bir araba olur.
 
Geyik başlığına yazdığım yazıyı buraya direk kopyalıyorum;

https://www.carscoops.com/2018/04/2019-vw-golf-8-test-mule-reveals-plenty-juicy-details/

Mk8 haberini anca inceleyebildim. Fotoğraflardan görüldügü gibi araç Mk7'ye kıyasla daha uzun olacak zaten bir hayli elden geçecek ve hafifleyecek olan güncellenmiş bir MQB ile piyasaya çıkacak. Test edilen araç tartan seat kombinasyonu, motor kompartmanının dolu dolu oluşu, bağımsız süspansiyona sahip oluşu, etiketle kapatılan tuşun şu anki modelde DCC tuşu oluşundan kuvvettle muhtemel GTI olduğunu gözler önüne seriyor. Araçta kullanılan tuş takımında soğutmalı koltuklar gözüme çarpıyor demekki Mk8'de bu özellik sunulacak. Vites kolu Yeni Touareg'den alınma. Bana gelen bazı duyumlara ve araştırmalarıma göre zaten Golf, A Serisi gibi dişli bir rakiple mücadele etmek adına aynı Touareg'dekine benzer full dijital bir kokpite sahip olacak sadece klima/iklimlendirme butonları ve ses açma kapama butonu fiziksel olacak. Kadranlar ve multimedia ekranı birleştirilecek. Ben şimdiden heyecanlandım. Bu arada Autopilot v3.0 sistemi de sunulacak. Kısacası Mk8 Golf sağlam geliyor :D. Aracın üretimine 2019 Mayıs da başlanacak ve yanlış hatırlamıyorsam yeni golf için 30 milyon euro yatırım şimdiden yapılmıştı.

@Ozgur Gunes araba bu değil daha ilk test aşamalarından birinde.
 
VW araçlar daha iyi bir vites topuzu hak ediyorlar gerçekten, yeni Karoq'da olduğu gibi basık topuzlar çok hoş oluyor. 3008'in joystick kolu da harika. 70 kilogram hafifleme de çok iddialı olmuş Golf 7 zaten ağır değildi, yeni kasa bayağı verimli olur anlaşılan.
Onun haricinde standart C sınıfı aile arabalarına bile ulaşmak çok zor olduğu için eskisi gibi hevesli okumuyorum bu haberleri. Geldiği zaman dünyanın parası olur şu araba..
 
Golf 4'ten beri bitmedi heralde test. :)

Ben VW'nin tasarımsal olarak tutuculuğunu beğenmiyorum. Benim düşüncemin tam aksini düşünenlere de saygı duyuyorum ancak teknolojinin bu kadar hızlı geliştiği bir çağda ben 1999 çizgilerini kabul etmiyorum. Golf8den de tasarımsal anlamda beklentim yok açıkçası. Far düğmesini bile değiştirseler benim için devrimdir zaten :)))

(şahsına dediğim bir şey yok yanlış anlaşılmasın)
 
Şaka gibi...

Ne arkada ne yanda ne önde çizgisel olarak değişen hiçbirşey yok. Vites topuzunu görene kadar fake haber mi acaba diye düşündüm.

Bir önceki jenerasyonu test katırı olarak kullanılmış diyor. Kasası ortaya çıkmadı, aracın içini geliştiriyorlar

Golf 4'ten beri bitmedi heralde test. :)

Ben VW'nin tasarımsal olarak tutuculuğunu beğenmiyorum. Benim düşüncemin tam aksini düşünenlere de saygı duyuyorum ancak teknolojinin bu kadar hızlı geliştiği bir çağda ben 1999 çizgilerini kabul etmiyorum. Golf8den de tasarımsal anlamda beklentim yok açıkçası. Far düğmesini bile değiştirseler benim için devrimdir zaten :)))

(şahsına dediğim bir şey yok yanlış anlaşılmasın)

Başarılı satış rakamlarına ulaşmış her otomobil modelinde markalar tasarımsal olarak muhafazakar olur. Mercedes de Bmw de ve daha bir çok marka da bunu uygular. Fransızlar ve Koreliler genelde bu konuda pek tutucu değillerdir. Tipini beğenip beğenmemek kullanıcıya kalmış ancak Golf'e özgü bir durum değil bu
 
Son düzenleme:
Golfün tasarımı ikoniktir ve en eskimeyecek tasarımdır. Golften aşırı radikal bir değişim beklemek 4 kapılı mx5 beklemek gibi olur. Diğer markaların sürekli değişik tasarım yapmalarının sebebi belli bir dili tutturamamış olmalarından dolayı bana göre.
 
Eğer daha premıum olma iddası varsa hiç yoktan özelleştirme seçeneklerini arttırsınlar .sadece koltuğun bej mi siyah mı olduğunu seçebildiğin Premium mu olur. İç trimler olsun konsol üstü olsun antrasit tavan olsun. Yani şunlar gelse bi tık yukarı çeker kendini
 
Geyik başlığına yazdığım yazıyı buraya direk kopyalıyorum;

https://www.carscoops.com/2018/04/2019-vw-golf-8-test-mule-reveals-plenty-juicy-details/

Mk8 haberini anca inceleyebildim. Fotoğraflardan görüldügü gibi araç Mk7'ye kıyasla daha uzun olacak zaten bir hayli elden geçecek ve hafifleyecek olan güncellenmiş bir MQB ile piyasaya çıkacak. Test edilen araç tartan seat kombinasyonu, motor kompartmanının dolu dolu oluşu, bağımsız süspansiyona sahip oluşu, etiketle kapatılan tuşun şu anki modelde DCC tuşu oluşundan kuvvettle muhtemel GTI olduğunu gözler önüne seriyor. Araçta kullanılan tuş takımında soğutmalı koltuklar gözüme çarpıyor demekki Mk8'de bu özellik sunulacak. Vites kolu Yeni Touareg'den alınma. Bana gelen bazı duyumlara ve araştırmalarıma göre zaten Golf, A Serisi gibi dişli bir rakiple mücadele etmek adına aynı Touareg'dekine benzer full dijital bir kokpite sahip olacak sadece klima/iklimlendirme butonları ve ses açma kapama butonu fiziksel olacak. Kadranlar ve multimedia ekranı birleştirilecek. Ben şimdiden heyecanlandım. Bu arada Autopilot v3.0 sistemi de sunulacak. Kısacası Mk8 Golf sağlam geliyor :D. Aracın üretimine 2019 Mayıs da başlanacak ve yanlış hatırlamıyorsam yeni golf için 30 milyon euro yatırım şimdiden yapılmıştı.

@Ozgur Gunes araba bu değil daha ilk test aşamalarından birinde.
Far kumandasını gördünüz mü? Gerçekten şık duruyor bence.