Seve seve bilgilendiririm ne demek , fiorino için söyleyeceklerimin aslında tam tersi doblo için geçerli oluyor bir yerde , fio otomatik vitesiyle doblo aynı diyebiliriz teknik olarak ama işler motor şanzıman uyumuna gelince fiorino doblodan çok geriye geliyor , 1.3 ile kombinlenen fio vites atışlarda çok fazla öne yığılma yapıyor buda can sıkıcı oluyor , birde ekonomi modu açıksa vay sürenin haline
1.6 Doblo Robotuna gelirsek , davranışlar olarak genelde 1800-2000 Devir arasında bir yerde o vitesi yükseltiyor , hillholder çok başarılı çalışıyor buda rampalarda baskıdan sıyırmadan kalkmaya yarıyor , bazı yerlerde örneğin yokuş aşağı indiniz ve bir anda düze çıktı gaza oturdunuz robot burada vites atmak yerine indiğiniz viteste kalmayı bazı zamanlar tercih edebiliyor bu durumda siz devir çevirmek durumuna kalıp ya ne oldu bu arabaya 3000 devire geldik hala vites atmadı diyebilirsiniz yapıyor arada böyle şeyler

, N modun da bırakıp aracını park edip uzun saatler ellemeyenler robotun başlıca düşmanı bu arada bunu da atlamayayım , 5 ileri vites ekonomi yaptırıyor ama yüksek hız beklentisi varsa üzecektir , geri çekince büyütmesi çok büyük avantaj kendiniz attığınızda çok güzel vitesler geçtiğini göreceksiniz ama normal bırakayım kendisi atsın diyorsanız sakin bir sürücüden farksız. (Belki bazı bilgilerde yanılıyorumdur 1750 devirde vites yükseltiyor falan olabilir uzun zaman geçti otomatik dobloyu bırakalı

)
Sormak istediğiniz ayrı spesifik sorular varsa anlatabildiğim kadar yardımcı olmak isterim.