0-100 5sn ha ? Cok iddali hele rengi araca asik oldum
Launch control 1.6 motorlara olmuyor ne yazık ki, 2 litre ve üstü olması lazım.Değerler nasıl ? Şanzıman'da sorun çıktı mı bu değer sonrası ?
Launch control yazılımı ekletirseniz tadından yenmez
Launch control 1.6 motorlara olmuyor ne yazık ki, 2 litre ve üstü olması lazım.
Şanzımanda sıkıntı çıkması imkansız gibi bir şey de motor baya şüpheli, remaps mekanik müdahele yapmadan 245 hp gördüğünü iddia ediyor ama çevremde sorun yaşayan 2 kişi var şu an. 245 hp nin her türlü fazla geldiğine inanıyorum, ciddi dikkatli kullanmak gerekiyor.
Yazılım versiyonları ile alakalı bir durum diye biliyorum. Çok detaylı incelenmişti..Bimmerpost ve DH'de de bu konuyla alakalı başlıklar var ancak 320i ED sahibi olmadığım için açıkçası pek kurcalamadım..Youtube'da 320i ed launch control şeklinde videolara rastlamak mümkün.Link paylaşabilirim
Şanzımanda sıkıntı çıkması niye imkansız olsun ki ? Bunu neye dayanarak söylüyorsunuz ?
Yazılımlarda motordan çok şanzıman etkilenir
ZF 8HP'nin 7 adet versiyonu var : 8HP30,8HP45,8HP50,8HP55,8HP70,8HP75,8HP90
Sonlarındaki rakamlar dayanabileceği tork miktarını gösteriyor 8HP30 320i ED şanzımanı ve maks. 300 nm torka dayanabiliyor
Yazılım yüklendikten sonra beygir gücü ile birlikte tork miktarı da artacağı için şanzıman bu yüke dayanamayabiliyor
300 nm torka dayanabilecek şanzımana 310 nm tork yüklenirse şanzıman cartayı çeker doğal olarak
2 litre ve üstünde lc kodlamayla direkt açılıyor da 1.6'larda imkansız. Ben de bayağı araştırmıştım oradan biliyorum. Belki donanımsal bir şeyler yapmışlardır, dediğiniz videolar muhtemelen 320i'nin 2 litrelik versiyonu olanlar, yani ed olmayanlar.Yazılım versiyonları ile alakalı bir durum diye biliyorum. Çok detaylı incelenmişti..Bimmerpost ve DH'de de bu konuyla alakalı başlıklar var ancak 320i ED sahibi olmadığım için açıkçası pek kurcalamadım..Youtube'da 320i ed launch control şeklinde videolara rastlamak mümkün.Link paylaşabilirim
Şanzımanda sıkıntı çıkması niye imkansız olsun ki ? Bunu neye dayanarak söylüyorsunuz ?
Yazılımlarda motordan çok şanzıman etkilenir
ZF 8HP'nin 7 adet versiyonu var : 8HP30,8HP45,8HP50,8HP55,8HP70,8HP75,8HP90
Sonlarındaki rakamlar dayanabileceği tork miktarını gösteriyor 8HP30 320i ED şanzımanı ve maks. 300 nm torka dayanabiliyor
Yazılım yüklendikten sonra beygir gücü ile birlikte tork miktarı da artacağı için şanzıman bu yüke dayanamayabiliyor
300 nm torka dayanabilecek şanzımana 310 nm tork yüklenirse şanzıman cartayı çeker doğal olarak
Ki sırasıyla 450-500 Nm torka dayanıyormuş onlar da, ZF'ten baktığım kadarıyla. Hayli yüksek değerler.Şanzımanin 8HP45 olmasina dayanarak soyluyorum, makyajdan sonra 8HP50 konulmaya baslandi, transtec adli uygulamadan teyit edebilirsiniz, o yuzden sanzimanda sikinti cikmasi imkansiz.
8HP45 ise haklisiniz ancak 320i ed'de bu sanziman mi kullaniliyor ? 8HP30 diye biliyorum, yanlis biliyor olabilirimŞanzımanin 8HP45 olmasina dayanarak soyluyorum, makyajdan sonra 8HP50 konulmaya baslandi, transtec adli uygulamadan teyit edebilirsiniz, o yuzden sanzimanda sikinti cikmasi imkansiz.