@alpckr33
170bg'den 200bg'e çıktıysa çok sorun olmaz.
Modifiyesiz devam edebilirsiniz ancak fazla yüklenmemek koşuluyla. Bunun üstü için stock donanım kabul edilemez. Aşırı sıcaklık, turbo palinin kırılması, pistonlarda kırılma, turbonun bozulması gibi birçok ciddi soruna yol açabilir.
Önüne geçmek için daha büyük intercooler, turbo hybrid pal uygulaması (turbonun emiş ve manifold kısmındaki palleri büyütmek), turboya dumpvalve takılması, gerekirse metanol kit gibi uygulamaların yapılması gerekir.
Bakımlar için zaten bakım sayacı daha kısa sürelerde düşecektir. Normalde 10.000 - 12.000 km aralığında servis sayacı sıfırlanıyorsa, artık 6.000 - 8.000 km gibi bir sıfırlanacaktır. Bu tamamen sizin kullanım alışkanlıklarınıza ve ne kadar sürede ne kadar performanslı kullandığınız ile alakalıdır. Bu sayacı atlatmazsanız sorun olmaz.
Bunun dışında ateşleme sistemi için birkaç değişikliğe gidilebilir (marka ve model olarak - buji bobin).
Ayrıca aracın km'si kaç bilmiyorum ancak normalde 80.000 - 120.000 km aralığında ya da araç sürekli kullanılmıyorsa 10 yılda bir şanzıman yağını orjinal ZF yağı ile değiştirmek altın kuraldır ki ZF 8HP45 kodlu şanzımana uygun yağını almak bunun yanında yeni pan ve filtresini değiştirmeniz yararınıza olacaktır. Fakat modifiye yapıldığı için bunun ideali 40.000 - 50.000 km'de bir değiştirmektir.